kuunsirppi 19.11.2003 10:38:13 | |
---|
Terve! Laitoin kyselyn tuonne yleisellekin osastolle, mutta kysynpä vielä täältäkin, että löytyiskö jonkun mapista (tai mappi Ö:stä) ketsuppi-laulun suomenkielisiä sanoja? Mä tarvisin ne nyt kiireesti, enkä tiedä, mistä niitä etsisin Kiitos etukäteen, jos joku voi auttaa :-) |
baron 19.11.2003 11:06:07 (muokattu 19.11.2003 12:53:19) | |
---|
Terve! Laitoin kyselyn tuonne yleisellekin osastolle, mutta kysynpä vielä täältäkin, että löytyiskö jonkun mapista (tai mappi Ö:stä) ketsuppi-laulun suomenkielisiä sanoja? Mä tarvisin ne nyt kiireesti, enkä tiedä, mistä niitä etsisin Kiitos etukäteen, jos joku voi auttaa :-) Eiks "sianespanja" kelpaa? Asereje ja deje.......... Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
kuunsirppi 19.11.2003 11:09:51 | |
---|
mä en oikeesti ees tiedä, että mitä siinä lauletaan. onko se pelkkää ho ja hi ja ha, vai onko siinä jotain muutakin (?) eipä oo koskaan oikein tullut kuunneltua ja toi sianespanjakin kelpaa, jos siinä ei oo kahta sanaa enempää :-) |
baron 19.11.2003 11:16:45 | |
---|
mä en oikeesti ees tiedä, että mitä siinä lauletaan. onko se pelkkää ho ja hi ja ha, vai onko siinä jotain muutakin (?) eipä oo koskaan oikein tullut kuunneltua ja toi sianespanjakin kelpaa, jos siinä ei oo kahta sanaa enempää :-) http://www.mult.ee/music/lasketchup.htm Siitä saat ainakin kertosäkeen ääntämisohjeineen. Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
kuunsirppi 19.11.2003 11:34:34 | |
---|
|
kuunsirppi 19.11.2003 11:35:06 | |
---|
|
Le Haba 19.11.2003 12:48:11 | |
---|
Terve! Laitoin kyselyn tuonne yleisellekin osastolle, mutta kysynpä vielä täältäkin, että löytyiskö jonkun mapista (tai mappi Ö:stä) ketsuppi-laulun suomenkielisiä sanoja? Mä tarvisin ne nyt kiireesti, enkä tiedä, mistä niitä etsisin Kiitos etukäteen, jos joku voi auttaa :-) Lainaa jostain Sheidin levy ja kopsaa sieltä 168 käteen ja känni toteen! |
kuunsirppi 19.11.2003 17:27:11 | |
---|
Pitääpä käydä vaikka kirjastossa katsomassa, jos sieltä löytyis toi levy. Nyt oon vaan niin flunssanen, etten oo viittiny ees pukee koko päivänä, vaan helpottelen oloani, että pääsisi viikonloppuna keikoille! |
M.i.k.key 19.11.2003 22:26:28 | |
---|
Nyt oon vaan niin flunssanen, etten oo viittiny ees pukee koko päivänä, vaan helpottelen oloani, että pääsisi viikonloppuna keikoille! Hyvä hyvä, Viikonloppuisin kuuluukin keikkailla. Varo vaan ettet vilustu pahemmin jos ilkosillaan kotona pyörit!
Melo omaa kanoottiasi |
nikolai 19.11.2003 22:47:57 | |
---|
Jos ei tuota Sheidin (?) versiota löydy niin kato lastenlevyistä: smurffien tanssihitit (vol joku) :) |
kuunsirppi 20.11.2003 10:31:12 | |
---|
Hyvä hyvä, Viikonloppuisin kuuluukin keikkailla. Varo vaan ettet vilustu pahemmin jos ilkosillaan kotona pyörit! Pitääpä siis jo ainakin tänään laittaa jotain päälle. Kiitti vinkistä :-)) |
Rautakanki 23.11.2003 15:04:30 | |
---|
Se on hauskaa kun nämä Mombasat ja muut päivän hitit täytyy aina ottaa ohjelmistoon, kun ne on yleisön mielestä niiiiiin hyviä. :-P |
baron 23.11.2003 15:55:47 | |
---|
Se on hauskaa kun nämä Mombasat ja muut päivän hitit täytyy aina ottaa ohjelmistoon, kun ne on yleisön mielestä niiiiiin hyviä. :-P Sarjaa ihanat: Tiputanssi Macarena Lambada etc etc Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |