Aihe: Nyt se tuli Boss-1180
1
Errorist
27.12.2003 01:31:00
Mitäs mieltä laitteista muuten? Onko ollu ongelmia sen kanssa? Ite oon aatellu saman laitteen hommaamista.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
puoliduo
29.01.2004 20:17:00
N. kuukauden käytön jälkeen kehun laitetta edelleenkin. Sopii hyvin ainakin tällaisille kotinikkareille kuten minä.(Kitara, basso, laulu.) Laitteen kaikkia ominaisuksia en ole edes ennättänyt kokeilemaan. Efektit huippuhyvät ja niitäkin pystuu vielä itse säätämään. Suomenkielinen manuaali on enemmänkin pikakäyttöohje. Lontoonkielisessä onkin sitten juttua rutkasti. Peruskäytön oppii tosi nopeasti. Jos mokailet äänitysvaiheessa, eipä hätää, soittelet tai laulelet mokaillut kohdat uudelleen, ei tarvi alusta asti korjailla jos ei halua. Äänityksen voi kytkeä pedaalilla päälle ja pois. Ikinä et ole kuitenkaan tyytyväinen lopputulokseen, joten mielesi tekee kuitenkin muutella sitä sun tätä ja kaikki onnistuu. Yksi varoitus : Laiteelle kun antaa pikkusormen , niin se vie koko artistin.
Closure
01.02.2004 23:32:08
Kitaraefektit: Ei aina niinkään toimivia. Mutta kyllä niillä nauhottelee!
Lauluefektit. omaan käyttööni toimivia
Kosketinefektit: jees kamaa.

Rumpukone: hankala päästä alkuun. vaan yksi crash... ja soundit menettelee

8 raitaa on vähän

jälkeempäin ei pysty kun yhteen raitaan efektiä lisäillä... miinus...

pitää eq:lla aika paljon leikkiä jos jotain haluaa aikaiseksi saada.... ainakin itselläni kitarat ja koskettimet leikkaa pahasti yhteen....
tai sitten johtuu koskettimesta tai kitara soundista..
who knows..

Kiva se on yksin nauhotellessa, mutta jo kahdestaan aika tuskaista...
"Elämä edessä ja tukka takana" Seppo "sepi" kynttilänpätkä
Closure
03.02.2004 22:56:28
Name: Mikael Åkerfeldt

Recording equipment: Roland BR1180CD, Roland BR8, Zoom RT123 drummachine..

Siis Åkerfeltd omistaa myös tämmöisen!

JEJE!
"Elämä edessä ja tukka takana" Seppo "sepi" kynttilänpätkä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)