makoskela 19.11.2003 11:54:13 | |
---|
Missäs niitä nykyään pääsisi katselemaan ja kokeilemaan, kun tuo Musamaailmakin lopetti edustuksen? Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan! |
Musamaailma sais lopettaa kokonaan.. prkl.. xD Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
BlindMan70 19.11.2003 12:21:36 | |
---|
Musamaailma sais lopettaa kokonaan.. prkl.. xD Mitä tarkoitat kokonaan? Niinhän ne ovatkin lopettaneet ja jos nyt jokunen malli on jäännyt seinälle niin poishan ne myydään. Tietääkseni Jackson kuuluu nykyään F.Musiikille tai ainakin Fender joten kannattaa kysyä heiltä jos tietävät asiasta jotain. ROK Who can we get on the case?
We need Perry Mason |
Fortune 19.11.2003 13:16:13 | |
---|
Mitä tarkoitat kokonaan? Varmaan liiketoimintaa. |
Da Make 19.11.2003 13:27:14 | |
---|
Musamaailma sais lopettaa kokonaan.. prkl.. xD Jollakulla saattaa olla pieniä ongelmia erään vahvistin mallin/merkin kanssa; vihje neljä ekaa kirjainta on samat kuin englannissa ;). Musta ihan hyvä liike. Cräx, Change, Ötöm!? |
Ben_D 19.11.2003 13:41:22 | |
---|
DLX Music Malmilla myy Jacksonia. Kuten jo varmaankin kymmenessä keskustelussa olen todennut, voi sielläkin olla hiljaista, koska Fender osti Jacksonin joka taas aiheutti toimitusvaikeuksia ainakin japski Randy Rhoads malleissa. Viimeksi kun kävin niin seinällä oli ainakin RR5 ja RR1 mallit. |
makoskela 20.11.2003 08:52:46 | |
---|
DLX Music Malmilla myy Jacksonia. Kuten jo varmaankin kymmenessä keskustelussa olen todennut, voi sielläkin olla hiljaista, koska Fender osti Jacksonin joka taas aiheutti toimitusvaikeuksia ainakin japski Randy Rhoads malleissa. Viimeksi kun kävin niin seinällä oli ainakin RR5 ja RR1 mallit. Eli tuskin löytyy USA:n malleja hyllystä? Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan! |
Jii 20.11.2003 08:59:37 | |
---|
DLX Music Malmilla myy Jacksonia. Kuten jo varmaankin kymmenessä keskustelussa olen todennut, voi sielläkin olla hiljaista, koska Fender osti Jacksonin joka taas aiheutti toimitusvaikeuksia ainakin japski Randy Rhoads malleissa. Viimeksi kun kävin niin seinällä oli ainakin RR5 ja RR1 mallit. ... Eli tuskin löytyy USA:n malleja hyllystä? RR1 kyllä taitaa olla jenkkimalli. |
whitewolf 20.11.2003 09:20:50 | |
---|
RR1 on tod. jenkkimalli. Näin ja kokeilin muuten RR1-T mallia F-musiikissa vähän aikaa sitten. Laatu peli näytti olevan, mutta hintaa aivan liikaa kun pyysivät kolmea tonnia siitä. |
makoskela 20.11.2003 21:21:41 | |
---|
RR1 kyllä taitaa olla jenkkimalli. Joo, sori tätä mun sekoilua. Etsiskelen Soloisteja ja Dinky- malleja. Toki se RR1 on jenkki. Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan! |
PuNkKi 20.11.2003 21:32:32 | |
---|
Jollakulla saattaa olla pieniä ongelmia erään vahvistin mallin/merkin kanssa; vihje neljä ekaa kirjainta on samat kuin englannissa ;). Musta ihan hyvä liike. "pieniä".. *kusipäitä kun kusipäitä, ei sitä voi muuttaa* ;) mutta itseppähän he halusivat että siitä mennään käräjille =) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Da Make 21.11.2003 13:31:44 | |
---|
"pieniä".. *kusipäitä kun kusipäitä, ei sitä voi muuttaa* ;) mutta itseppähän he halusivat että siitä mennään käräjille =) Pitää vielä lisätä että itse olen ostanut sieltä jopa kerran. (EMG mikit) Cräx, Change, Ötöm!? |
Shaft 21.11.2003 13:35:09 | |
---|
"pieniä".. *kusipäitä kun kusipäitä, ei sitä voi muuttaa* ;) mutta itseppähän he halusivat että siitä mennään käräjille =) Mistä tässä lienee kysymys? |
Locrian 21.11.2003 13:36:50 | |
---|
Kävin tossa taannoin kysymässä MM:sta lyhyitä insert-piuhoja.No kolmemetrisiä löyty.Hinnaks sanoivat kolkyt ja risat!!???!?Mitä V****A!Kävelin Musicshoppiin josta mukaan lähti 4 kanavan snake á 25e.Kiitos....TANA... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
PuNkKi 21.11.2003 16:02:13 | |
---|
Pitää vielä lisätä että itse olen ostanut sieltä jopa kerran. (EMG mikit) mahdoitko olla paikalla kun tätä "tappelua" siellä käytiin? :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
PuNkKi 21.11.2003 16:03:11 | |
---|
Mistä tässä lienee kysymys? Engl:n vahvistimista + rahoista + kaupan purusta.. joka piti olla jo selvä.. ja kaikesta tälläisestä :) toisaalta, se on niin pientä xD vielä... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Da Make 22.11.2003 12:53:46 | |
---|
mahdoitko olla paikalla kun tätä "tappelua" siellä käytiin? :) Taisin olla, mutta voihan näitä tapauksia olla useampiakin, ken tietää. Jos siinä sinun tapauksessa ei säästelty kirosanoja (puolivälin jälkeen) niin tapaus on varmasti sama =I Cräx, Change, Ötöm!? |
PuNkKi 22.11.2003 14:48:22 (muokattu 22.11.2003 14:52:40) | |
---|
Taisin olla, mutta voihan näitä tapauksia olla useampiakin, ken tietää. Jos siinä sinun tapauksessa ei säästelty kirosanoja (puolivälin jälkeen) niin tapaus on varmasti sama =I HoHo :) luultavasti ensi perjantaina taas siellä. kaikki paikalle sillon xD no ei.. emmä jaksa sillon tapella kunhan kantaa uuden nupin + kitaran pois. se riittää mul. tapelkoot ne jotka on ottaneet asian käsittelyyn. (bassonkin suunnittelin vielä sieltä hankkivani mutta en kyllä enään.. mielummin menen sitten vaikka "viereiseen" kauppaan ja raahaan rahat sinne:) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |