Aihe: Kauhujen kesäyö vuonna 1997 - Halloween 2
1
Bluesmies
04.10.2006 13:27:25
Monikos katsoi kesällä 1997 tuon Halloween kakkosen, kun se tuli teeveestä? Itse olin tuolloin 13 ja melko paskat housuissa tuon tiirasin, yksin olin vieläpä kotona. Leffa ei nykyään ole mielestäni enää mikään paha, mutta tuolloin se pilasi kyllä yöunet koko loppukesältä. Muistaakseni maikkarilta taisi tulla.

Miksikö avasin tästä uuden ketjun? En tiedä.
ozz3
04.10.2006 13:38:51
Onko tuo kakkos-osa katsottava? Ensimmäinen elokuva on tietysti mestariteos ja yksi suosikki elokuviani, mutta sen lisäksi en ole nähnyt kuin nelosen ja H20:n, jotka olivat jopa ihan katsottavia. Niin ja sen surullisen kuuluisan kolmos-osan, jota ei kyllä edes voi Halloween-sarjaan laskea.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Bonesaw
04.10.2006 14:41:05
Ykkösen voisi vaikka ensi vkonloppuna katsastaa pitkästä aikaa. Noita jatko-osia en ole nähnyt,eikä kyllä oikeestaan kiinnostakaan.
Deg
04.10.2006 16:03:09

En ole ikinä saanut mistään elokuvasta sellaisia säväreitä mitä jotkut väittävät kauhuelokuvista saavansa. En tiedä missä vika, mutta naurattaa lähinnä vaan.
Sexual chocolate, baby!
bedlam
04.10.2006 22:31:51 (muokattu 04.10.2006 22:41:08)

Onko tuo kakkos-osa katsottava? Ensimmäinen elokuva on tietysti mestariteos ja yksi suosikki elokuviani, mutta sen lisäksi en ole nähnyt kuin nelosen ja H20:n, jotka olivat jopa ihan katsottavia. Niin ja sen surullisen kuuluisan kolmos-osan, jota ei kyllä edes voi Halloween-sarjaan laskea.

Kakkonen on yllättävän hyvä jatko-osa, jatkaa suoraan samasta sekunnista mihin ykkönen päättyi.

Halloween 3 on omasta mielestäni kakkosen ohella ainoa hyväksi kutsuttava jatko-osa sarjassa. Loput ovatkin enemmän tai vähemmän skeidaa.

80-luvullahan tavattiin kesäiltoina näyttää aina vanhempia kauhuleffoja töllöstä, varsinkin Hammerin tuotantoa. Tv-juontajatkin saattoivat nousta ruumisarkuista tekohampaat suussa juontamaan ohjelmia, oli se vasta jotakin. Noista kesäöiden tv-leffoista kai se kauhudiggailuni varsinaisesti alkoikin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)