isojussi 05.10.2006 22:08:41 | |
---|
...Toisaalta, mikä on hyvä liksa / keikka? En tiä. (Turha kirjoitus, heh) No ei nyt välttämättä, sillä: Mä ainakin maksan hyvää liksaa mun bändien soittajille. Omasta mielestäni ainakin. Mä toimin samoin - sillai on helpompi varmistaa, että saa kunnon esat kehiin. Semmoset, jotka: - Osaa soittaa - Osaa käyttäytyä - Näyttää hyvältä - On mukavia - Kuuluu mun kaveripiiriin Ei tommosille kehtaa mitään tessiä tarjota. Sitäpaitti kunnon äijät on ainakin mulle pelkkää palkanlisää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 05.10.2006 22:16:04 | |
---|
No ei nyt välttämättä, sillä:
Mä toimin samoin - sillai on helpompi varmistaa, että saa kunnon esat kehiin. Semmoset, jotka: - Osaa soittaa - Osaa käyttäytyä - Näyttää hyvältä - On mukavia - Kuuluu mun kaveripiiriin Ei tommosille kehtaa mitään tessiä tarjota. Sitäpaitti kunnon äijät on ainakin mulle pelkkää palkanlisää. Sä yrität tyylitellä mutta mä sanon ruman sanan niinkuin se on: Kunnon liksalla jätkät pyörii vaikka ympyrää lattialla kun sä käsket. Ei tarvii neuvotella, sopiiko herroille muusikoille mitenkään, että seuraavaksi piisiksi soitetaan se ja se vai onko herroilla muusikoilla kenties parempia ehdotuksia!! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
R.Syke 05.10.2006 22:20:51 | |
---|
Sä yrität tyylitellä mutta mä sanon ruman sanan niinkuin se on: Kunnon liksalla jätkät pyörii vaikka ympyrää lattialla kun sä käsket. Ei tarvii neuvotella, sopiiko herroille muusikoille mitenkään, että seuraavaksi piisiksi soitetaan se ja se vai onko herroilla muusikoilla kenties parempia ehdotuksia!! Juu. Eikös T.Kärkikin soitettu aikoinaan yöllä Tornin kabinettiin viihdyttämään pohattoja. Ja hyvällä liksalla. |
baron 05.10.2006 22:22:53 | |
---|
Juu. Eikös T.Kärkikin soitettu aikoinaan yöllä Tornin kabinettiin viihdyttämään pohattoja. Ja hyvällä liksalla. Joo, mutta mun kommentti oli bändin liiderin ominaisuudessa! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
uruttaja 05.10.2006 23:15:24 | |
---|
Sä yrität tyylitellä mutta mä sanon ruman sanan niinkuin se on: Kunnon liksalla jätkät pyörii vaikka ympyrää lattialla kun sä käsket. Ei tarvii neuvotella, sopiiko herroille muusikoille mitenkään, että seuraavaksi piisiksi soitetaan se ja se vai onko herroilla muusikoilla kenties parempia ehdotuksia!! Pyöriihän ne aikansa, mutta mutta, eivät kauan. |
isojussi 06.10.2006 10:44:54 | |
---|
Sä yrität tyylitellä mutta mä sanon ruman sanan niinkuin se on: Kunnon liksalla jätkät pyörii vaikka ympyrää lattialla kun sä käsket.... Kyllä niiden täyty läpäistä mun seula ensiks. Mun pitää kyllä tietää ja tuntee soittaja, ennenkuin se pääsee mun keikyälle. Ei tarvii neuvotella, sopiiko herroille muusikoille mitenkään, että seuraavaksi piisiksi soitetaan se ja se vai onko herroilla muusikoilla kenties parempia ehdotuksia!! Miks pitäis jos on kyse mun proggiksesta? Eri asia, jos pändin nimi on vaikka "Soittopojat", mutta mun trion nimikin on "Big J Fredrikson Band". Ja silloin ohjelmisto olen minä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 06.10.2006 11:17:10 (muokattu 06.10.2006 11:20:44) | |
---|
Eri asia, jos pändin nimi on vaikka "Soittopojat", mutta mun trion nimikin on "Big J Fredrikson Band". Ja silloin ohjelmisto olen minä. Mun on pitänyt heittää yks kontrabasisti pellolle kun se yritti määrätä mitä "Trio Baron" soittaa. Eihän Trio Baron oo Trio Baron ilman Monkia!!! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
