Aihe: Freak Kitchen on saatava keikalle Suomeen!
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
kid ego
06.10.2006 11:18:13
Tutustuinpa tähänkin bändiin ja kuten arvata saattoi iskihän se. Mikäs levy ois uusimman jälkeen hyvä ostella...

Move ja Appetizer on parhaat. Kaikki rokkaa, mutta mun mielestä Spanking Hour on selkeästi heikoin albumi.
Enemmistöt ja vähemmistöt ovat perseestä! Kaikille pataan tasapuolisesti!
Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3).
petrutsi
06.10.2006 12:50:11 (muokattu 06.10.2006 12:55:17)
Move ja Appetizer on parhaat. Kaikki rokkaa, mutta mun mielestä Spanking Hour on selkeästi heikoin albumi.

Mun mielestä taas Spanking Hour on yksi parhaista, ja oli mulle SE albumi, joka iski kuin sata juoksevaa härkää kun bändiin tutustuin.

Tutustuinpa tähänkin bändiin ja kuten arvata saattoi iskihän se. Mikäs levy ois uusimman jälkeen hyvä ostella...

Mainittujen lisäksi "Freak Kitchen" levy (tai Bull-albumi tai Third digital adventure, miten vain) on kovaa kamaa. Ja erikoista. Siellä on myös se huikea sekoilupätkä Mr. Kashchei & The 13 Protitutes, josta tulee Zappahäröilyt vielä suuremmin mieleen! Huippubiisejä!
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
gorgonoidi
06.10.2006 13:15:03

Nyt sitten kaiki sinne Freak Kitchenin foorumille selittään tai muuten jäädään ilman.
arppah8
06.10.2006 13:21:41 (muokattu 06.10.2006 14:51:28)

Mainittujen lisäksi "Freak Kitchen" levy (tai Bull-albumi tai Third digital adventure, miten vain) on kovaa kamaa. Ja erikoista. Siellä on myös se huikea sekoilupätkä Mr. Kashchei & The 13 Protitutes, josta tulee Zappahäröilyt vielä suuremmin mieleen! Huippubiisejä!

Pieni varoituksen sana tähän: Tuo levy on melko tavalla erilaista muuhun FK-tuotantoon verattuna. Huomattavasti popimpaa kamaa, kun taas Dead Soul Men on bändin rankin ja synkin levy.

Kaikki Freak Kitchen- levyt ovat tosin omalla tavallaan loistavia. Omat suosikkini ovat myöskin Appetizer (siitä se lähti, tai oikeastaan Raw-videosta) ja Move.

Omistaakos kukaan IAn Mr. Libido-levyä? Voisi tuonkin joskus hankkia, kun sekin on nyt julkaistu uudelleen. Aika... eh... mielenkiintoista kamaa;)

Niin ja Airon Musiikista Jyväskylästä saa tilattua kaikkia FK-levyjä (Appetizeria on muualta vaikea löytää) eli tuonne siis: http://www.aironmusiikki.fi/main.asp?tyyppi=aloitus

Ja Eklundhin ekaa sooloa (Freak Guitar) löytyy tuolta myös.

E: Linkki korjattu. Pikahakukenttään Freak Kitchen ja menoksi.
Peace, love and good happiness stuff.
kid ego
06.10.2006 13:26:13
Dead Soul Men on bändin rankin ja synkin levy.

Mun mielestä Move on rankempi, mutta ihan miten vaan.

Omistaakos kukaan IAn Mr. Libido-levyä? Voisi tuonkin joskus hankkia, kun sekin on nyt julkaistu uudelleen. Aika... eh... mielenkiintoista kamaa;)

En ole löytänyt mistään. Freak Kitchenit löytyy Appetizeria lukuunottamatta kaikki, ja molemmat Freak Guitarit on tietty myös.
Bacchus
06.10.2006 13:55:29 (muokattu 06.10.2006 13:58:51)
Enpä ollut ikinä kuullut bändistä, joten pitihän se käydä tsekkaamassa. En osaa vielä muodostaa tarkkaa mielipidettä, mutta jotain Alice In Chains fiilistä havaitsen.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
escapism
06.10.2006 14:28:30
Ehottomasti FK Suomeen. Sitä voisi tulla katsomaan jo vähän kauempaankin!
gorgonoidi
06.10.2006 14:40:15

Ehottomasti FK Suomeen. Sitä voisi tulla katsomaan jo vähän kauempaankin!

Freakin foorumille ottamaan kantaa!
petrutsi
06.10.2006 15:15:19
Urhoollinen packman kun tätä projektia aloitteli niin jos siinä vaiheessa, kun bändiä aletaan tosissaan buukkailla Suomeen ja tarvitaan joitain järjestelyjä hoitamaan niin ilmottaudun talkoohommiin.
kid ego
06.10.2006 15:20:07
Niin ja Airon Musiikista Jyväskylästä saa tilattua kaikkia FK-levyjä (Appetizeria on muualta vaikea löytää) eli tuonne siis: http://www.aironmusiikki.fi/main.asp?tyyppi=aloitus

Kiitos, ja ota plussa! Appetizerin olen jo kolmesti muualta tilannut mutten koskaan sitä saanut.
Sir Jöpötin
06.10.2006 16:09:29
ÄÄHÄÄHÄAÄHGÄHÄÄAHÄ FK SUOMEEN HETI ÄÄÄAÄAÄAÄA PERKELE! _MEIKÄ_ on eturivisä runkkaamassa jos tämä homma onnistuu. PAKKO ÄRÄSÄRÄÄRÄÄ SEKUAA PÄLLI.
FAR BEYOND METAL | PÄISÄÄPÄISÄÄ :------------D
gorgonoidi
06.10.2006 22:08:59

ÄÄHÄÄHÄAÄHGÄHÄÄAHÄ FK SUOMEEN HETI ÄÄÄAÄAÄAÄA PERKELE! _MEIKÄ_ on eturivisä runkkaamassa jos tämä homma onnistuu. PAKKO ÄRÄSÄRÄÄRÄÄ SEKUAA PÄLLI.

Ei tää meuhaaminen täällä niinkään auta tähän, oon monta kertaa jo sanonu että nyyt sinne FK foorumeille nii voi auttaa :)
Progressiveland
06.10.2006 22:56:04

helmi musiikkia ja pirun tiukka äijä tuo mathias. itekin odotan että suomeen joskus tulis keikalle.tai klinikkaa pitämään tahi jotian.
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php
petrutsi
07.10.2006 11:30:10 (muokattu 07.10.2006 11:32:02)
Ei tää meuhaaminen täällä niinkään auta tähän, oon monta kertaa jo sanonu että nyyt sinne FK foorumeille nii voi auttaa :)

No ei siellä meuhkaamisella ole sen enempää hyötyä :) Jonkun se bändi pitää tänne järkätä kuitenkin ja foorumeilla kiinnostuksen näyttö on vaan siksi, että saa hiukan osviittaa paljonko sitä fanikantaa löytyy..

Misteeer ;---)
packman
07.10.2006 12:05:57

No ei siellä meuhkaamisella ole sen enempää hyötyä :) Jonkun se bändi pitää tänne järkätä kuitenkin ja foorumeilla kiinnostuksen näyttö on vaan siksi, että saa hiukan osviittaa paljonko sitä fanikantaa löytyy..

Täsmälleen näin! Olen vieläkin odottelevalla kannalla, mutta viimeistään Oslon keikalla olis mukava IA:n kanssa vaihtaa muutama sana asiasta ja sen jälkeen ajattelin kääntyä keikkajärjestäjien puoleen.

Kiitos petrutsi talkootyövoimatarjouksesta. Toivotaan, että joku keikkajärjestäjä ottaa asian omakseen, eikä talkootyövoimaa tarvita, mutta ei kai keikan järjestäminen fanivoiminkaan täysin poissuljettu idea ole, jos muut eivät asialle riittävästi lämpene. Silloin vaan täytyy hanskata taloudellinen riski jotenkin. Mutta askel kerrallaan.
gorgonoidi
07.10.2006 13:50:04

Okei. Oon ehkä vähän liian innoissani :)
kid ego
07.10.2006 14:11:01 (muokattu 07.10.2006 14:11:24)
Aihetta sivuten:

ONLINE STORE
Grand premiere on Halloween!

Yes, it is finally happening! The date has been set for the grand opening of the long-awaited online freak store: 1st of November! You will be able to get tons of brand new freaky T-shirts, girlie shirts, kid shirts, hoods, backpacks, caps, belt buckles, necklaces and CDs including the Jonas Hellborg catalogue and other freak related releases like the re-release of Mr Libido, Petrus and Johan Randén along with the freak albums.

The work on the Art Metal album which will feature, besides Jonas and IA, the stunning Selvaganesh on kanjira, Anders Johansson on drums and Jens Johansson on keyboards, is now being wrapped up. The album will be out before Christmas and also available from the web shop. Don't miss!

http://www.freakkitchen.com

Jos sieltä saa lehmänpäävyönsolkia, olen varma ostaja. Paita lähtee myös. Kunhan nyt ensin saisin sen luottokortin...
Hnry
07.10.2006 21:03:48
Kyllä joo! Jos FK saadaan Suomeen niin tottakai olen paikalla.
Know that the music industry's ill.
arc
08.10.2006 20:51:02
Im in.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)