buddha 05.10.2006 23:04:19 (muokattu 05.10.2006 23:20:21) | |
---|
Tämä on nyt kyllä vähän hassu aihe, mutta kumminkin. Olisin kysellyt mielipiteitänne tästä kyseisestä artistista. Minusta hän on aivan käsittämättömän upean uskomaton laulaja ja esiintyjä, siis ennen näitä crack bisneksiä..Tiedän, että hän voi jonkin mielestä olla ärsyttävän sietämätön ulisija, mutta en voi ymmärtää tälläisiä ihmisiä, minusta heiltä puuttuu jotain oleellista musiikintajua..tarkoitukseni ei toki ole olla provo, ja arvostan kaikkia mielipiteitä, kunhan ne on hyvin perusteltu. Whitneyllä on(oli) mielestäni uskomattomin ääniala ja äänenväri, ja hän tuo aina sielunsa mukaan laulamiseen, sekä hän on(oli) uskomattoman kaunis ja karismaattinen..häntä paremmaksi ei voi tulla. En siis ylipäätänsä pidä erilaisia tyylejä vertailtavina, se ei ole musiikin tarkoitus, duh, mutta kyllä Whitney oli omassa sfäärissään.. Anyway, kuten sanoin, hassu olen, mutta menköön..=) Edit: Hmm, taisin dissata vastakkaiset näkemykset heti alkuunsa, huh? Anteeksi. Olen typerä tänään. I will rock your world |
Whitney on upea laulaja. Muistan kun hän esiintyi Olympiakisojen avajaisissa, missä hän lauloi "Greatest Love of all". Se oli upea esitys. Hieno biisikin. Kannustavat sanat. I'm trapped in the loop still I give us a chance |
scriptwriter 07.10.2006 20:22:12 | |
---|
whitneyllä on ainutlaatuinen ja upea ääni.olen kade. this is my heart signing off |
Latnemitnes 07.10.2006 21:00:37 (muokattu 07.10.2006 21:06:23) | |
---|
onhan sillä loistava ääni. muistan kun pienenä jo ihmettelin, että mistä se kaikki tulee. |
ode_ 07.10.2006 22:52:46 (muokattu 07.10.2006 22:54:05) | |
---|
|
buddha 07.10.2006 22:57:10 (muokattu 07.10.2006 22:58:04) | |
---|
Olen aivan samaa mieltä tämän tyypin kanssa, joka oli tuossa clipissä....Whitney, you are a genius and I wanna f*** you. Edit: Ok, siistittiin vähän. =) I will rock your world |
ode_ 07.10.2006 23:02:50 | |
---|
Lähetyksen lopussa olivat vielä laulaneet. |
buddha 07.10.2006 23:03:07 (muokattu 07.10.2006 23:06:15) | |
---|
Tämä ei nyt ole Whitneyn parasta, sillä taitaa olla ääni vähän maassa, mutta on se vain silti niin hienoa...katsokaa nyt tuota tunnetta. http://www.youtube.com/watch?v=3HOuBFEFCOo Edit: CeCe on myös niin divine. I will rock your world |
buddha 07.10.2006 23:21:00 | |
---|
Tarkoitukseni ei nyt ole tunkea joka koloa täyteen YouTubea, mutta on ihan pakko laittaa tämä vielä.=) 19-vuotiaana näin hyvin minimaallisella taustamusiikilla, aivan älytöntä. http://www.youtube.com/watch?v=3zr0ojwtplcI will rock your world |
ode_ 08.10.2006 01:09:13 | |
---|
biisit on vähän mitaansanomatonta. |
Jeweli 12.10.2006 18:21:22 (muokattu 12.10.2006 18:22:06) | |
---|
No siinä on nainen, joka inspiroi mut aloittamaan laulamisen! Aivan uskomaton laulaja ja esiintyjä, mut harmi vaan et viime vuodet naisella on mennyt viinan ja kaman kans läträtessä.. Toivottavasti Whitney vielä nousee sieltä pohjamudista ja näyttää kaiken maailman Pritneille ja Akileeroille et miten nää hommat hoidetaan! =) Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
insight 13.10.2006 09:11:17 (muokattu 13.10.2006 09:12:21) | |
---|
Meinasin paljastaa mun nykylaulajasuosikkini, mutta en tehnyt sitä, vaikka ah sen yksi biisi saa rakkauden tunteen rintaan. Sellainen veto laulajalta on mun mielestä kyllä jo aika ainutlaatuinen. Okei antaa mennä. Jessica Simpson - I wanna love you forever ja mä olen sulaa vahaa. =D Paljon tietoa + sen jäsentäminen minä-tasolla = tunne |
Suu 13.10.2006 21:30:56 (muokattu 13.10.2006 21:31:11) | |
---|
Jessica Simpson - I wanna love you forever ja mä olen sulaa vahaa. =D No voihan juustovoikikkeli. 8--{ ..mutta Christina Aguilera sen sijaan, ah what-a-woman. Whitneytä kuuntelit silmät suurina Bodyguardin aikaan. Lemppareihini kuuluu myös Kraftwerk versus Whitney Houston - I wanna dance with somebody sound in - pleasure out |
insight 16.10.2006 10:44:41 | |
---|
No voihan juustovoikikkeli. 8--{ Kai saan olla edes hieman romantikko? Romantiikka tuntuu olevan katoava luonnonvara, joka on jäänyt seksistisen maailman jalkoihin =( nyyh Paljon tietoa + sen jäsentäminen minä-tasolla = tunne |
tanjuli 16.10.2006 11:46:52 | |
---|
...juustovoikikkeli. mä en tule pääsemään tästä ilmaisusta yli hetkeen :O [i hear voices but at least they're on tune] |
faith 19.10.2006 11:15:23 | |
---|
mä en tule pääsemään tästä ilmaisusta yli hetkeen :O Komp =D Kyllä, Houston on omaa luokkaansa. Ei osaa edes haaveilla sellasesta äänestä.. |
Rokkimamma75 26.10.2006 13:30:18 | |
---|
Kuunnelkaapa Lara Fabiania, pesee Whitneyn mennen tullen ja palatessa äänen värillä, äänialalla ja ennenkaikkea tulkinnalla ja tunteella. Olihan whitneykin kova sillon 80-luvulla Greatest loven, Didn't we allmostin ja muiden upeiden aikaan kun vielä lauloi eikä kikkaillut turhia niekkuja kaikkia biisejä täyteen. Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
buddha 26.10.2006 13:58:18 | |
---|
Kuunnelkaapa Lara Fabiania, pesee Whitneyn mennen tullen ja palatessa äänen värillä, äänialalla ja ennenkaikkea tulkinnalla ja tunteella. Eiköhän tämäkin ole niitä makukysymyksiä...olen kanssasi täysin, t-ä-y-s-i-n eri mieltä, ja uskon, että suurin osa ihmisistä myös. Kaikki pollit parhaista laulajista, ja useat muut kuuluisat laulajat, sanovat näin myös, eihän siellä mitään Laraa ole edes mainittu. Mutta kyllä hänkin hyvä laulaja on, paljon ohuempi ääni, ja minusta Whitneyn äänenväriä ja tulkintaa ei pese kukaan. Mutta makukysymyksiä, makukysymyksiä...itse olen mieltynyt enemmän mustien naisten äänenväriin yleensä, se vain mielestäni on paljon parempi kuin valkoisilla. Rikkaampi ja täyteläisempi. I will rock your world |
buddha 26.10.2006 14:01:11 | |
---|
Eiköhän tämäkin ole niitä makukysymyksiä...olen kanssasi täysin, t-ä-y-s-i-n eri mieltä, ja uskon, että suurin osa ihmisistä myös. Kaikki pollit parhaista laulajista, ja useat muut kuuluisat laulajat, sanovat näin myös, eihän siellä mitään Laraa ole edes mainittu. Mutta kyllä hänkin hyvä laulaja on, paljon ohuempi ääni, ja minusta Whitneyn äänenväriä ja tulkintaa ei pese kukaan. Mutta makukysymyksiä, makukysymyksiä...itse olen mieltynyt enemmän mustien naisten äänenväriin yleensä, se vain mielestäni on paljon parempi kuin valkoisilla. Rikkaampi ja täyteläisempi. Edit: Mutta unohdetaan nuo "pollit" nyt kumminkin...=) I will rock your world |
buddha 26.10.2006 14:10:16 | |
---|
Lara Fabian on liian euroviisumainen minulle, ei kosketa. I will rock your world |