Säätäjä 29.09.2006 22:57:42 | |
---|
Miten noi Wavesin SSL ja Sonyn Oxford, onkos kukaan touhunnut niiden kanssa? Saanut muailmalla paljon kehuja. Comments? niinq. |
loosah 30.09.2006 00:39:03 | |
---|
Miten noi Wavesin SSL ja Sonyn Oxford, onkos kukaan touhunnut niiden kanssa? Saanut muailmalla paljon kehuja. Comments? SSL:stä ei löydy kokemuksia, mutta oxford EQ:n kanssa tulee leikeltyä päivittäin. Itse käytän sitä sellaisena tarkkuustyökaluna. Enemmänkin ongelmien leikkaamiseen, ku saundin tekemiseen. Luonteeton (ei väritä) , mutta ***un tarkka. GIGO |
loosah 30.09.2006 00:52:30 | |
---|
aijaa... ei mun mäkillä oo ollut useammankan kanssa mitään ongelmia.. : ) Itseasiaas ne TL-Spacen huonetilat on oikeen hyviä - niitä vois vaan olla muutama lisää. TL-space on aivan törkyguru kaiku, jos tahtoo "oikean elämän" saundia. Se ei toimi kovin musikaalisesti paljon kamaa sisältävissä miksauksissa sen takia, että kuulostaa liian aidolta, mutta jos sulla on vaikka vaan kitara ja mies, on se paras plugarikaiku, mitä tarjolla on. Ja post-duuneissa se on korvaamaton. GIGO |
Raimo 30.09.2006 00:52:35 | |
---|
Oxford jäänyt ilman käyttöä Digin EQ III:n jälkeen... Ja menee vähemmän dsp:tä! Waves SSL on ihan törkeän kova pienine puutteinenkiin... Koko ajan käytössä. Uutta näytettä... |
loosah 30.09.2006 00:54:07 (muokattu 30.09.2006 00:55:23) | |
---|
Oxford jäänyt ilman käyttöä Digin EQ III:n jälkeen... Ja menee vähemmän dsp:tä! Waves SSL on ihan törkeän kova pienine puutteinenkiin... Koko ajan käytössä. Digi EQ III on ihan paska. Vaikka en oo ikinä sitä käyttänytkään ; ) hoh edit: kommenttiin vaikuttaa kokemukset digirack EQ:sta, joka oli ainakin..hmm...DIGI. GIGO |
Säätäjä 30.09.2006 11:43:16 | |
---|
Digi EQ III on ihan paska. Vaikka en oo ikinä sitä käyttänytkään ; ) hoh edit: kommenttiin vaikuttaa kokemukset digirack EQ:sta, joka oli ainakin..hmm...DIGI. Digirack EQ ja EQ III on onneks ihan eri muailmasta :) niinq. |
Säätäjä 30.09.2006 11:44:36 | |
---|
Oxford jäänyt ilman käyttöä Digin EQ III:n jälkeen... Ja menee vähemmän dsp:tä! Waves SSL on ihan törkeän kova pienine puutteinenkiin... Koko ajan käytössä. Toi Wavesin SSL on jo jonkun aikaa ollut harkinnassa, täytyy hakea demo jos sellainen löytyy. niinq. |
loosah 30.09.2006 11:48:27 | |
---|
Digirack EQ ja EQ III on onneks ihan eri muailmasta :) Tiedän joo... Kunhan heitin väsynyttä läppää vaan... GIGO |
SBII 30.09.2006 11:58:18 | |
---|
Joo ei nois sinänsä soundi oo mitenkään suolesta, jostain syystä mun PuuCee hyytyy sen kanssa, samaa lueskelin just Digidesignin foorumiltakin et jengillä oli ollut ongelmia PC:n ja ton kaiun kanssa. Joo mulla on sama ongelma tuon TL Spacen kanssa Athlon 3500+:lla. Vie suunnilleen puolet prossutehosta, joten ei kauheasti houkuttele laittaa sitä sessioihin.. Pitänee ostaa mäkki että saa siitä kaiken irti.. :) |
Riku Rotten 30.09.2006 13:42:08 | |
---|
|
dewil 30.09.2006 13:56:17 | |
---|
SSL:stä ei löydy kokemuksia, mutta oxford EQ:n kanssa tulee leikeltyä päivittäin. Itse käytän sitä sellaisena tarkkuustyökaluna. Enemmänkin ongelmien leikkaamiseen, ku saundin tekemiseen. Luonteeton (ei väritä) , mutta ***un tarkka. Oxford on just tollanen neutraalin teflonmainen. Oikein pätevä lajisaan. Ja SSL on ihan vaimo-ainesta!!! Tykkään enemmän kuin puurosta. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
Säätäjä 30.09.2006 15:43:52 | |
---|
niinq. |
mhelin 30.09.2006 20:06:41 (muokattu 30.09.2006 20:13:16) | |
---|
UADia en aatellut hommata ihan vain sen takia, että oon kohta päivittämässä konetta, ja samaan rahaan saa ihan järjettömästi potkua koneeseen verrattuna mitä UADi jaksaa pyöritellä. Ajattelin panostaa UADin hinnan pelkkiin plugareihin. Sinänsä toi UADi kiinnostaa, tajuaisivat nostaa tehonsa 2000-luvulle :P Ei UAD:ssa ole juttuna se että sillä oikeasti saisi enemmän lisätehoa, vaan se että se toimii kopiosuojauksena. Kukaan järkevä valmistaja ei uskalla laittaa parhaita algoritmejaan käytännössä suojattomaan pelkällä PC:n raudalla (ceepulla) toimivaan plugariin. Paitsi että ne on helppo kräkätä niiden toimintaperiaate saadaan selville naurettavan helposti (esim. disassemblerilla). Sen vuoksi UAD, PT:n rautaa käyttävät ja TC-Electronic (nimestä on näemmä tippunut viimeinen 's'-kirjain veke, hauska animaatio aiheesta löytyy sivulta http://www.tcelectronics.com/ ) plugarit ovat huomattavasti muita edellä laadussa, samoin muut ulkoiset firewire-systeemit (SSL:n Duende etc). |
Aleksi Gaiss 02.10.2006 09:20:45 | |
---|
SSL on vitun kova. |
Säätäjä 02.10.2006 14:47:58 | |
---|
Oxford jäänyt ilman käyttöä Digin EQ III:n jälkeen... Ja menee vähemmän dsp:tä! Waves SSL on ihan törkeän kova pienine puutteinenkiin... Koko ajan käytössä. Kerrotko vähän noista puutteista? niinq. |
Raimo 04.10.2006 09:23:59 (muokattu 04.10.2006 09:24:12) | |
---|
Kerrotko vähän noista puutteista? Mulla on TDM- kiskan kanssa ollut muutamia bugitus-sekoiluja, ja en ole ilmeisesti ainoa... Näyttää siltä, että jos tuo "Quad" kompura on RTAS- puolella niin se saattaa pitää satunnaista möykkää. Vitun epämääräistä, toi on viel selvittämättä tosin ei sitä ole ollut paljon. Uutta näytettä... |
Säätäjä 04.10.2006 21:45:50 | |
---|
Mulla on TDM- kiskan kanssa ollut muutamia bugitus-sekoiluja, ja en ole ilmeisesti ainoa... Näyttää siltä, että jos tuo "Quad" kompura on RTAS- puolella niin se saattaa pitää satunnaista möykkää. Vitun epämääräistä, toi on viel selvittämättä tosin ei sitä ole ollut paljon. Ok, eiköhän noi bugit jossain vaiheessa korjata, tuli ekaks mieleen et olis saundissa tai toiminnoissa jotain vikaa... :p niinq. |
Ok, eiköhän noi bugit jossain vaiheessa korjata, tuli ekaks mieleen et olis saundissa tai toiminnoissa jotain vikaa... :p No, emulaatiot tuntuvat onnistuneen muuten erittäin lähelle oikeita analoogiversioita mutta channelstripin kompuran fast attack käyttäytyy liian kiltisti alapäässä... Oikean tiskin kompura on sopivalla matskulla mahtava para-särkijä/ rusahtaja, plugiin "korjasivat" sen siistiksi. Duh! (Mutta se kompura saundaa muuten hyvältä ja käyttäytyy kyllä muuten kovasti niinkuin esikuvansa) Uutta näytettä... |
drlecter 05.10.2006 15:55:55 | |
---|
Käyttääkö kukaan muu Timeworksin EQ:ta? Olenko pahasti kieroutunut. Mitään muuta en ole edes kokeillut.. |