lukkari 06.10.2006 13:06:10 | |
---|
Taitaa leidi olla ammattilainen..tossa---suihinottamisessa...... |
paice60 06.10.2006 13:44:12 | |
---|
Kun nyt itse tuli noita isojussin ääni-/kuvanäytteitä analysoitua, niin laitan tähän samanlaiseen syyniin yhden orkesterimme tallenteen erään keikan loppuillan materiaalista. Tänä kesänä tallennettua ja kameran omalla mikillä - eli äänenlaatu ei ole paras mahdollinen... Tiedosto on iso (66Mb) eli ei kannata ihan köpöyhteyksillä lähteä lataamaan... http://www.angliaorkesteri.com/kuvat/misc/villiksi_syntynyt.mpg Ihan hyvä meininki, vähän kyllä tuo biisi tökki naisen laulamana, mutta ei huono. Oikeastaan kuulosti hyvältä. Vähän parempi äänitys niin olisi ollut vielä mukavempi kuunnella. Miks´ mä oon täällä? |
poppamies 06.10.2006 20:58:20 | |
---|
Ihan hyvä meininki, vähän kyllä tuo biisi tökki naisen laulamana, mutta ei huono... Samaa ajetteli hän. Siitten siinä perus riffissä on jotain häikkää. Menee "väärin". Vähän oikaisemalla. |
Samaa ajetteli hän. Siitten siinä perus riffissä on jotain häikkää. Menee "väärin". Vähän oikaisemalla. Taitaa käyttää kokonaisia duurisointuja siinä. |
isojussi 08.10.2006 12:59:00 | |
---|
Taitaa käyttää kokonaisia duurisointuja siinä. Puuttuu ainakin yks 8-osaesa siittä perusriffistä. Rinsessan ei ehkä tars laulaa noin siististi - mutta harva on Rosti syntyessään. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
omarklah 09.10.2006 08:16:12 | |
---|
Tänä kesänä tallennettua ja kameran omalla mikillä - eli äänenlaatu ei ole paras mahdollinen... Tiedosto on iso (66Mb) eli ei kannata ihan köpöyhteyksillä lähteä lataamaan... http://www.angliaorkesteri.com/kuvat/misc/villiksi_syntynyt.mpg Kiitos kaikille kommenteista! Kiinnostusta näytteeseen oli niin paljon, että piti tänään poistaa tämä jakelusta - muuten olisi saitin liikennemäärä kasvanut niin isoksi, että sivut olisivat olleet loppukuun kiinni... Tää sit sanois tälleen... |
isojussi 09.10.2006 10:06:54 | |
---|
Kiitos kaikille kommenteista! Kiinnostusta näytteeseen oli niin paljon, että piti tänään poistaa tämä jakelusta - muuten olisi saitin liikennemäärä kasvanut niin isoksi, että sivut olisivat olleet loppukuun kiinni... Jeees - hyvä pändi teillä on - tsemppiä vaan! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |