uruttaja 06.10.2006 22:12:49 | |
---|
Sen verta pitää miestä auttaa, vaikka ...harkihe tarkkaan.... Parempi että A:lla on rumpari huomenna, kun se vetäs ihtesä kaulakiikkuun. |
paice60 06.10.2006 22:13:47 | |
---|
Parempi että A:lla on rumpari huomenna, kun se vetäs ihtesä kaulakiikkuun. No huomenna ei ole väliä kunhan sunnuntaiksi saa sinne laivalle. Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 06.10.2006 22:17:22 | |
---|
No huomenna ei ole väliä kunhan sunnuntaiksi saa sinne laivalle. Jos et enää toivu siitä taiteesta? |
paice60 06.10.2006 22:20:55 | |
---|
Jos et enää toivu siitä taiteesta? Se riskihän tässä on pakko ottaa. Ilman pientä (?) riskiä elämä olisi tylsää. Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 06.10.2006 22:21:53 | |
---|
Se riskihän tässä on pakko ottaa. Ilman pientä (?) riskiä elämä olisi tylsää. No kuuntele. |
paice60 06.10.2006 22:23:41 | |
---|
No kuuntele. Heti kun saan kuunneltavaa. Miks´ mä oon täällä? |
Heti kun saan kuunneltavaa. Kannattaisko katsoa sähköpostiin? |
paice60 06.10.2006 22:29:51 | |
---|
Kannattaisko katsoa sähköpostiin? Kiitos. Tätä lissää. Erityisesti viehätti rumparin erittäin tarkka taimi ja yhteensoitto. Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 06.10.2006 22:31:24 | |
---|
Kiitos. Tätä lissää. Erityisesti viehätti rumparin erittäin tarkka taimi ja yhteensoitto. Älähän nyt makiaa mahan täydeltä. Kuhilas vetää herneen nenään, kun tipottain toimitan. Koko leka pitäis olla aina toimituksessa. Mites on. vaivaako dressi? |
paice60 06.10.2006 22:36:18 | |
---|
Älähän nyt makiaa mahan täydeltä. Kuhilas vetää herneen nenään, kun tipottain toimitan. Koko leka pitäis olla aina toimituksessa. Mites on. vaivaako dressi? Pikemminkin huojennus etten olekaan ainakaan maailman huonoin rumparisti. Suuri kivi putosi sydämeltäni. Kama oli kyllä rajua mutta sen verran kova olen että vielä uppoo. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 06.10.2006 22:38:43 | |
---|
Syötteen Taikaa rumpun lyöjällä on semmoset niittokonekompit että kyllä kansaa kaatuu! Minä elän! |
paice60 06.10.2006 22:41:02 | |
---|
Syötteen Taikaa rumpun lyöjällä on semmoset niittokonekompit että kyllä kansaa kaatuu! Ehdottomasti. Oikein kateeksi käy että mitenkä tuollaisen edes oppii, vai oppiiko ollenkaan. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 06.10.2006 22:53:02 (muokattu 06.10.2006 22:53:17) | |
---|
Joskus muistaakseni olen kertonut kuinka meidän rumpalilta aikoinaan jäi sudit ja muut tussuttimet kotiin. Kekseliäänä kaverina hän marssi lähikauppaan ja osti pari tiskiharjaa ja tsuppasi keikalla niillä. Saundi oli parempi kun jollain riisikepeillä. Kokeilkaa! Minä elän! |
Coelhinho21 06.10.2006 23:03:44 | |
---|
Joskus muistaakseni olen kertonut kuinka meidän rumpalilta aikoinaan jäi sudit ja muut tussuttimet kotiin. Kekseliäänä kaverina hän marssi lähikauppaan ja osti pari tiskiharjaa ja tsuppasi keikalla niillä. Saundi oli parempi kun jollain riisikepeillä. Kokeilkaa! On kokeiltu. Spontaanit jamit saatiin joskus sellasessa pikkupubissa aikaan. Tais olla piano, akustinen kitara ja joku lauloki, minä komppailin pelkällä virvelillä lyömäaseina tiskiharjat. Hauskat meiningit oli. Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
paice60 06.10.2006 23:21:56 | |
---|
On kokeiltu. Spontaanit jamit saatiin joskus sellasessa pikkupubissa aikaan. Tais olla piano, akustinen kitara ja joku lauloki, minä komppailin pelkällä virvelillä lyömäaseina tiskiharjat. Hauskat meiningit oli. Varmaan olen jo kertonut mutta menköön nyt kertauksen vuoksi. Kerran menin tuuraamaan toisen kaverin rummuilla ja pellit jäi pois. Onneksi oli tamburiini ja rytmimuna, niillä sitten vetelin illan ja Raition Jounin säestyksen, meni ihan hyvin. Oli hauskaa keksiä uusia systeemejä rumputtamiseen. Miks´ mä oon täällä? |
Tankero 07.10.2006 14:56:49 | |
---|
Pikemminkin huojennus etten olekaan ainakaan maailman huonoin rumparisti. Suuri kivi putosi sydämeltäni. Kama oli kyllä rajua mutta sen verran kova olen että vielä uppoo. Ekkö nää oo tahtonu siltä yheltä uruttaja tutultas koko levyä? Sillä on kannet ja pelit myös. Varmasti, vissiin. |
Tankero 07.10.2006 14:58:05 | |
---|
Joskus muistaakseni olen kertonut kuinka meidän rumpalilta aikoinaan jäi sudit ja muut tussuttimet kotiin. Kekseliäänä kaverina hän marssi lähikauppaan ja osti pari tiskiharjaa ja tsuppasi keikalla niillä. Saundi oli parempi kun jollain riisikepeillä. Kokeilkaa! Minkä merkkiset harjat mahtoi olla. Niissähän on aika isoja saundieroja. Toisia pitää hiukan leikkoa ja fiksata, jotta toimii kunnolla. Varmasti, vissiin. |
jon lord 07.10.2006 20:36:03 | |
---|
Ekkö nää oo tahtonu siltä yheltä uruttaja tutultas koko levyä? Sillä on kannet ja pelit myös. Tänään lähti tilaukseen. Mä luulin että sillä olis ollut tuo taide pläjäys. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 07.10.2006 21:35:05 | |
---|
Tänään lähti tilaukseen. Mä luulin että sillä olis ollut tuo taide pläjäys. Mulla mitään..kele ole, rahaakaan. Luulo ei ole tiedon väärti. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 07.10.2006 22:16:50 | |
---|
Minkä merkkiset harjat mahtoi olla. Niissähän on aika isoja saundieroja. Toisia pitää hiukan leikkoa ja fiksata, jotta toimii kunnolla. Kalleimmat tietysti mitä koko kaupasta löytyi! Jordanit! Sai vielä kuukauden "paljousostajana" putelin Fairya kaupan päälle! Minä elän! |