Tankero 05.10.2006 12:24:33 | |
---|
Minä voin jonkun biisin laittaa meiliin, pikana osoite niin jo alkaa kalakattaan. MK:lle meni jo. Minusta on ko taideteoksen raiskausta lähetellä jotain yksittäisiä biisejä. Ja ilman kansia vielä. Häpiä. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 05.10.2006 12:35:24 (muokattu 05.10.2006 12:35:43) | |
---|
Minusta on ko taideteoksen raiskausta lähetellä jotain yksittäisiä biisejä. Ja ilman kansia vielä. Häpiä. Minä häpiän, lähetä sinä parempana ihmisenä kokonaisia tuotoksia, minä en ehi. Saatat saada kovasti tilauksia, kun näyte on mennyt. |
KoskPaavo 05.10.2006 13:18:28 | |
---|
Minusta on ko taideteoksen raiskausta lähetellä jotain yksittäisiä biisejä. Ja ilman kansia vielä. Häpiä. Mulla on tuo kansineen tuossa lähellä käden ulottuvilla, tarvittaessa nautin , kiitos vielä pohjan kuhilaalle. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Einherjar 05.10.2006 13:35:51 | |
---|
Ei muuta kun piisit zippinä yhteen läjään ja sitten vaan uppimaan se nettiin. Rapidshare.de tarjoaa ainakin ilmaista tilaa. |
Tankero 05.10.2006 17:47:58 | |
---|
Minä häpiän, lähetä sinä parempana ihmisenä kokonaisia tuotoksia, minä en ehi. Saatat saada kovasti tilauksia, kun näyte on mennyt. Tänään lähti yksi. Eilen yks kymmen cd:n sarja erästä toista juttua. Lienen pitkälle toista kymmentä Syötteen Taikaa lähetellyt. Uskoisin olevani kultin alkulähde. Ehkä alkaa osaltani riittään. Varmasti, vissiin. |
jon lord 05.10.2006 19:14:14 | |
---|
Tänään lähti yksi. Eilen yks kymmen cd:n sarja erästä toista juttua. Lienen pitkälle toista kymmentä Syötteen Taikaa lähetellyt. Uskoisin olevani kultin alkulähde. Ehkä alkaa osaltani riittään. Laskin että olen lähettänyt yli kymmenen DVD:tä Trio Forresteria, 12 Tangomarkkinoiden esikarsintaa, 6 Syötteen taikaa, 6 Reijo Antero Leppästä, 4 Yjrö T.Savolaista, 8 Syötteen taikaa ja 10 cd:tä joissa on mm.Tarja &Tahdikkaat ja Maaret& Hyväkkäät sekä muuta juttua. Kyllä alkaa minunkin kohdaltani ainakin vähän himmailla jos ei nyt lopettaa. Juuri viime viikolla yhdelle kanttorille tein Tangomarkkinat ja Hyväkkäät. Hän oli nauttinut niistä koko viikonlopun. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 05.10.2006 19:30:36 | |
---|
Tänään lähti yksi. Eilen yks kymmen cd:n sarja erästä toista juttua. Lienen pitkälle toista kymmentä Syötteen Taikaa lähetellyt. Uskoisin olevani kultin alkulähde. Ehkä alkaa osaltani riittään. Mulla ei taitu edes kopiointi. |
isojussi 05.10.2006 20:39:32 | |
---|
Laskin että olen lähettänyt.... HOHO - sähän varsinainen jakoesa olet! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 05.10.2006 21:12:29 | |
---|
Laskin että olen lähettänyt yli kymmenen DVD:tä Trio Forresteria, 12 Tangomarkkinoiden esikarsintaa, 6 Syötteen taikaa, 6 Reijo Antero Leppästä, 4 Yjrö T.Savolaista, 8 Syötteen taikaa ja 10 cd:tä joissa on mm.Tarja &Tahdikkaat ja Maaret& Hyväkkäät sekä muuta juttua. Kyllä alkaa minunkin kohdaltani ainakin vähän himmailla jos ei nyt lopettaa. Juuri viime viikolla yhdelle kanttorille tein Tangomarkkinat ja Hyväkkäät. Hän oli nauttinut niistä koko viikonlopun. Olen hyvin kiitollinen Sinulle ja kaikille muillekin kiltaveljille ja -sisarille niistä hengentuotteista ja nuoteista, joita olen täältä saanut. Koetan jakaa toisenlaista tietoutta, jos sitä tarvitaan, ja on tänäänkin tarvittu. |
baron 05.10.2006 22:02:32 | |
---|
Laskin että olen lähettänyt yli kymmenen DVD:tä Trio Forresteria, 12 Tangomarkkinoiden esikarsintaa, 6 Syötteen taikaa, 6 Reijo Antero Leppästä, 4 Yjrö T.Savolaista, 8 Syötteen taikaa ja 10 cd:tä joissa on mm.Tarja &Tahdikkaat ja Maaret& Hyväkkäät sekä muuta juttua. Kyllä alkaa minunkin kohdaltani ainakin vähän himmailla jos ei nyt lopettaa. Juuri viime viikolla yhdelle kanttorille tein Tangomarkkinat ja Hyväkkäät. Hän oli nauttinut niistä koko viikonlopun. Tossahan sulle toimenkuva sen jälkeen/sijaan kun "Church Organ Sound" ei enää maistu! (Nimimerkki "Bosiksia odottava") "Speaking about music is like dancing about architecture" |
jon lord 06.10.2006 10:19:21 | |
---|
Tossahan sulle toimenkuva sen jälkeen/sijaan kun "Church Organ Sound" ei enää maistu! (Nimimerkki "Bosiksia odottava") Se projekti on nyt hieman taka alalla ennenkuin saan tuon konsertin ja muut tutkintojutut pois alta. Mutta niinkuin olen luvannut saat sitten ensimmäisen kappaleen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 06.10.2006 12:48:30 | |
---|
HOHO - sähän varsinainen jakoesa olet! Näin voi sanoa. Suuri kiitos siitä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 06.10.2006 12:51:19 | |
---|
Mulla ei taitu edes kopiointi. Sulle on juuri menossa grilliin kolme pläjäystä. Se Route 66 homma ja pari muuta. Seassa myös kotimaista hyvää. Varmasti, vissiin. |
kuunsirppi 06.10.2006 21:13:52 | |
---|
Olen hyvin kiitollinen Sinulle ja kaikille muillekin kiltaveljille ja -sisarille niistä hengentuotteista ja nuoteista, joita olen täältä saanut. Koetan jakaa toisenlaista tietoutta, jos sitä tarvitaan, ja on tänäänkin tarvittu. No nyt lähti just hetki sitten tuleen sulle uutta reenattavaa ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
paice60 06.10.2006 21:56:15 | |
---|
Tuo Syötteen Taika on jäänyt mulla ihan paitsioon. Olisko mitään mahkua saada se? Nim. Epätoivoinen, pistänkö kuulan (ei Toivo) kalloon? Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 06.10.2006 22:07:49 | |
---|
No nyt lähti just hetki sitten tuleen sulle uutta reenattavaa ;o) Hokasin. Kiitos. |
Tuo Syötteen Taika on jäänyt mulla ihan paitsioon. Olisko mitään mahkua saada se? Nim. Epätoivoinen, pistänkö kuulan (ei Toivo) kalloon? Pelastasko yhden humpparumparistin hengen? |
paice60 06.10.2006 22:10:09 | |
---|
Pelastasko yhden humpparumparistin hengen? Ehdottomasti, olisi päivän, tai pikemminkin vuoden hyvä(?) teko. Miks´ mä oon täällä? |
jjussila 06.10.2006 22:11:27 | |
---|
Pelastasko yhden humpparumparistin hengen? Sen verta pitää miestä auttaa, vaikka ...harkihe tarkkaan.... .. näin!?.. |
paice60 06.10.2006 22:12:47 | |
---|
Sen verta pitää miestä auttaa, vaikka ...harkihe tarkkaan.... Henkeni uhalla tahdon kuulla tuon. Miks´ mä oon täällä? |