koffinn 04.08.2006 16:29:30 | |
---|
"seuraava biisi o instrumenttaali, eli älkää ny vittu yrittäkö laulaa mukana ku ette kuitenkaan osaa sanoja" ite möläytin. |
Jomped 07.08.2006 13:40:48 | |
---|
ankkarokissa oli kyllä hyviä, en muista nyt ku pari. mutta kuitenkin: hra Wirtanen möläytti auringonpaisteessa että "tuupatkaa sitä savua nyt tänne ku kalju palaa tässä auringonpaisteessa". tai teräsbetonin toine kitaristi "ootteko te kovia sotureita??" ja porukka huutaa "jooooo!!" kitaristi takas kaljapullo kädessä "minäpä juon sille". hmphrmph |
jusatan 07.08.2006 16:43:11 | |
---|
Puustockissa teräsbetoni kappaleitten välissä: "Tänä iltana kun teette niitä pieniä metallisotureita niin huutakaa teräsbetonin nimeä.." tai jotenkii tollei.. :) prkl |
Jarrari 15.08.2006 07:55:33 | |
---|
Soitettii kevätjuhlassa Hardrock Hallelujah: "Joo... Te varmaan tiiätte tän biisin.." |
cadabra 15.08.2006 09:09:27 (muokattu 15.08.2006 09:10:17) | |
---|
Jotain että tämä kappale on omistettu tuolle nivalan saarnaajalle. Ja preacher lähti. Eikös siinä lukenu että suksikaa v*ttuun tai jotain? E: Sensuuri iski prkl Käväsehän Teppanalla sumpilla. |
jonsku1 15.08.2006 15:51:46 (muokattu 15.08.2006 15:52:04) | |
---|
"Käsi ylös ne miehet, jotka on joskus joutunu naisen kusettamaksi!" Osa yleisön miehistä nostaa käden ylös. "Hyvä! Loput on sit varmaan jotain vitun hinttareita!" Rainer Nygård Pellavarockissa. |
Johann Onn 15.08.2006 18:15:22 | |
---|
Mitä ovat olleet "ikimuistoisimmat" spiikkinne, joita olette keikalla suustanne päästäneet? Tasan kerran olen joutunut spikkaamaan, 1980-luvun lopulla ja oli ikimuistoinen tapahtuma. "Iltaa, me olemme... (kriiks! krääks! - mitä vitt..., ei tää skittapiuha mahdu mun Ibaneziin ! - seuraa epätoivoista yrittämistä, mutta ei kun ei, niin ei.) Pieni hetki ! (Alamme keskustelemaan siinä lavalla, otanko oman kakkoskitaran vai 2. kitaristin kitaran tilalle. Sen toisen. Juoksen hakemaan sitä kulman takaa ja saan plugin mahtumaan siihen.) No niin... (Ja tietysti, ekaa biisiä ehditään soittaa joku 20 sekuntia, kun miksaaja onnistuu laittamaan väliaikamusiikin soimaan - mites muutenkaan !) ----------------------------------------------------------------------------------------- Pari vuotta myöhemmin, toisessa bändissä: Kaikki ihmettelee ulkoilmalavalla, katsellen toisiaan, mutta seuraava biisi ei lähde liikkeelle. Minä: "Kuka aloittaa ? !" (Toisiin katselu jatkuu...) Laulajamme "one too tree for..." Sama nuorisotalon ulkoilmalava, sama bändi, jo vuotta aiemmin. Laulajamme: ...ja seuraava biisi kertoo kissojen nu**imisesta yleisellä paikalla ! Minä: (Katson laulajaamme, päätä pyörittellen ja "oliks sen pakko taas kerran möläyttää jotain tollasta..." miettien. Muut kattoo mua. Minä niitä. Sitten muistan, ett munhan pitäis aloittaa se biisi...) |
Garma 22.08.2006 19:28:09 (muokattu 22.08.2006 19:33:18) | |
---|
Meidän bändin laulaja/basisti viimeisen biisin jälkeen (encoret tottakai oisi seuraavaksi ollu): "Bändi ottaa parit oluet ja palaa vielä soittamaan, jos yleisö haluaa....JA HALUAAHAN SE!!!" Yleisö ei reagoi tähän mitenkään, kunnes joku känninen jotain huutaa lavalle päin. Laulaja tähän: "no ainakin yksi haluaa". Kuitenkin vielä vedettiin parit biisit :D Tää ei ole kylläkään spiikki, mutta näinkin kerran tapahtui. Eka biisi lähdössä käyntiin, niin just ennen kuin otan ekan soinnun sähkiksestä, sähköt katkeaa ja rummut vaan jatkaa menoaan. Tilanne kyllä nauratti silloin, että jälkeenpäinkin. Muitakin legendaarisia on, mut ei nyt muista... "Isi haisee vähän musiikille" Keski-ikäinen muusikko lapsilleen pitkäksi venähtäneen keikkaillan jälkeen |
Iscariah 22.08.2006 20:00:13 | |
---|
'lopetetaan tämä paskan jauhaminen ettei mene ihan räpiksi' tuo oli ihan hyvä |
aarghto 23.08.2006 10:44:38 | |
---|
Joku kanadalainen punkbändi vastavirtaklubilla. solisti; "Hello Finland.. We are ***** from Canada. I don't have anything to say to you.. I really don't.. So.. I don't have anything to say to you.. well.. we.. ..." joku yleisöstä; "We want music!" solisti; "So.. you want music.. we.. .." Sitten kitaristi juoksee yleisön sekaan pyörimään kitaransa kanssa ja biisi alkaa. tyhmyys on synti |
Karppinen 25.08.2006 02:27:53 | |
---|
Laulajamme Jyrki Nürnbergin Kunstvereinissa: "Good evening, we are Fall of the Idols and we're the ugliest band of the night". Sitten kun tuli saksalaisilta doom-forumeilta asiaa tutkittua niin joku oli sanonut että oikeassa oli. Rumia jätkiä. |
kingnothing 31.08.2006 03:40:40 | |
---|
Kaverien bändi Gloriassa viime syksynä. Joku bänditapahtuma siellä, oli juontaja ja tommosta. Juontaja tuli mikin kanssa kyselemään kaikenlaista, mm. että miten biisit syntyvät. Haastateltavaksi tönästiin kitaristi joka vastasi edellämainittuun kysymykseen seuraavaa: "Noo, soittelen kotona Slayerin biisejä päin vittua" Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10
OSTAN: Gallien-Kruger Backline 600 |
Nunez 08.09.2006 17:06:52 | |
---|
Primuksen keikalla Woodstockissa -94. Bändi aloitti soittamaan My Name's Mud-biisiä, kun yleisö alkoi heitellä mutaa (kas, kas) lavalle. Les: "The song is called "My Name Is Mud", but keep the mud to yourself, you son-of-a-bitch!" "When you throw things up on stage, it's a sign of a small and insignificant genitalia." Jäämies, anna mennä! |
Helvetinpartaterä 11.09.2006 21:26:26 | |
---|
Primuksen keikalla Woodstockissa -94. Bändi aloitti soittamaan My Name's Mud-biisiä, kun yleisö alkoi heitellä mutaa (kas, kas) lavalle. Les: "The song is called "My Name Is Mud", but keep the mud to yourself, you son-of-a-bitch!" "When you throw things up on stage, it's a sign of a small and insignificant genitalia." Tuolla keikalla oli muutenkin aikas tykit spiikit. "Hello we're Primus...and yes sir, we DO suck!" Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Lester Brisco 15.09.2006 09:22:06 | |
---|
" Sielunne saattaa kuulua Jeesukselle, mutta perseenne kuuluu mulle ! " .. =D |
eetu ilimari 04.10.2006 21:46:01 | |
---|
Säkö se vedit ilosaaressa ittes alasti anaalien keikan aikana? :O Kerrotaan nyt kaikille että se olin minä. Kuva olis kiva. "Kannattaa tehä sitä mistä tykkää" |
Aerodactev 05.10.2006 08:21:41 | |
---|
"Me tulemme Eestistä; se oli ennen Neuvostoliitto ja siellä meille eivät opettajat opettaneet kuinka pitää soittaa." Yksin yskin, kaksin läksin, juuu!
Kp: P F |
mr_b 05.10.2006 18:28:41 | |
---|
"Me tulemme Eestistä; se oli ennen Neuvostoliitto ja siellä meille eivät opettajat opettaneet kuinka pitää soittaa." Eilen Tavastialla vai? :-) Summer in the city and winters in Miami |
Eilen Tavastialla vai? :-) Heh... onhan nuita... Yksin yskin, kaksin läksin, juuu!
Kp: P F |
Chester 07.10.2006 14:57:39 | |
---|
"Lets have a fucking blast." Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |