kivi 03.10.2006 23:46:31 (muokattu 03.10.2006 23:48:21) | |
---|
Kesällä heinäkuun kuumimpina päivinä valitettiin keikkaryppään aikana, että "soitatte thrashia sandaalit jalassa. Ei thrashia voi soittaa sandaalit jalassa." Aivan sama. Kuka tahansa menettää kaiken uskottavuutensa jos käyttää sandaaleja. Ei suomessa oo ikinä niin kuuma että pitäis sandaaleihin turvautua, ei edes viime kesänä. Henk koht olen samaa mieltä myös sortseista yli 6-vuotiailla. Mä ainakin sain käyttää pitkiä housuja kesälläkin siitä lähtien kun menin kansakouluun. kivi - samat vaatteet kesät talvet. Edit: ;-) |
Jani The Rock 04.10.2006 00:02:46 | |
---|
Henk koht olen samaa mieltä myös sortseista yli 6-vuotiailla. Mä ainakin sain käyttää pitkiä housuja kesälläkin siitä lähtien kun menin kansakouluun. Juu ei. Ei sortseja, paitsi korkeintaan himassa. Eikä oikeastaan sielläkään. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Lennu 04.10.2006 00:53:29 | |
---|
Juu. Perustetaan shortsittomat & sandaalittomat ry. Tietysti, jos käyttää valkoisia tennissukkia, niin silloin saa käyttää shortseja ja sandaaleja. Ja vyölaukkua. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
masterhat 04.10.2006 21:18:14 (muokattu 04.10.2006 21:18:57) | |
---|
Juu. Perustetaan shortsittomat & sandaalittomat ry. Tietysti, jos käyttää valkoisia tennissukkia, niin silloin saa käyttää shortseja ja sandaaleja. Ja vyölaukkua. ja retkilompakkoa mikä roikkuu kaulassa:) ja tavallisiin silmälaseihin kiinnitetyt aurinkolasit clipsillä. se on hurmaava yhdistelmä Tehotyttö95 |
Lennu 04.10.2006 21:46:29 | |
---|
ja retkilompakkoa mikä roikkuu kaulassa:) ja tavallisiin silmälaseihin kiinnitetyt aurinkolasit clipsillä. se on hurmaava yhdistelmä Pistetään vielä hawaijipaita kaupan päälle. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Tympee Huttunen 04.10.2006 22:30:22 | |
---|
Pistetään vielä hawaijipaita kaupan päälle. No eikä. Ainoa oikea paita on "Suomi-Ruotsi 4-1" |
Lennu 04.10.2006 23:33:37 | |
---|
No eikä. Ainoa oikea paita on "Suomi-Ruotsi 4-1" Wohoo! Mahtava. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
miscage 05.10.2006 10:17:36 | |
---|
äläs nyt yritä? silloinkin kelasit hihatonta flanelia ennen keikkaa mutta päädyit tylsään t-paitaan Tarkoitin että ei ole OIKEASTI koskaan tullut puheeksi... "Boy, everyone is stupid except me." -Homer Simpson |
Härski 05.10.2006 12:41:14 | |
---|
Pistetään vielä hawaijipaita kaupan päälle. Mutta missä viipyy Panama-hattu? |
Blasphemer 05.10.2006 19:59:35 | |
---|
Eipä ole ollut näistä asioista puhetta. Nyt kun bändissä on naisviulisti, niin sittenhän sitä sanomista alkaa löytyäkin. Eiköhän me pistetä se lateksiin, kettinkeihin, jne. Tärkeintähän se kuitenkin on, että sitä tuntee olonsa mahdollisimman mukavaksi siellä lavalla. Siis jos ei ole nainen metallibändissä. :D "You sense my presence here Like the fear of cancer"
Darkthrone - The Cult of Goliath |
Jii 05.10.2006 20:00:55 | |
---|
Mutta missä viipyy Panama-hattu? Bändimme uusi lookki alkaakin olla valmis ketjun mainion ideoinnin perusteella. ;-) Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Feggy 05.10.2006 22:15:24 | |
---|
Mutta missä viipyy Panama-hattu? Mulla on semmoinen, vaikkakin paperista tehty! Nyt täytyy usuttaa loput bändistä Kanariansaarille, niin saadaan yhtenäinen look! |
kivi 05.10.2006 23:11:14 | |
---|
ja retkilompakkoa mikä roikkuu kaulassa:) ja tavallisiin silmälaseihin kiinnitetyt aurinkolasit clipsillä. se on hurmaava yhdistelmä Niissä laseissa kuuluu olla myös niskan takaa kulkeva nauha estämässä putoamista. Sandaalisukkina hiutuneet vaaleanruskeat froteesukat pesevät valkoiset tennissukat 6-0 Mulla muuten on panamahattu. Käytin sitä useinkin, kun vielä mahduin luonnonvalkoiseen kesäpukuuni. Nyttemmin käytän enimmäkseen stetsonia tai kesällä pyöreää tasalieristä olkihattua. |
Feggy 06.10.2006 15:25:00 | |
---|
Mulla muuten on panamahattu. Käytin sitä useinkin, kun vielä mahduin luonnonvalkoiseen kesäpukuuni. Nyttemmin käytän enimmäkseen stetsonia tai kesällä pyöreää tasalieristä olkihattua. Jee! Bändi pystyyn! ;) |
Look behind you, a three-necked guitar! |
Kosminen 07.10.2006 17:40:52 | |
---|
Ei ole ollut tapana, ainoastaan viime viikolla oli juhlakonsertti niin sovittiin että laitetaan uudet bändipaidat ja puvuntakit. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Leikari 11.10.2006 18:02:17 | |
---|
kivi - samat vaatteet kesät talvet.
kait sentään käännät kalsarit jouluna ja juhannuksena ;-P
Soitetaan jamia! |
saastara 13.10.2006 01:10:32 | |
---|
kait sentään käännät kalsarit jouluna ja juhannuksena ;-P Pyh.. Moinen hienostelu on naisten ja ranskalaisten hommaa. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Lennu 13.10.2006 15:50:37 | |
---|
Pyh.. Moinen hienostelu on naisten ja ranskalaisten hommaa. Ranskalaiset naiset vaihtaa jouluisin uudet kainalokarvat. "even 30% longer" "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
masterhat 17.10.2006 04:20:11 | |
---|
saappaat toimii aina. kumiset ja mielellään punttien päällä. toki uuden karhea permanenttikin voi herättää juhlavaa tunnelmaa. niin, mihinkäs tässä päädyttiin, kumisaappaat/sandaalit, Ylipienet pallishortsit , hawajipaita, jonkun firman kulahtanut vyölaukku, retkilompakko roikkuu kaulassa, silmälasit aurinkolasi-clipseillä, ja pisteenä iin päälle permis Head like a hole |