kooooo 27.09.2006 11:41:51 | |
---|
Smak - Elohopeaa Kaupoissa tänään! |
Deep Shadow 29.09.2006 18:52:50 | |
---|
Hämmentyneenä olen kuunnellut YleX:ltä viikon albumina soinutta Smakin levyä. Täytyy myöntää, että tähän astisten kuulemieni biisien myötä ei ollut minkäänlaista käsitystä siitä, että Smakin linja onkin aika rankka. Laulajan ääni on ehkä vähän hento tuohon musiikkiin nähden, mutta nuori kaverihan se vielä onkin. Mummun saappaassa soi fox |
ten 02.10.2006 23:50:36 | |
---|
Tässä olen nyt muutaman päivän tota Smakin levyä kuunnellut ja se on vitun hyvä! :D Melkoisen trendikästähän toi on, mutta mitäs väliä sillä on, kun meikä tykkää. Bassot on tosin aika pienessä roolissa. Henkan kitrarointi taasen on ehkä kaikista eniten esillä. Toisaalta mikäs siinä, kun jätkä paukuttelee sellasia riffejä, että mulla katkeilee verisuonia korvista! Siis hyvässä mielessä. Aika paljon rankempaan suuntaan edellisestä levystä menty, mikä on ainoastaan hyvä asia mielestäni. Ja huomenna Tavastialle tsekkaamaan live-kunto! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
lasol 05.10.2006 18:09:19 | |
---|
Tuli eilen joku ylexpop juttu tv2:lta ja ainakin kitaristi heilu aika energisesti ei siis, on siis |
vpjarvi 05.10.2006 18:48:12 | |
---|
niillä on varmaan oma tunnus irc-galleriassakin. sinne voi teinitytöt kirjotella sitten. No Smakin pojathan on sitä ikäryhmää, että niillä on ollut tunnarit IRC-galleriassa jo ennen levytyssopimusta. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
No Smakin pojathan on sitä ikäryhmää, että niillä on ollut tunnarit IRC-galleriassa jo ennen levytyssopimusta. Vähän offtopikkii mutta radiosta tuli että Maija Vilkkumaakin aikoo kirjautua IRC-galleriaan että pystyy keskustelemaan fanien kanssa... ei siis, on siis |
morb 05.10.2006 21:35:46 | |
---|
Vähän offtopikkii mutta radiosta tuli että Maija Vilkkumaakin aikoo kirjautua IRC-galleriaan että pystyy keskustelemaan fanien kanssa... Lisää OT:tä .. Zen Cafe on jo irc-galleriassa. Itehän kävin tosi haukkumassa niitä ulosmyymisen (sellout) johdosta. Hyi. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
Exhausted 05.10.2006 23:06:29 | |
---|
Oli hyvää meininkiä tuossa Ylex Pop-keikassa. Teen mitä teen toimi hienosti, mutta Elohopeaa ja kesäkumibiisi olivat aika keskinkertaisia. Kitaristi on kyllä aika kova poika soittamaan. |
salmivaara 06.10.2006 10:49:31 | |
---|
Lisää OT:tä .. Zen Cafe on jo irc-galleriassa. Itehän kävin tosi haukkumassa niitä ulosmyymisen (sellout) johdosta. Hyi. Voi ristus. Against the grain |
FoN 08.10.2006 13:52:27 | |
---|
Kitaristille respectiä täältäkin! Varsin pätevää työskentelyä ja ymmärtääkseni herra on myös pitkälti vastuussa bändin sävellyksistä. Kitaran miksaus on ehkäpä tosin turhan kovalla suhteessa muihin soittimiin. Uuden levyn rääkymähuudot olisi mielestäni saanut jättää pois, kuulostavat noh, lähinnä naurettavilta. Toivottavasti pojat pääsevät käyttämään oikein ison ameriikan tuottajaa seuraavalla levyllään. Myydään: Bogner Uberschall |
RockFever 12.10.2006 19:44:06 | |
---|
Levy olis tarkotus ostaa täs hiljattain.. Ihailen poikien tyyliä ja että ne on saavuttanu noin paljon nuoresta iästään huolimatta. Nostan hattua poikien lahjakkuudelle. Huuto on tosiaan aika siisti juttu kappaleiden välissä. Poikkeaa edellisestä sen verran että Elohopeaa sisältää enemmän poikien mielimusaa ja se kyllä näkyy. Mahtavaa! :) Don't let your dreams fade away... |
Jimi 03.11.2006 12:57:54 | |
---|
Kukaan teistä kuullut kipaletta "sodan lapset" tai "tästä se nyt alkaa" tjsp... ovat muuten erittäin kovia biisejä... Levystä huomaa, että kerta heillä ei ole niitä "radiobiisejä" enään. Niin on tehty esim tämä nimikkobiisi "elohopeaa" täysin selvästi vain siksi, että olisi jotain soitettavaa radiossa. Täydet rispektit pojille. Pirkuleen kovaa settiä! Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |
lauli69 03.11.2006 19:22:54 | |
---|
suomen paras metallibändi! jospas minä kipsånin saisin niin kyllä sen mikit vaihtaisin kasiykkösiin ja rectifierin buustaisin ja metallican kaataisin. sit mä heräsin |