Bassman 68 05.10.2006 22:22:34 | |
---|
Eli Fenderin Jazz bassoon hyvät passiivimikit olis hakusessa. Kyseessä on Deluxe malli missä on aktiivimikit ja haluan vaihtaa ne passiivimikkeihin. Seumour Duncanin sjb-2 hot for jazz bass mikkejä ajattelin. Rockia/poppia soittelen. |
poppamies 05.10.2006 22:44:12 (muokattu 06.10.2006 07:39:24) | |
---|
|
Ylläri 05.10.2006 23:29:01 | |
---|
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen DiMarzion Ultra Jazzeihin. Erittäin häiriöttömät, passiiveiksi suht. hifi soundi eli pikkuisen enemmän ylä- ja alapäätä kuin Fenkun perusmikeissä. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
okabass 06.10.2006 00:05:32 | |
---|
Eli Fenderin Jazz bassoon hyvät passiivimikit olis hakusessa. Kyseessä on Deluxe malli missä on aktiivimikit ja haluan vaihtaa ne passiivimikkeihin. Seumour Duncanin sjb-2 hot for jazz bass mikkejä ajattelin. Rockia/poppia soittelen. MOI Mulla on ollut vaan hyviä kokemuksia SD mikeistä. Toimii. |
Karlsson 06.10.2006 11:12:11 | |
---|
SJB-2 toimii yhtä hyvin. Niissä on vielä enemmän bottnea. SBJ-1 sitäkin kyllä piisaa. Joo, 2:set on tosi tummat, mikä on oman makuuni vaan hyvä asia. 1:sissä on reilummin yläpäätä ja kilinä-kolinaa jos semmosta tarvitsee. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Jyräys 06.10.2006 11:24:11 | |
---|
Mulla on noi Seumour Duncanin sjb-2 hot for jazz bass mikit kiinni omassa bassossa ja oon ollu tyytyväinen. Kokeilin välillä Dimarzion DP123 mikkejä mitkä oli myös hyvät. Noissa mikeissä se ero että duncanin hoteissa on tosi lämmin ja pehmeä soundi, ja noi Dimarziot ehkä toisti enemmän keskialuetta ja diskanttia. Mutta molempia voin suositella. Kyl tää on hieno laji. Rock Rock |
Typhus 06.10.2006 12:02:13 (muokattu 06.10.2006 12:02:23) | |
---|
Mulla oli aluksi fenderin 5-kielisessa jazzissa DiMarzion Ultrajazzit ja nyt on yhdessä käsintehdyssä ultrajazzit. Ihan hemmetin hyvät mikit on ollu kaikinpuolin :) Kannattaa treenata ahkerasti niin ehkä siekin joskus opit soittamaan kokonuotteja! -Arva |
Fenderin omat Vintage-mikit tai Custom shopin vastaavat ovat hyviä. Olen kokeillut monia muitakin, mutta nuo ovat bassoihin jääneet. |
poppamies 06.10.2006 21:16:58 | |
---|
Fenderin omat Vintage-mikit tai Custom shopin vastaavat ovat hyviä. Olen kokeillut monia muitakin, mutta nuo ovat bassoihin jääneet. No mulla oli nimenomaan Fenderin Vintaget ja otin ne pois ja laitoin Seymour Duncanit tilalle. Fender Vintageissa on tosi paljon keskiääntä ja vähänpuoleisesti bassoa. Minulta löytyy tarpeettomana tuo Fender pari jos jollain on tarvetta. Ei huonot mutta kevyempi soundi mitä Duncaneissa. |
Totsku 06.10.2006 21:25:26 | |
---|
Mites Fenderin American Standard Jazzarin mikit? Onko laadukkaita? |
hollstro 06.10.2006 23:04:25 | |
---|
No mulla oli nimenomaan Fenderin Vintaget ja otin ne pois ja laitoin Seymour Duncanit tilalle. Fender Vintageissa on tosi paljon keskiääntä ja vähänpuoleisesti bassoa. Minulta löytyy tarpeettomana tuo Fender pari jos jollain on tarvetta. Ei huonot mutta kevyempi soundi mitä Duncaneissa. No, minä panin Duncanit kiertoon ja pidin Fenderin Custom Shopin mikit. Ne oli minusta paremmat. |