isojussi 06.10.2006 11:23:06 | |
---|
Mun on pitänyt heittää yks kontrabasisti pellolle kun se yritti määrätä mitä "Trio Baron" soittaa. Eihän Trio Baron oo Trio Baron ilman Monkia!!! Noni - tiäthän sä sit mitä mä tarkotan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
humppahanuristi 06.10.2006 11:26:54 | |
---|
Puurattien tulot Mitä tämä otsikko nyt meinaa? Minulla on oldsissa puuratti, tuloja on ja varsinkin menoja, myös rahallisia. Mualiman paras... |
R.Syke 06.10.2006 21:28:59 (muokattu 06.10.2006 21:29:39) | |
---|
Mitä tämä otsikko nyt meinaa? Minulla on oldsissa puuratti, tuloja on ja varsinkin menoja, myös rahallisia. Puurattien saapuilut....HOHO.... jahas: yy-kaa-yy-kaa-koo-nee koussika koussika... |
paice60 06.10.2006 21:54:21 | |
---|
No ei nyt välttämättä, sillä:
Mä toimin samoin - sillai on helpompi varmistaa, että saa kunnon esat kehiin. Semmoset, jotka: - Osaa soittaa - Osaa käyttäytyä - Näyttää hyvältä - On mukavia - Kuuluu mun kaveripiiriin Ei tommosille kehtaa mitään tessiä tarjota. Sitäpaitti kunnon äijät on ainakin mulle pelkkää palkanlisää. Ei sitten ollut näköjään mun palsta, toi osaa käyttäytyä välillä tökkii. Soitto toimii kyllä ja näyttää hyvältä, no hei ,se olen minä. Miks´ mä oon täällä? |
riff 06.10.2006 21:57:18 | |
---|
Puurattien tulot, hmmm? Naissolistien bändeissä soittaneena mua kiinnostais enemmänkin puurattien menot;-) Voi gsus sitä vaatteitten ostamisen määrää!!!!!!!! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
paice60 06.10.2006 21:58:01 | |
---|
Puurattien tulot, hmmm? Naissolistien bändeissä soittaneena mua kiinnostais enemmänkin puurattien menot;-) Voi gsus sitä vaatteitten ostamisen määrää!!!!!!!! Samat sanat. Kyllä ne naissolistit osaavat pistää menemään. Miks´ mä oon täällä? |
riff 06.10.2006 22:00:51 | |
---|
Samat sanat. Kyllä ne naissolistit osaavat pistää menemään. Ei järjen hiventäkään tietyillä tähtösillä! Mutta ne uudet (lue: tuhannennet) kengät on saatava! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
kuunsirppi 06.10.2006 22:03:35 | |
---|
Ei järjen hiventäkään tietyillä tähtösillä! Mutta ne uudet (lue: tuhannennet) kengät on saatava! Mistähän mä oppisin noita naisten ostostapoja Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
jjussila 06.10.2006 22:05:22 | |
---|
Ei järjen hiventäkään tietyillä tähtösillä! Mutta ne uudet (lue: tuhannennet) kengät on saatava! Ja hinta saa olla ihan mitä tahansa, vähänhän nuo puristavat, mutta kun ne on niiiiiinnn iiiiihhhaaanat.... .. näin!?.. |
Sandy 06.10.2006 22:13:53 | |
---|
Nimimerkki Soittaja kirjoittaa että Anne Mattilan taustabändin soittajat saavat 103.44€/ilta liksaa. Jaksaiskohan uskoa. Sitten tällä Soittajalla on pikkusen puurot ja vellit sekaisin tuon artikkelin yritysosiossa. Tuohan ei kyllä pidä paikkaansa. Minä tiedän, uskokaa. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
uruttaja 06.10.2006 22:17:52 | |
---|
Tuohan ei kyllä pidä paikkaansa. Minä tiedän, uskokaa. Mistä muka tiedät? Ethä sinä käsittääkseni ole Anne M. |
Mistä muka tiedät? Ethä sinä käsittääkseni ole Anne M. Niin muuten. Et olekaan, vai oletko? Vai oletko sittenkin? Miks´ mä oon täällä? |
Sandy 06.10.2006 22:19:30 | |
---|
Mistä muka tiedät? Ethä sinä käsittääkseni ole Anne M. Mistäs sinä taas sen tiedät??? Just oon täällä Pohjanmaalla keikalla, veto alkaa klo 22.30.. :) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |