Stalkah 05.10.2006 09:25:50 (muokattu 05.10.2006 09:28:17) | |
---|
SPOILERIVAROITUS! TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ IRON MAIDENIN SYKSYN ENSIMMÄISEN KEIKAN SETTILISTAN!
01. Different World 02. These Colours Don't Run 03. Brighter Than A Thousand Suns 04. The Pilgrim 05. The Longest Day 06. Out Of The Shadows 07. The Reincarnation Of Benjamin Breeg 08. For The Greater Good Of God 09. Lord Of Light 10. The Legacy 11. Fear Of The Dark 12. Iron Maiden --- 13. 2 Minutes To Midnight 14. The Evil That Men Do 15. Hallowed Be Thy Name Huh, huh! Käsittämättömän mahtavaa, miten Iron Maiden viimein teki sen, mitä itse olin jo kauan toivonut. Number Of The Beast, The Trooper, Run To The Hills, Wrathchild ja kumppanit loistavat poissaolollaan, minkä sijaan mukana on koko mahtava uusi albumi ja muutamia ehdottoman kovia herkkuja niiden parempien ikihittien joukosta. Tätä on toivottu, mutta en olisi koskaan uskonut, että näin käy ihan oikeasti. Nyt se on kuitenkin todellisuutta, joten ei muut kuin keikoille! ei toi voi olla oikee settilista, kai ne nyt truupperin soittaa jumalauta! E: sori, on se sittenkin, mutta jumalauta, ei noi kaikki uuden levyn kappaleet oo nii hyviä livenä kuitenkaan että truupperi jätettäis pois! olen vähän pettynyt. :( Masturbate est Humanum |
zodoff 05.10.2006 09:34:55 | |
---|
olen vähän pettynyt. :( Veikkaan, että merkittävä osa ei tunne samoin. Mutta tämä on vain veikkaus. Todellisuudessahan nettiin tulee Trooper-addresseja ja 95% fanikunnasta boikotoi tulevaa keikkaa. Paavi julistaa bändin pannaan ja Keinonen nousee haudastaan. Käyttäjä ei ole kirjoittanut alleen. |
DVD-SOITIN 05.10.2006 09:37:19 | |
---|
ei toi voi olla oikee settilista, kai ne nyt truupperin soittaa jumalauta! E: sori, on se sittenkin, mutta jumalauta, ei noi kaikki uuden levyn kappaleet oo nii hyviä livenä kuitenkaan että truupperi jätettäis pois! olen vähän pettynyt. :( Kamoon, Maiden on säätänyt 20 vuotta niiden paskojen hittilistojen kanssa, ja kerrankin kun muutosta on luvassa niin joku rupeaa vinkumaan Trooperin perään??? Jos nyt Maidenia VÄHÄNKÄÄN kuuntelee tietää kyllä että tuotannosta löytynee noin 80 parempaa kappaletta kuin Trooper, ja hauska yhteensattuma on se että uudelta levyltä niitä löytyy 10. Anteeksi, jos ärsytän ihmisiä mutta älkää nyt vaan valittako mistään Trooperista kun kerrankin saadaan olla ilman sitä, Run To The Hillsiä yms... |
15. Hallowed Be Thy Name Riittää mulle. Oikeastaan ihan sama mitä muuta soittavat, ainahan Maidenia jaksaa katsella :) "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Seppo_Howitzer 05.10.2006 09:57:52 | |
---|
Hienoa että päästiin eroon noista iänikuisista troopereista sun muista. "When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!" |
ozz3 05.10.2006 11:19:19 (muokattu 05.10.2006 12:13:40) | |
---|
Hienoa että päästiin eroon noista iänikuisista troopereista sun muista. Minä olisin mieluusti ottanut Trooperin 2 Minutesin paikalle, mutta mahtava lista näinkin. Trooperissa vaan on livenä aivan jumalattomasti enemmän munaa ja tunnelmaa kuin levyllä ja se pitää itse kokea. Uusi levy tulee kokonaan ja hyvä niin, sillä tällä kertaa uuden julkaisun materiaali riittää kantamaan koko albumin mitan. The Evil That Men Do:ta en olekkaan vielä koskaan livenä kuullut, mutta uskon että omat tunnelmani kohoavat sen aikana avaruuteen asti - yksi suosikki Maidenrallejani ikinä. Ja FoTD ja Hallowed on aina hienoja kuulla. Odotukset marraskuuta kohtaan ovat korkealla, jopa korkeammalla kuin ensimmäisellä Maiden-keikallani...herran jestas, kolme vuotta sitten. EDIT: http://public.fotki.com/sasha555/he … tal_experience/iron-maiden--new-do/ Kuvia eiliseltä keikalta! M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
RjW 05.10.2006 11:25:52 (muokattu 05.10.2006 11:26:55) | |
---|
Jäi liput taas hankkimatta juuri siksi että ei jaksa kuunnella aina niitä ainaisia Trooppereita, Number of the Beasteja ja muita. Jos tollanen settilista pysyy niin pitää ehkä ruvetakin metsästämään lippuja. Loistavaa! |
Rotgut 05.10.2006 11:38:05 | |
---|
Jos sitä Trooperia kaipaa, nii eiköhän Iron Maiden tuu taas noin vuoden päästä uudelle DVD/Livelevy kiertueelle, jossa puskee hillittömän hittikimaran. Early Days dvd ainakin kaipais jatkoa. |
Räbbänä 05.10.2006 12:42:44 | |
---|
SPOILERIVAROITUS! TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ IRON MAIDENIN SYKSYN ENSIMMÄISEN KEIKAN SETTILISTAN!
01. Different World 02. These Colours Don't Run 03. Brighter Than A Thousand Suns 04. The Pilgrim 05. The Longest Day 06. Out Of The Shadows 07. The Reincarnation Of Benjamin Breeg 08. For The Greater Good Of God 09. Lord Of Light 10. The Legacy 11. Fear Of The Dark 12. Iron Maiden --- 13. 2 Minutes To Midnight 14. The Evil That Men Do 15. Hallowed Be Thy Name Huh, huh! Käsittämättömän mahtavaa, miten Iron Maiden viimein teki sen, mitä itse olin jo kauan toivonut. Number Of The Beast, The Trooper, Run To The Hills, Wrathchild ja kumppanit loistavat poissaolollaan, minkä sijaan mukana on koko mahtava uusi albumi ja muutamia ehdottoman kovia herkkuja niiden parempien ikihittien joukosta. Tätä on toivottu, mutta en olisi koskaan uskonut, että näin käy ihan oikeasti. Nyt se on kuitenkin todellisuutta, joten ei muut kuin keikoille! Millon seuraava keikka? Haluan sinne heti enkä vasta marraskuussa. "Hattu pois päästä!" |
ozz3 05.10.2006 12:43:17 | |
---|
Millon seuraava keikka? Haluan sinne heti enkä vasta marraskuussa. 06/10/2006 USA - Boston, MA - Agganis Arena M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Räbbänä 05.10.2006 12:51:08 | |
---|
06/10/2006 USA - Boston, MA - Agganis Arena En ehkä ihan kerkeä :/ "Hattu pois päästä!" |
Räbbänä 05.10.2006 12:53:59 | |
---|
"Hattu pois päästä!" |
Cinerama 05.10.2006 14:33:06 | |
---|
Save a tree... Eat a beaver. |
maggot 05.10.2006 14:43:00 | |
---|
Jos sitä Trooperia kaipaa, nii eiköhän Iron Maiden tuu taas noin vuoden päästä uudelle DVD/Livelevy kiertueelle, jossa puskee hillittömän hittikimaran. Early Days dvd ainakin kaipais jatkoa. Jep toivottavasti tulisivat. Olisi mukava päästä kuuntelemaan livenä varsinkin SIT:n, SSOASS:n kappaleita. Pirun hyviä levyjä nimittäin molemmat. Ja totta, Early Days part II voisi myös pikkuhiljaa ilmaantua kauppoihin. "reality is a very fragile thing after all..." |
maggot 05.10.2006 14:44:48 | |
---|
01. Different World 02. These Colours Don't Run 03. Brighter Than A Thousand Suns 04. The Pilgrim 05. The Longest Day 06. Out Of The Shadows 07. The Reincarnation Of Benjamin Breeg 08. For The Greater Good Of God 09. Lord Of Light 10. The Legacy 11. Fear Of The Dark 12. Iron Maiden --- 13. 2 Minutes To Midnight 14. The Evil That Men Do 15. Hallowed Be Thy Name Huh, huh! Käsittämättömän mahtavaa, miten Iron Maiden viimein teki sen, mitä itse olin jo kauan toivonut. Number Of The Beast, The Trooper, Run To The Hills, Wrathchild ja kumppanit loistavat poissaolollaan, minkä sijaan mukana on koko mahtava uusi albumi ja muutamia ehdottoman kovia herkkuja niiden parempien ikihittien joukosta. Tätä on toivottu, mutta en olisi koskaan uskonut, että näin käy ihan oikeasti. Nyt se on kuitenkin todellisuutta, joten ei muut kuin keikoille! Onpas mukavan näköinen biisilista, toivottavasti vetävät myös Helsingissä saman setin. Uusi levy on mielestäni sen verran hyvä että kyllähän niitä biisejä tosiaan kehtaa livenä luukuttaa. "reality is a very fragile thing after all..." |
elais 05.10.2006 16:02:05 | |
---|
SPÅILEREITA!
Trooper ----> These Colors Don't Run GJ, Maiden, hyvä settilista. Brave New Worldin / Dance of Deathin biisejä olisi kumminkin voinut soittaa, vaikka niistä livelevyt julkaistiinkin. Mutta muuten ihan jees. |
KTULU 05.10.2006 17:29:02 | |
---|
Toi uusi settilista on aika heikko. Olen samaa mieltä siitä että Run To The Hillssit ym saatiin pois mutta se että, soitetaan kymmenen uutta biisiä ei ole mielestäni hyvä juttu. AMOLAD häviää mielestäni selkeästi ainakin SIT:lle, SSOASS:lle ja Powerslavelle. Ehkä myöskin Killerssille ja POM:lle. Älkää nyt luulko että pidän sitä huonona levynä. Vanhat vaan ovat parempia. Kolme biisiä uudelta levyltä on liikaa, koska ei jää tilaa niille vähemmän soitetuille klassikoille. Eli vaikkapa Cought Somewhere In Time, Powerslave, Prowler tai Revelations jää soittamatta tämän yltiöpäisen settiratkaisun takia. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Velli 05.10.2006 17:35:05 | |
---|
Huippuveto Maidenilta tuo uusi settilista. Hyvä kun vetävät kaikki biisit uudelta levyltä! |
DVD-SOITIN 05.10.2006 18:05:15 | |
---|
Toi uusi settilista on aika heikko. Olen samaa mieltä siitä että Run To The Hillssit ym saatiin pois mutta se että, soitetaan kymmenen uutta biisiä ei ole mielestäni hyvä juttu. AMOLAD häviää mielestäni selkeästi ainakin SIT:lle, SSOASS:lle ja Powerslavelle. Ehkä myöskin Killerssille ja POM:lle. Älkää nyt luulko että pidän sitä huonona levynä. Vanhat vaan ovat parempia. Kolme biisiä uudelta levyltä on liikaa, koska ei jää tilaa niille vähemmän soitetuille klassikoille. Eli vaikkapa Cought Somewhere In Time, Powerslave, Prowler tai Revelations jää soittamatta tämän yltiöpäisen settiratkaisun takia. Lohduttaudu sillä että 08 nostalgiarundilla kuulemme pelkkää Slave - Prayer-kamaa. |
Newsted85 05.10.2006 19:28:00 | |
---|
Loistava setti. AMOLAD kokonaan ja The Evil That Men Do... Olispa jo marraskuu. |