Aihe: Miksi kaikki radiokanavat soittavat aina samoja biisejä
1 2
Zebu
18.11.2003 22:56:11
Ei voi ymmärtää et miks radiokanavat soittaa aina samoi biisei, mitkä soi noin 10 kertaa päiväs, sit ku viel melkein kaikil kanavil soi samat biisit.Musatyylitkin on hyvin tylsii. Eiks vois soittaa vähän monipuolisempaa musaa, kun tuntuu silt et kaikki kanavat soittaa vaan sellast teinipoppii. Vois tulla välil Heavyy, Bluesii, Rockii, Reggaee,Metal Rockii jne..jne..
-J
18.11.2003 23:13:23
Minä suosittelen kuuntelemaan Radio Cityä. Sieltä tulee kohtalaisen asennemusaa. 85% heidän musiikillisesta annistaan on vanhempaa ja uudempaa suoraviivaista rockia.
Sisko tahtoisin näädän, mutta maailma on rotta!
helmihillo
19.11.2003 00:09:54

Ei voi ymmärtää et miks radiokanavat soittaa aina samoi biisei, mitkä soi noin 10 kertaa päiväs, sit ku viel melkein kaikil kanavil soi samat biisit.Musatyylitkin on hyvin tylsii. Eiks vois soittaa vähän monipuolisempaa musaa, kun tuntuu silt et kaikki kanavat soittaa vaan sellast teinipoppii. Vois tulla välil Heavyy, Bluesii, Rockii, Reggaee,Metal Rockii jne..jne..

Olet sinä kyllä harvinaisen yksinkertainen jos et ymmärrä miksi radiokanavat soittavat niitä samoja kappaleita.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
blastoff
19.11.2003 00:22:04
Haiskahtaa vähän provolta :)
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
Nixzar
19.11.2003 01:52:13
Suomen "suosituinta musiikkia".!
*Keep on rocking in the free world*
T S
19.11.2003 08:53:31
Minä suosittelen kuuntelemaan Radio Cityä. Sieltä tulee kohtalaisen asennemusaa. 85% heidän musiikillisesta annistaan on vanhempaa ja uudempaa suoraviivaista rockia.

Ja taajuus oli?
Mikael
19.11.2003 09:03:25

Radio Helsinki ei soita.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
KMT
19.11.2003 10:05:16

Ja mä en ymmärrä mix pitää puhuu tällälailla,
halutaan näyttää samalt ja tehdä samaa et sillälailla
mix ite kirjoitat samal tavalla kun muut. Radiokanaviin vois
sopia tämä sama juttu
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
meldrew
19.11.2003 10:18:18

Rokkia ja sporttia. Jumal**ta. Joka toinen ilta tulee pelkkää lätkää ja 60 sekunnin urheilu-"uutisia". Ja loput mainoksia. Ei jaksa.

Niin ja se minua ihmetyttää, että kun Cityllä on arki-iltapäivisin tämä osuus jonka nimi oli ennen Duunista himaan, niin minkä takia se piti muuttaa Duunista kotiin -nimiseksi? Joo, ymmärrän että valtakunnallistumisen myötä kyseisenlaisista slangi-ilmauksista pyritään eroon, mutta onko duuni-sana sitten nykyään enemmän yleiskieltä kuin hima -sana?

Kyllä se on vaan Radio Helsingin taajuus viritettävä muistipaikkaan Cityn tilalle. Sävelradio on myös hyvä.
mr_b
19.11.2003 10:23:28

Kyllä se on vaan Radio Helsingin taajuus viritettävä muistipaikkaan Cityn tilalle.

Radio City -parka. Ensin Radio Helsinki vei kanavalta kokeiluhengen, sitten kaikki hyvät toimittajat ja arvostuksen ja nyt vielä muistipaikan radiossa... :-)

Tätä loistavaa kanavaa voi muuten sitten kuulla myös streamattuna (striimattuna?) sivuilta http://www.radiohelsinki.fi
boing boom tschak! peng!
Supernaut
20.11.2003 16:51:33
Sävelradio on myös hyvä.

Joskus lauantai-iltaisin on tullut kuuneltua. Silloin tulee yleensä kaikenlaista 60-70-luvun poppia, rockia, diskoa ja iskelmiä. Myös artistien spesiaalit ovat joskus hyviä. Esim. tunti Stevie Wonderin musiikkia, ei turhaa "juontoa" (=päätöntä huutoa ja turhaa pa***n jauhantaa) eikä mainostaukoja.

Radio Cityssä on nykyään se vika, ettei sitä voi kuunnella edes silloin tällöin, koska samat kappaleet pyörivät niin tiheään. Pilaavat hyviä kappaleita. Ei näköjään ole mitenkään mahdollista soittaa saman artistin kahta eri kappaletta kuukauden sisään. Soittavat yksi kerrallaan puhki, eikä sitä jaksa kukaan kuunnella.

Radio Helsinki on piristävä poikkeus ja Paskalista on loistava lisä perjantai-iltapäivään.
"Life sucks and then you fucking die!" - O. Osbourne
tuukkah
20.11.2003 17:03:32
Kyllä se on vaan Radio Helsingin taajuus viritettävä muistipaikkaan Cityn tilalle.

Aikanaan City oli varsin tiukka kanava. Nykyään se ei erotu juurikaan muista teinipoppikanavista soittolistoineen kaikkineen ja mainoksineen.

Groove FM oli alkuaikoinaaan myöskin varsin mainio kanava. Nykyään jatsin ja oikeasti sielukkaan musiikin löytäminen hissimusan, hittien ja pehmogrooven seasta on varsin vaikeaa. Ärsyttää myös, kuinka Groove soitattaa Top 20-listan biisejä monen monta kertaa päivässä. Molokon ja Rinneradion hitit vielä juuri ja juuri jaksaa kuunnella sen n:nen kerran, mutta mulla ihan oikeasti palaa hermo jos kuulen vielä kerrankin Steely Danin The Last Mallin... Joskus vahingossa Groovekin soittaa hyviä kappaleita, mikä oikeuttaa kanavan muistipaikan.

Radio Helsinki on toistaiseksi vielä omassa luokassaan. Toivotaan ettei asemien strereotyyppinen elämänkaari pätisi Helsinkiin. Se vasta olisi harmillista.
miks mustat tyypit on keksiny kaikki hyvät jutut?
Ukko
20.11.2003 17:30:51

Selvitetään vielä kerran. Radioyhtiöillä ja levy yhtiöillä on samat intressit pelissä. Yhteinen raha puhuu.
Cornflake
20.11.2003 17:59:26
City pitäisi oikeasti valaa betoniin ja upottaa Kolera-altaaseen lopullisesti. Paskin asema evah.

Samaa musiikkia suppealta listalta (_aina_ ja _jatkuvasti_ samat biisit), simona mainoksia ja aina ne samat paskat kuluneet rallit. Mä en tajua mikä niillä on ideana.

Radio Helsinki on myös minun mieleeni. Sillä on myös synkät hetkensä, mutta vaakakupissa on myös todella loistavia pätkiä. Ja kokonaisuus on ehkä paras.

Mutta oikeasti mielenkiintoisin asema pitkään aikaan on RadioAsema! http://radioasema.stadia.fi/ Taitaa soida vielä n. kuukauden, jonkun oppilaitoksen projekti kun on. Hyvää musiikkia ja yllättävän mielenkiintoista läppää. Harmi ettei tämä ole jatkuvaa iloa.
Lick my lovepump!
Zed
20.11.2003 18:17:41

No six ku hyvii gyvii yvii, ja sit glyvii et bylii nylii fylii.
Hevi on nopeutettua humppaa.
chief
20.11.2003 20:44:01
Cornflake:
Samaa musiikkia suppealta listalta (_aina_ ja _jatkuvasti_ samat biisit), simona mainoksia ja aina ne samat paskat kuluneet rallit. Mä en tajua mikä niillä on ideana.

