hemmo 03.10.2006 20:10:00 | |
---|
Ei oo pakko vetää millään tietyllä, mutta Yamahaa ja Sabiania tulee käytettyä Fasun hövelin myymäläpäällikön ansiosta. Höhö! Sama täällä. Jukkis on huippusälli. Eli Yamahan tallissa ollaan. Onko sullakin siniset Jammut? "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
Mipe-iha-ite 03.10.2006 22:03:58 | |
---|
Ite saan halavemmalla Taman pöniköitä, Taman HWta, Taman ja Firthin kapuloita(tykkään enempi Tamoista) ja Wuhanin, Meinlin ja Staggin peltejä, mutta enpä sano mistä. haukutte vielä jotaki nepotistiksi. noista peltimerkeistä mulla ei oo muita ku yks Wuhanin China koska muut pellit on peritty liikaa peltejä omistavalta isännältä. Meinlin 18" Amun chrashin tuun hankkiin tässä kohtsillään. Mitään virallistahan ei oo sovittu että saan soittaa noilla Paisteilla varmaan vielä muutaman vuojen :) V niinku Viisvitone. |
Peicco 03.10.2006 22:56:21 | |
---|
Olen "pakotettu" Rolandin moduliin ja saman valmistajan mesh-kalvoihin, myös jatkossa. No okei, en ole tilannut vielä drum-tec:iltä Hartdynamicsin kalvoja, mutta kyllä se on vaan niin, että ei suomesta saa Rolandin vertaisia mesh-kalvoja mistään. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
miscage 03.10.2006 23:16:57 | |
---|
Mul on Pearlin Exportit ja rikkinäisiä Sabianeja ku ei oo muuhun varaa. "Boy, everyone is stupid except me." -Homer Simpson |
Mikko/DE 03.10.2006 23:44:38 | |
---|
Höhö! Sama täällä. Jukkis on huippusälli. Eli Yamahan tallissa ollaan. Onko sullakin siniset Jammut? Ei kun valkoset, olen kyllä kelaillut sinistenkin hankkimista... |
hemmo 04.10.2006 07:29:37 | |
---|
Ei kun valkoset, olen kyllä kelaillut sinistenkin hankkimista... Mulla on Blue Öyster-siniset Maple Custom Definitivet, mutta eivät kuulemma enää valmista niitä. Pari lisätomia kelpais. "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
Mikko/DE 04.10.2006 08:23:42 | |
---|
Mulla on Blue Öyster-siniset Maple Custom Definitivet, mutta eivät kuulemma enää valmista niitä. Pari lisätomia kelpais. Taitaa nykyään olla Tour Custom ton definitiven nimi, ja värit on tuollasia perus tylsiä... Toisaalta en ihmettele miksi tuon setin kiertuekelpoisuutta halutaan korostaa, sen verran yleisiksi ovat euroopan lavoilla käyneet... |
Ar1 04.10.2006 19:37:07 | |
---|
Kerran koitin vic firthin vastaavaa 8d:ta, mutta se katkesi toisena soittopäivänä, vaikken oikeastaan koskaan onnistu kapuloita katkomaan. Mä oon kans ihmetelly (en sitten mollaa viccejä, ihmettelen vaan:D) sitä että mulla ei oo koskaan kestäny vicfirthit viikkoo kauempaa, yhetkin 5a:ta paksummat katkes 15minuutissa eikä niissä ollut mitään oksia tai muita epäkohtia. Alotteluaikoina aloin sitte ostaa Nova nimisiä halvemman luokan kapuloita(4e) kustannussyistä, ja ne on kestäny kauan 1-2kk. Ironista on se että Nova taitaa olla Vic Firthin "alamerkki", epäloogistahan se on mutta näin mulla. Capish! |
hemmo 04.10.2006 19:47:06 | |
---|
Taitaa nykyään olla Tour Custom ton definitiven nimi, ja värit on tuollasia perus tylsiä... Toisaalta en ihmettele miksi tuon setin kiertuekelpoisuutta halutaan korostaa, sen verran yleisiksi ovat euroopan lavoilla käyneet... No, mie kun en Euroopan lavoja vielä rundaa. "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
ilarj 04.10.2006 19:54:14 | |
---|
|
hollmi-5 04.10.2006 20:32:56 | |
---|
TAMA, miks muita edes on? No esimerkiskis siksi, että kun on tuota Tamaa aikansa kyntänyt, on aika siirtyä oikeiden ja hyvin tehtyjen rumpujen pariin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bacchus 04.10.2006 20:34:15 | |
---|
No esimerkiskis siksi, että kun on tuota Tamaa aikansa kyntänyt, on aika siirtyä oikeiden ja hyvin tehtyjen rumpujen pariin. Nyt kyllä sarkasmirekka huristeli hollmin ohitse, ja lujaa.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
hollmi-5 04.10.2006 20:37:11 | |
---|
Nyt kyllä sarkasmirekka huristeli hollmin ohitse, ja lujaa.;) No kun on kuusikin Taman settiä omistanyt, niin ihan sillä vaatimattomalla kokemuksella... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Mipe-iha-ite 04.10.2006 21:16:55 | |
---|
No esimerkiskis siksi, että kun on tuota Tamaa aikansa kyntänyt, on aika siirtyä oikeiden ja hyvin tehtyjen rumpujen pariin. Tuo oli meni kyllä vyön alle. V niinku Viisvitone. |
Davos 04.10.2006 21:46:19 | |
---|
Pikkuhiljaa aivoni sopukoihin iskostuneet pakkomielteet suuntautuvat vahvasti Zildjianin ja Sonorin luokse. Virveleissä voi tehdä poikkeuksia.. |
welho 04.10.2006 21:57:14 | |
---|
Minä olen pakoitettu käyttämään TAMAA ja aion ostaa tämän takin http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39243586 koska tämä on hienoin vaate mitä kellään voi olla. TAMA, miks muita edes on? Jumalaare! Tuota on pakko huutaa:) Muistu heti mieleen kun joskus kakarana näki tuollaisen takin!! Itselläni on herrasmiesdiilit Kumun, Sabianin ja Balbexin kanssa sekä tietysti Suomen asiallisimman musaliikkeen Markun Musiikin kanssa joilta saan sopivasti pointseja pois hinnasta. Itse puolestani koitan pitää vehkeet näkyvillä;) www.welhodrum.com |
Niskamies 04.10.2006 22:03:04 | |
---|
No kun on kuusikin Taman settiä omistanyt, niin ihan sillä vaatimattomalla kokemuksella... Kuinkas monta Starclassic settiä olet omistanut? More is more. |
hollmi-5 04.10.2006 22:42:38 | |
---|
Kuinkas monta Starclassic settiä olet omistanut? En ensimmäistäkään. Toki käyttäjäkokemusta on sekä maplesta, että performerista. Eivät antaneet aihetta omistussuhteeseen. On parempia settejä itselläni monta. Toki vain mielestäni... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
J.Newkid 05.10.2006 02:34:25 | |
---|
Pakotettu? ööö en tai tavallaan joo. Levytukkuun tullu ajanmittaa solmittua hyvät suhteet ja kun niiltä siirty Paisteen maahantuonti pois ja Meinlit tuli tilalle, oli pakko pikkuhiljaa siirtyä Meinliin sitämukaa, kun pällit hajoilee. Jos jotain saa hyvään hintaan ei ole oikeastaan mitään järkeä olla merkkiuskollinen, kunhan on laatu kamaa. Samasta syystä kalvot on evanssia.. Ja Taman pöntöt vaihtu pöörliin, kun sain laadukkaamman setin frendiltä aseveli hintaan.. Ja Pöölin räkki on parempi ku Tama tai Gibraltar=) Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Tuo oli meni kyllä vyön alle. Anteeksi veljet. Meni överiksi, mutta annoin itseni provosoitua tuosta "miksi muita edes on"-kommentista. Vaikka huumorilla olin liikkeellä, vaikuttaa melko karkealta... Nyt olisi torilla aika asiallisen hintainen Taman Starclassic Performer virppa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=128728 http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |