uruttaja 06.10.2006 22:19:53 | |
---|
Niin muuten. Et olekaan, vai oletko? Vai oletko sittenkin? Anneli M. Anniina M. Vai sittenkin pelkkä M. |
Ei kai sitä sitten olla ennen osattu ennes vaatia mitään erikoisempaa korvausta siitä että ollaan saatu/jouduttu säestämään viihdetaivaan tähteä?Sillä samalla liksalla minkä toimisto maksaa(Liiton minimi)Pitää rapsuttaa.Korjaan,piti rapsuttaa.Ei onnaa ennee!Piste. Kylmän viileesti! |
paice60 06.10.2006 22:37:35 | |
---|
Ei kai sitä sitten olla ennen osattu ennes vaatia mitään erikoisempaa korvausta siitä että ollaan saatu/jouduttu säestämään viihdetaivaan tähteä?Sillä samalla liksalla minkä toimisto maksaa(Liiton minimi)Pitää rapsuttaa.Korjaan,piti rapsuttaa.Ei onnaa ennee!Piste. Oli muuten hyvin sanottu. Kyllä jos vielä tulee säestyksiä niin ei ihan minimillä enää viitsi lähteä. Miks´ mä oon täällä? |
Qsine 03.11.2006 18:05:54 | |
---|
Taas on Iltiksessä juttua Puurattien Tuloista. Periaatteessa ei ole järkeä ilmoitella asiasta tässä ketjussa, kun kerran olen kyseisenlaisia juorujuttuja vastaan, mutta journalistinen ote on edelleen "mielenkiintoinen" ja pohtimisen arvoinen. Kari Tapiosta on nyt tehty jonkinlainen kadehdittava isorikas, ja mies yrittää itsekin toppuutella, että kyllä tässä on ihan duuniakin tehty. Ja kyllä vain, pakollinen autoilufetisismi löytyy tästäkin jutusta. Kari Tapio joutuu autoilemaan yötä myöten, ja siinä sivussa laulaa lurauttaa muutaman tahdin. Laulaahan osaa jokainen, mutta autolla ajaminen - sehän sitä varsinaista duunia on, eikö vain. Hemmetti, miettikää vastineeksi rallikuskeista kertovia urheilujuttuja: ei niissäkään vuodateta, miten grönholmit ja kankkuset joutuvat vetämään erikoiskokeiden välillä "Öiset kitarat" 20 kertaa putkeen! Jos joskus joku paikantaa ja näyttää puurattitulo-jutun, jossa ei mainita autolla ajamista, se on pullakahvit heti. "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
poppamies 03.11.2006 21:33:11 | |
---|
Mistäs sinä taas sen tiedät??? Just oon täällä Pohjanmaalla keikalla, veto alkaa klo 22.30.. :) Minäkin oon tällä samalla pohjanmaalla, oltaisko peräti samalla keikalla Anne? |
Kosmonautti 03.11.2006 23:35:14 | |
---|
Taas on Iltiksessä juttua Puurattien Tuloista. Periaatteessa ei ole järkeä ilmoitella asiasta tässä ketjussa, kun kerran olen kyseisenlaisia juorujuttuja vastaan, mutta journalistinen ote on edelleen "mielenkiintoinen" ja pohtimisen arvoinen. Kari Tapiosta on nyt tehty jonkinlainen kadehdittava isorikas, ja mies yrittää itsekin toppuutella, että kyllä tässä on ihan duuniakin tehty. Hyvä q.sine. Hyvä mies. Hakusi - möllisty - ei vastaa yhtään sivua.
Tarkoititko: Mallisto |
Jami 07.11.2006 12:32:42 | |
---|
Pitäisi kapinoida tuota harhaoppista "Artisti se tuo yleisön paikalle" -ajattelua vastaan. Ehkä näin onkin, jos taustalla häärää kvartetillinen erkkejä, mutta eiköhän kunnon bändi vedä ihan yhtä hyvin väkeä kuin tämänhetken annelit. Kapina on turhaa kun ihminen haluaa palvoa henkilöä, ei kommuunia. Agentseja ei ole ilman Pulliaista, Yölintu on yhtäkuin Simo jne. Finkut on harvinaisuus joka on saanu jonkinmoisen työvoiton vuosikymmenien työllä. Toki siinäkin on keulahahmonsa. Tuosta palkkojen kerronnasta lehdistössä olen kahta mieltä. Kaikenmoinen läpinäkyvyys yhteiskunnassa on erittäin suotavaa. Mitä vähemmän piilossa olevaa kähmintää ja pienien ryhmien omia salaisia sopimuksia, sitä parempi. Toisaalta on masentavaa katsoa kuinka lehdistö repii raflaavia lööppejä esittäen yritysten liikevaihtoa jonkun yksityisen tulona. Eikä sekään vielä mitään mutta kun suurin osa maallikoista ne jutut uskoo ja totena vetävät omia johtopäätöksiään. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |