Tankero 04.10.2006 17:07:34 | |
---|
En oo ikävä kyllä tuota Syöte -taidetta kuullut... Totta turiset. Onko joku vielä ilman tuota taidepläjäystä? Asiahan täytyy korjata. Varmasti, vissiin. |
Lennu 04.10.2006 17:13:57 | |
---|
Onko joku vielä ilman tuota taidepläjäystä? Asiahan täytyy korjata. Enpä oo minäkään kuullut ;,( "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Carde 04.10.2006 17:23:57 | |
---|
No meidän ohjelmisto on muutenkin vähän normaalista poikkeava, mut just siitä me ollaan saatukin kovasti kehuja. Jaa?? Tää ei sitten olekaan se bändi, jonka soittotaitoa ja hinnoittelua vielä reilu vuosi sitten jotkut naureskelivat porukalla Mnetissä? |
Tankero 04.10.2006 17:36:03 | |
---|
Jaa?? Tää ei sitten olekaan se bändi, jonka soittotaitoa ja hinnoittelua vielä reilu vuosi sitten jotkut naureskelivat porukalla Mnetissä? Yleisö ja Mnettiläiset taitaa olla vähän eri asia. Varmasti, vissiin. |
Carde 04.10.2006 18:19:18 | |
---|
Yleisö ja Mnettiläiset taitaa olla vähän eri asia. Ei täysin, itse katson lukeutuvani molempiin. |
jon lord 04.10.2006 19:26:58 | |
---|
Mulla on olemassa vielä nuotit kahteen teidän biisiin eli kaurapuuro ja mannaryyni. Aikanaan niistä oli se hyöty, että jos lapset ei totellu niin soitin niitä! Mannaryyni vedettiin joskus keikalla. Siinä oli noin 17 eri osaa. Jami kohdassa kaikki jammasivat ja yhtäkkiä se muuttui humppa,ska,polkka ja mitä kaikkea yhdistelmäksi ja yleisö seisoi paikallaan kun ne ei tienneet miten pitäisi tanssia. Se oli kunnon progea ja ymmärrän että lapset olivat kiltisti etteivät vaan kuulisi tuota sävel helmeä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
half 04.10.2006 20:59:46 | |
---|
Enpä oo minäkään kuullut ;,( Mulle kans. |
uruttaja 04.10.2006 21:04:05 | |
---|
Minä voin jonkun biisin laittaa meiliin, pikana osoite niin jo alkaa kalakattaan. MK:lle meni jo. |
Lennu 04.10.2006 21:11:20 | |
---|
Kylläpä svengaa tää syöte. köh. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Coelhinho21 05.10.2006 01:37:13 | |
---|
Onko joku vielä ilman tuota taidepläjäystä? Asiahan täytyy korjata. Yritin täsä kaivella, josko kyseistä taidepläjäystä löytys. Ei löytyny, enkä ihan varma oo että oonko koskaan siihen ees tutustunu.. Puhetta tuosta on ollut monestikin.. Elikäs, jos tännekipäin.. Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
kuunsirppi 05.10.2006 08:02:09 | |
---|
Minä voin jonkun biisin laittaa meiliin, pikana osoite niin jo alkaa kalakattaan. MK:lle meni jo. voisinks mäkin ......? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Onko joku vielä ilman tuota taidepläjäystä? Asiahan täytyy korjata. Tällä vilkuttaa kans yksi sivistymätön moukka. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
uruttaja 05.10.2006 09:35:50 | |
---|
Tällä vilkuttaa kans yksi sivistymätön moukka. Sinne niitä on nyt lähtenyt jotain 8 kpl, nyt pidän pienen tauon, |
Musiikkia korville 05.10.2006 09:58:54 | |
---|
Jaa?? Tää ei sitten olekaan se bändi, jonka soittotaitoa ja hinnoittelua vielä reilu vuosi sitten jotkut naureskelivat porukalla Mnetissä? Sama on. Vieläkään en anna periks eli antaa tulla vaan... ...ja tätä mieltä on MK. |
Musiikkia korville 05.10.2006 09:59:53 | |
---|
Kiitos uruttajalle näin julkisesti samoin kuin Kuhilaalle etukäteen. Oon yhen velkaa. ...ja tätä mieltä on MK. |
uruttaja 05.10.2006 10:01:12 | |
---|
Kiitos uruttajalle näin julkisesti samoin kuin Kuhilaalle etukäteen. Oon yhen velkaa. On se hyvä että Hollolanlahlessakin joku on tyytyväinen. |
Musiikkia korville 05.10.2006 10:04:30 | |
---|
On se hyvä että Hollolanlahlessakin joku on tyytyväinen. On on. Ei täällä niin vittumaista porukkaa oo ainakaan kaikki, mitä annetaan ymmärtää. ;) ...ja tätä mieltä on MK. |
v_m_kangas 05.10.2006 10:06:40 | |
---|
On on. Ei täällä niin vittumaista porukkaa oo ainakaan kaikki, mitä annetaan ymmärtää. ;) Minäkin oon kaks vuotta siellä Salpaesassa asustanut. Entisellä Lahden puntarilla olin reppuhommissa. Humppaa tai soita humppaa |
Jäärä 05.10.2006 10:09:26 | |
---|
Sinne niitä on nyt lähtenyt jotain 8 kpl, nyt pidän pienen tauon, Kiitoksia! Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
kuunsirppi 05.10.2006 10:23:22 | |
---|
Kiitoksia! Kuten myös täältä :o) Tuli heti kotipaikkakunnan juhannusjuhlat erään ison sillan alla mieleen :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |