Aihe: Creamwaren ääniraudat
1 2
samic
27.09.2006 15:41:39 (muokattu 27.09.2006 15:48:34)

Samic hei, sulla kun on noita myös usempi käytössä niin miten noi kannattais asentaa koneeseen? Uusi emo ja prossu on tulossa lähipäivinä ja ajattelin pistää koneen muutenkin sileäksi ja aloittaa puhtaalla XP asennuksella. Eli kannattaisko ensin asentaa toi kortti, jolle on rekisteröity uusin Scope ja vasta sen jälkeen heittää sisään noi pari muuta, vai asentaa kerralla kaikki kolme ja sitten vasta asennella softat. Jostain olen saanut päähäni että tuolla ekalla tavalla asennettuna voisin sitten ajaa kaikkia plugineja myös noilla kahdella muulla kortilla vaikka niille onkin rekisteröity vanhempi Scope versio.

http://www.thomann.de/thoiw3_creamware_stdm_kabel_prodinfo.html
tuollasella kortit yhteen.
Ite oon asennellu yhtäaikaa ja erikseenkin,ku on tuota konetta tullu päiviteltyä...en eroo huomannu.

hmmm....jätkällä alkaa olee laskentatehoo....18dsp prossua,mihin noin paljoa tarvit?
synia? nii ja I/O toistasataa pitkästi....

Myy mulle yks p2 ja osta tää siihen tilalle sit :)
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-149024.html
ei ole
PIM
28.09.2006 07:21:04
hmmm....jätkällä alkaa olee laskentatehoo....18dsp prossua,mihin noin paljoa tarvit?
synia? nii ja I/O toistasataa pitkästi....

Kuten sanottua, ku halavalla sai niin mopo karkas hanskasta;) No halvalla ja halvalla, mutta ei niin kirpassu kun rahoitus hoitui vanhoja romuja myymällä. Tulipahan samalla vähän siivottua kaapin perukoita.

Mutta onhan tuossa tuota rautaa nyt millä leikkiä, 48 kanavaa sisään ja ulos adatin kautta, 6 kanavaa analogisesti ja vielä neljä kanavaa AES/EBU ja kaksi S/PDIF formaatissa eli yhteensä 60 kanavaa sisään ja ulos, pitäisi riittää.
samic
28.09.2006 08:02:28

Mutta onhan tuossa tuota rautaa nyt millä leikkiä, 48 kanavaa sisään ja ulos adatin kautta, 6 kanavaa analogisesti ja vielä neljä kanavaa AES/EBU ja kaksi S/PDIF formaatissa eli yhteensä 60 kanavaa sisään ja ulos, pitäisi riittää.

hmmm.kai sul enemmän noita i/o o ku mullaki tulee 96 kahella kortilla....
ei ole
PIM
28.09.2006 08:50:58
hmmm.kai sul enemmän noita i/o o ku mullaki tulee 96 kahella kortilla....

Miten sä noin paljon saat? Vai onko sulla niitä kolmen adat-väylän malleja?

Sain muuten kortit juuri asennettua ja lähti pelittään laakista. Mitähän vaikutusta muuten sillä on onko noita korttien väliin tulevia kaapeleita yksi vai kaksi? Näyttäisi ainakin toimivan yhdelläkin.
samic
28.09.2006 09:12:24

Miten sä noin paljon saat? Vai onko sulla niitä kolmen adat-väylän malleja?

Sain muuten kortit juuri asennettua ja lähti pelittään laakista. Mitähän vaikutusta muuten sillä on onko noita korttien väliin tulevia kaapeleita yksi vai kaksi? Näyttäisi ainakin toimivan yhdelläkin.

"SCOPE home v4.5 combines 72 audio I/Os with the power of three Analog Devices SHARC DSPs" + sit pulsar 20 i/o eli 92 noita oliki :)

Mut ku oot yhtä kioskia myymässä ni laita mailia...

Onko se spl transietti asiallinen? meinaan oon kahen vaiheilla ostaa sen...190e

ootko optimasterilla leikkiny? seki on asiallinen peli...
ei ole
PIM
28.09.2006 09:57:32 (muokattu 28.09.2006 09:57:44)
"SCOPE home v4.5 combines 72 audio I/Os with the power of three Analog Devices SHARC DSPs" + sit pulsar 20 i/o eli 92 noita oliki :)

Tuossa luvussa taitaa olla softa-i/o:tkin mukana.

Mut ku oot yhtä kioskia myymässä ni laita mailia...

Heti ku halpa 15 dsp kortti löytyy.

Onko se spl transietti asiallinen? meinaan oon kahen vaiheilla ostaa sen...190e
Mulla on vaan se Attacker, kyllä sillä äänen saa särölle kummasti

ootko optimasterilla leikkiny? seki on asiallinen peli...

Joo-o, tuntuu olevan aika mankeli sekin. Vieläku oppis käyttään...
Jucciz
29.09.2006 02:20:34
...yks oli muutama päivä sitten kaupan 150 eurolla, mutta se ehti mennä.

Niin ehti. ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
PIM
29.09.2006 06:24:24
Niin ehti. ;)
No ei muutakun onneksi olkoon. Mutta onni onnettomuudessa, sen jälkeen ostin kortin jonka mukana tuli sekä classic että plus mallin
i/o-platet eli sain tuosta xtc mallistakin tehtyä täysverisen P2:n.
Bassmonster
02.11.2006 15:09:28
Torilla Creamwarea myynnissä kohtuuhintaan: Scope Home 4.5+2496 i/o boxi (8 x analog i/o) yht. 375e..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)