Aki 05.10.2006 15:42:45 | |
---|
"Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
drlecter 05.10.2006 15:47:44 | |
---|
Pakkohan toi on saada! Toisin sanoen ihmisiä kustaan silmään nyt pahemman kerran, mikäli tuon joku nielee. |
kivi 05.10.2006 15:56:09 | |
---|
Pakkohan toi on saada! Toisin sanoen ihmisiä kustaan silmään nyt pahemman kerran, mikäli tuon joku nielee. Saakohan tota t-paitana? |
Torniojaws 05.10.2006 15:56:20 | |
---|
Taas noita perinteisiä "Nyt sata kertaa parempi soundi! - Korkeita taajuuksia boostattu high shelfillä 2k:sta ylöspäin +6 dB ja matalia taajuuksia 250 Hz alaspäin low shelfillä +6 dB". Ja porukka on taas innoissaan kuinka soundi parani satasella ;) |
Antti1 05.10.2006 16:01:25 | |
---|
Ei mut hei, siinähän oli jotain dynamiikan parannustakin mukana. Onkohan tämä radiohittikansan ymmärryksen mukaan taas lisää kompressointia, vai onko markkinamiehet tyrkänneet expanderin tuohon laitteeseen?! Iik, mä ainakin haluun tollasen. Mitenköhän se toimii mixerin auxissa parantamassa paskoja treenisoundeja? Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Werihukka 05.10.2006 16:10:02 | |
---|
Creativen pojjaat on keksiny hyvän kusetuskeinon. Tuo crystalizer on yhtäkuin kompressori... Ei se niin nerokas keksintö ole, että se korjaisi digitaalimuutoksessa -jo hävinneitä- osia. Tutkittu juttu. Ei tuo ole kuin rahastusta. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
virtalahde 05.10.2006 16:14:29 | |
---|
Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
dewil 05.10.2006 16:29:41 | |
---|
Kyllä nyt hig-endistejä vituttaa ku mun mp3 soitin pesee niitten plasmatorvet!!! Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
milcoin 05.10.2006 16:43:45 | |
---|
Älkääs ny. Aphexin Aural Exciteriakin markkinoitiin alkuun soundiparantimena mutta siitä tulikin yhden aikakauden käytetyimpiä studiovermeitä. Ehkä noita saa kohta räkkiversiona. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Kukkis 77 05.10.2006 17:12:12 (muokattu 05.10.2006 17:13:03) | |
---|
Jossette muuten usko, niin katsokaa vaikka tieteellisiä mittaustuloksia: http://images.creative.com/iss/imag … /products/xmod/fe_an_experience.gif "Nyt Sinullakin on mahdollisuus hankkia tämä uskomaton äänentoistolaite! Creative X-super-pro toistaa äänen paremmalla laadulla kuin se on tallennettu! Eikä siinä vielä kaikki! Tällä uskomattomalla laitteella teet paskasta timanttia! Eikä siinäkään vittu vielä kaikki! Kun tilaat nyt, saat mukaan Elton Johnin levyn jonka Creative X-Super-Pro muuttaa Jimi Hendrixin levyksi! Kolme minuuttia päivässä riittää!" "Laitteen tehon todistavat Tieteelliset Mittaustulokset!" "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
CryptoFib 05.10.2006 17:46:55 (muokattu 05.10.2006 17:48:51) | |
---|
Käsittämätöntä paskaa: Herää kysymys, että mikä on laadun mitta? Miten loihdit 128-mp3:n yhtä hyvän, saati paremman soundin, ku studiossa oli? HA! Sen uskon, että ko. laite tekee vaikka mitä mp3:lle, mutta sillä oo mitään tekemistä minkään kanssa. Että viittivät pokerina väittää jotaki tuommosta. Kuulostaa, että laite kompuroi, expandoi, dynamisoi, värittä, equttaa jnejne, mutta mitä sitte? hmm.. jos tuon vekottimen asentais ejay-n kans yhteen ja linkittäis signaalin gramexin ja teoston bittiviidakoiden läpi, niin muusikoilta loppuis hommat. Saakohan tota t-paitana? mieki tahon. Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
kivi 05.10.2006 18:31:37 | |
---|
Ehkä noita saa kohta räkkiversiona. Koversinko masterbussiin tuon palikan kokoisen kuopan turhaan? |
sami_sumea 05.10.2006 18:34:26 | |
---|
Koversinko masterbussiin tuon palikan kokoisen kuopan turhaan? Miks pelkästään masterbussiin? Mä tein 24:lle kanavalle tota varten oman telineen, mieti kuinka hyvää soundia SIITÄ tulee? ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
kivi 05.10.2006 18:46:19 | |
---|
Mä tein 24:lle kanavalle tota varten oman telineen, mieti kuinka hyvää soundia SIITÄ tulee? ... No AIVAN PARASTA tietty! Hä? Usootsie? Jos Jimi Henriks ja Jimi Pake ja Jimi Sumen ja Jimi van Halen ja Jimi Ray Vaukhan soittas kaikki kitaraa samalla raidalla niin se olis TOSI HYVÄ KITARA! Anteeksi että huusin. Meni niin lujaa. Sydän läpättää vieläkin.
|
sami_sumea 05.10.2006 18:49:06 | |
---|
Jos Jimi Henriks ja Jimi Pake ja Jimi Sumen ja Jimi van Halen ja Jimi Ray Vaukhan soittas kaikki kitaraa samalla raidalla niin se olis TOSI HYVÄ KITARA! Aamulääkkeet jäi väliin? :-) Mun on kohta pakko ostaa tollanen, kun siitä saa noin hyvät kiksit. ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
Antti1 05.10.2006 18:51:11 | |
---|
Älkää lynkatko, mutta tekisi mieleni melkein koittaa. Tämähän on aivan loistava lisä kirkastamaan tunkkaisten treeninauhoitusten (dynaaminen laulumikki, pikkumikseri ja md) soundia, MIKÄLI se tekee ylipäätään yhtään mitään järkevää äänelle. Ketä ostaa ja lainaa mulle tollasta viikonlopuksi? :) Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Pop Corn 05.10.2006 19:37:35 | |
---|
Ketä ostaa ja lainaa mulle tollasta viikonlopuksi? :) KUKA ostaa! Pitää sanoa KUKA, ei ketä! :) (sorry, tämän ketjun otsikon jälkeen mun aivojen sietoraja ylittyy pienestäkin ärsykkeestä ;) . |
Ketä siellä nyt taas vinkuu? EDIT: Nyt kun alkoi itseasiassa kiinnittämään huomiota, niin tuohan on aika hölmö kämmi. Miksi kuitenkin niin yleinen? Ostakaa, ostakaa, Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Kukkis 77 05.10.2006 19:51:33 | |
---|
Ketä siellä nyt taas vinkuu? EDIT: Nyt kun alkoi itseasiassa kiinnittämään huomiota, niin tuohan on aika hölmö kämmi. Miksi kuitenkin niin yleinen? Ostakaa, ostakaa, No en osta mitään tommosta paskavehjettä. Osta itte ja raportoi sitten tänne että kuulostaako miltään. :) "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Riku Rotten 05.10.2006 20:16:39 | |
---|
Nyt siis voin pistää Genelecit myyntiin ja hommata tilalle tuo xmodin. Saan parempaa äänenlaatua sen jälkeen noista JUSTereista (15€ multimedia skobet). Talouteni on pelastettu ainakin viikoksi. Oi kiitos tämän kehittäjälle.... Koska ihan vielä Xmod ei ole hallussa, niin tarjouksia ei kannata jättää. Siis vielä... |