Business... Levy-yhtiöt kai maksaa radioasemille siitä että soittavat sitä huttua n-kertaa tunnissa kasvattaakseen levymyyntiä. Biisit kuluu nopeasti loppuun.

Noiden haukuttujen asemien vahvuus on juuri siinä, että tietää mitä saa. Riittää kun virittää sen taajuuden kohdalleen. Se ei ehkä värisytä kauheasti mutta eipä siellä yleensä mitään keskivertokuuntelijaa ärsyttävää musiikkiakaan tule. Hyvä niin. Taustamusiikiksi se on ihan käypää tavaraa. Ainakin puoleksi tunniksi kerran kuussa annosteltuna, jolloin ei välttämättä kuule samoja kappaleita kuin edellisellä kuuntelukerralla.

Radio Helsinki on myös minun mieleeni. Sillä on myös synkät hetkensä, mutta vaakakupissa on myös todella loistavia pätkiä. Ja kokonaisuus on ehkä paras.

Radio Helsinki on mielestäni kiinnostavin radio Helsingissä. Juuri se monipuolisuus on se vahvuus. Mutta varjopuolena on sitten se, että kun sen radion virittää satunnaiseen aikaan kohdalleen, niin sieltä saattaa tulla mitä vain. Jopa jotain keskivertokuuntelijaa ärsyttävää. Mutta sitäpä ei ole pakko kuunnella silloin. Ja jos jaksaa nähdä niinkin paljon vaivaa että tutustuu ko. aseman ohjelmakarttaan, niin sieltä on helppo poimia ne suosikkiohjelmat, joita ei edes ole kovin vähän. Eikä juonnot ole aina pelkkää tyhjänjauhantaa ja kilpailuja, vaan joskus ihan oikeasti fiksua asiaakin esim. musiikista tai jostakin ajankohtaisista aiheista. Tietenkin se vaatii kuuntelijalta myös hiukan enemmän panostusta kuin keskiverto huttulistaradio, mutta minä olen ainakin valmis hiukan panostamaan saadakseni lähetyksestä enemmän irti.

Mutta oikeasti mielenkiintoisin asema pitkään aikaan on RadioAsema! http://radioasema.stadia.fi/ Taitaa soida vielä n. kuukauden, jonkun oppilaitoksen projekti kun on. Hyvää musiikkia ja yllättävän mielenkiintoista läppää. Harmi ettei tämä ole jatkuvaa iloa.

Juuh, sitä olen nyt maanantaista asti kuunnellut kun olen kotona ollut. Harvinaista herkkua, tosin. 14.12. asti se kuuluu, kannattaa tsekata kun vielä kerkeätte.

Radion kuuntelutavat ovat tosiaan muuttuneet paljon kaupallisten radioiden myötä. Joskus ennenvanhaan sitä oikeasti kuunneltiin ihan kunnolla, nykyään se on monesti pelkkää hiljaisuuden karkottamista.
mr_b
21.11.2003 11:56:02

Radio Helsinki on mielestäni kiinnostavin radio Helsingissä. Juuri se monipuolisuus on se vahvuus. Mutta varjopuolena on sitten se, että kun sen radion virittää satunnaiseen aikaan kohdalleen, niin sieltä saattaa tulla mitä vain.

Näinpä. Kerran kuuntelin vahingossa varmaan puoli tuntia jotain Radio Humppaa, ennenkuin tajusin että tämä ei olekaan jotain Vilunki3000:n ohjelmaa, vaan olin aidosti rullanut virityskiekkoa vähän ohi...
boing boom tschak! peng!
krushing
21.11.2003 12:37:51

Radio Cityltä, silloin harvoin (ehkä kerran kuussa kymmenen minuutin ajan) kun sitä tulee kuulleeksi, tulee _aina_ Guns'n'Rosesin November Rain. Piste.
ingle
21.11.2003 13:17:21
Radio Helsingillä ei ole soittolistoja!

muilla radiokanavillan on joten niitä ei tueta!
If assholes could fly, this place would be an airport.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)