virtalahde 05.10.2006 20:43:42 | |
---|
Ja meikästä tuli työtön. Kiitos Ameriikan-sedät! Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
kivi 05.10.2006 20:47:37 | |
---|
Ja meikästä tuli työtön. Kiitos Ameriikan-sedät! Niin, menivät paljastamaan kikkasi. Oikeasti siinä laatikossa jossa sulla lukee Gyraf Audio Super Massenburg onkin tollanen karkkiboksi sisällä. Mä olen epäillyt sitä jo hetken, kun sä pyörität niitä nappeja niin vähän kerrallaan. |
virtalahde 05.10.2006 20:54:11 | |
---|
*heinäsirkkain sirinää* Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
askomiko 05.10.2006 22:29:00 | |
---|
*ei kuule heinäsirkkoja enää tykistöuran jälkeen.* On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Raimo 05.10.2006 23:27:19 | |
---|
Äh. Tolle toimittajalle pitäisi kirjoittaa tulikivenkatkuinen vastine mut ei nyt jaksaisi... Uutta näytettä... |
Aki 06.10.2006 00:11:26 | |
---|
Äh. Tolle toimittajalle pitäisi kirjoittaa tulikivenkatkuinen vastine mut ei nyt jaksaisi... Kovasti pelkään että kertoisi vaan suomentaneensa Creativen pressitiedoitteen. "Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
Lapis 06.10.2006 02:15:18 (muokattu 06.10.2006 02:15:42) | |
---|
KUKA ostaa! Pitää sanoa KUKA, ei ketä! :) Älä nyt! Antti1 on varmasti Vaasasta.... :D Kyllä poijat tapahtuu! |
harppi 06.10.2006 11:20:52 | |
---|
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä. |
Zammy 06.10.2006 11:33:46 | |
---|
http://www.slimdevices.com/pi_transporter.html Tässä on sama purkki uskottavammissa kuorissa. Sitä myy musiikin.com ja hinta karvan yli tonttu. o_O Tuo laite on tarkoitettu ainoastaan musiikin kuunteluun langattoman verkon kautta. Eli jos sinulla on vaikkapa mp3:a koneella, niin tuo laite stereoihin kiinni ja langattoman verkon läpi voit kuunnella koneella olevia biisejä. Ei ole tarkoitettu soundinparannukseen, enkä minä ainakaan löytänyt mitään mainintaa että tuolla sivustolla niin missään väitettäisiinkään. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Aki 06.10.2006 12:42:08 | |
---|
Ei ole tarkoitettu soundinparannukseen, enkä minä ainakaan löytänyt mitään mainintaa että tuolla sivustolla niin missään väitettäisiinkään. Ensimmäisestä kappaleesta lainattua: It streams digital music with sound quality that surpasses even the most exotic compact disc players. "Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
Zammy 06.10.2006 12:46:39 | |
---|
Ensimmäisestä kappaleesta lainattua: Vaan eipä tuossakaan väitetä, että se soundia parantaa. Kun se musiikki voi olla siellä koneella pakkaamattomana, eli jos tuon laitteen DA-muunnin on laadultaan cd-soittimia parempi, niin silloinhan tuo väite paremmasta soundista voi pitää paikkaansa. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Aki 06.10.2006 12:50:59 | |
---|
Vaan eipä tuossakaan väitetä, että se soundia parantaa. Kun se musiikki voi olla siellä koneella pakkaamattomana, eli jos tuon laitteen DA-muunnin on laadultaan cd-soittimia parempi, niin silloinhan tuo väite paremmasta soundista voi pitää paikkaansa. Aaaa, no mutta tuohan on aivan totta. Oivaa psykologiaa kun saavat ainakin mun korvat kuulemaan asian vähän toisella sävyllä... "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
efunkelist 06.10.2006 13:26:52 | |
---|
Mulla on Creativen lompakko-adapteri. Se tekee mun kahdenkympin seteleistä satasia ja kolikoista kultaharkkoja. Ostin makkariin myös Creative Manhood -housut mutta ne on jääny käyttämättömäksi koska vaimoni tykkää originaalikohinoista. |
Lennu 06.10.2006 13:49:39 | |
---|
Mulla on ylimääräsenä yks Creativen SB Audigy PCMCIA- kortti. Onkohan sillä jo vintakearvoa? Pistänkä iibeihin? "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Mulla on ylimääräsenä yks Creativen SB Audigy PCMCIA- kortti. Onkohan sillä jo vintakearvoa? Pistänkä iibeihin? huutonettiin donan lähtöhinnalla. Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Haxu 06.10.2006 16:24:27 | |
---|
Heh, jos toi "uutinen" olisi julkaistu vaikka Mikrobitissä toukokuun numerossa niin aprillipilaksi olisi luultu. Osallistun t-paitatilaukseen jos sellainen on tarjolla! Sound, Music, Emotion
www.aanivoimala.fi |