Aihe: Läppärin vaatimukset äänityshommissa
1
Puavali
04.10.2006 20:25:43
Semmosella menee stereoraita oikein hyvin, jos vaan koneessa on äänelle sisäänmeno. Ja sisäänmenon saa usb-äänikortilla (tai firewirellä) oikein hyvin. Joku M-audion kortti vois olla ihan hyvä. Niistä saa myös phantomia joistakin.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Sawez
05.10.2006 08:32:20

Semmosella menee stereoraita oikein hyvin, jos vaan koneessa on äänelle sisäänmeno. Ja sisäänmenon saa usb-äänikortilla (tai firewirellä) oikein hyvin. Joku M-audion kortti vois olla ihan hyvä. Niistä saa myös phantomia joistakin.

Pitääkös tuon sisäänmenon olla nimenomaan linein- tyyppinen? Eikös tuo mikkiliitin riitä?
Janei
05.10.2006 10:43:07
Ulkoinen äänikortti on ehdottomasti plussaa, sähkökitaraa olen tosin ihan hyvin tuloksin äänittänyt myös niin että kökkömarsuni toimii etusena ja siitä emulated line-outista läppärin mikkiliitäntään :) tässä hieman tulosta: http://www.tamk.fi/~c6jpalov/ponpu_sample.mp3
Niq
05.10.2006 13:02:30

Pitääkös tuon sisäänmenon olla nimenomaan linein- tyyppinen? Eikös tuo mikkiliitin riitä?

Linja on parempi, kun nuo integroidut mikkietuasteet ovat paskasoundisia suhinageneraattoreita. Voi sitten heittää jonkun pikkumikserin siihen eteen ja saa kaks raitaa kerrallaan koneelle.
"I have a cunning plan" -Baldrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)