Johnny99 16.11.2003 00:53:27 | |
---|
Onko muilla merkeillä lainkaan patterikäyttöisiä vahvistimia kuin tuo marsun micro ja mini. Onko käyttökokemuksia miten kitara vinkuu korvessa nuotion äärellä tuollaisella ? |
hemmo 16.11.2003 08:20:49 | |
---|
Ainakin Fenderillä ja Danelectrolla on. Ja sitten on tietysti tämä kaikkien paristovahvarien äiti eli Pignose, joka on oikeasti hyvä peli. Muistaakseni Samick on tehnyt siitä kopion. Säröä beibi! |
R M 18.11.2003 21:57:43 | |
---|
Ainakin Fenderillä ja Danelectrolla on. Ja sitten on tietysti tämä kaikkien paristovahvarien äiti eli Pignose, joka on oikeasti hyvä peli. Muistaakseni Samick on tehnyt siitä kopion. Moi Hemmo! Tiedätkö missä suomessa myydään tota Pignosen patteri käyttöistä vahvistinta? Oon etsinyt pitkään erittäin huonolla menestyksellä, eli kyseessä ruskea "saranoitu" malli. T:R M |
hemmo 19.11.2003 09:21:54 | |
---|
Moi Hemmo! Tiedätkö missä suomessa myydään tota Pignosen patteri käyttöistä vahvistinta? Oon etsinyt pitkään erittäin huonolla menestyksellä, eli kyseessä ruskea "saranoitu" malli. T:R M Ei ole tietoa, valitettavasti. Ilmeisesti Hgissä Aron Soitin sekä Kitarapaja myivät joskus ennen vanhaa. Ostaisin mieluusti itsekin sellaisen. Säröä beibi! |
Tympee Huttunen 19.11.2003 10:52:55 | |
---|
Minulta löytyy Danelectron Honeytone. Äänekäs laita ja ei se soundikaan nyt tuntunut niin huonolta kun viimeksi soittelin. Kävi vain ikävästi. Vahvistin oli pöydällä ja tipahti lattialle. Muuntajaplugi oli vahvarissa kiinni ja tietenkin se oli eka osa mikä osui lattiaan. Juotokset irti piirilevystä, eikä nyt toimi enää patterillakaan. Yritin itse jo sitä kolvata, mutta ei juuri onnistunut. Korjaajalle tms. asiantuntijalle pitäisi viedä. Ei vain viitsisi maksaa maltaita, kun itse vahvarikin maksoi minulle 200mk. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Voxin AC1 minulla. Hauska peli, mutta paha sanoa enempää kun en ole muita minivahvistimia tyypännyt. |
Zarmo 19.11.2003 13:15:53 | |
---|
Minullakin on Honeytone. Halpa ja ihan kelpo peli. Kyllä sillä kotona soittelee. Tosin nuotille ottaisin kyllä mieluummin akustisen. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
lexa53 19.11.2003 13:25:04 (muokattu 19.11.2003 13:28:27) | |
---|
Mulla on Soundmaster -merkkinen patterivahvistin. On ilmeisesti peräisin 70-luvulta ja made in Japan. ainut säätö on volume. Inputit: hi ja lo. Soundi on mielestäni kohtuullisen hyvä. Kaiutinelementti on 6" . Toimii neljällä keskikokoisella paristolla (ja pitkääään), ei mahdollisuutta muuntajakäyttöön. Patterin vaihtoa varten kotelo on saranoitu ja aukeaa kuin matkalaukku. Ääntä lähtee kuin pienestä kylästä (kerrostalossa ei volumea viitsi yli kolmosen laittaa). Jos tälläinen jossain tulee vastaan, niin suosittelen ostamaan (jos saa halavalla), itse ostin kaverilta joka oli pelastanut vahvistimen naapurinsa kaatopaikkakuormasta. |