Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 57 8 9 10 11122 123 124 125 126
Jucciz
04.10.2006 11:57:23
Tosin rimpuloiden ja hippien hartioille stratot sopiikin paremmin.

Stratoillahan ne monet hipit soittikin. ;)

6 kilogrammaa kuulostaa kyllä virheeltä. Oliko se sitten kirjoitusvirhe vai valmistusvirhe, siihen en ota kantaa.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Härski
04.10.2006 12:19:36 (muokattu 04.10.2006 12:24:19)
Nätimpi noilla kuorellisilla humppareilla, mitkäs noi mikkiet on?

Nuo on Burstbucker pro:t. Kyllä nuo kuorelliset sopii flygariin (Kuten muihinkin Gibboneihin) paremmin, kuin avobuckerit.
lavaamo
04.10.2006 19:03:22
Eilen sovin kaupat marsun vaihtamisesta Valve King VK212:een.

Nyt ei vain oikein malta odottaa että koska se saadaan toimitettua...
Thule
04.10.2006 19:17:40
Eilen sovin kaupat marsun vaihtamisesta Valve King VK212:een.

Nyt ei vain oikein malta odottaa että koska se saadaan toimitettua...

Siis tämän Mosfet-nupin?
lavaamo
04.10.2006 19:22:41
Siis tämän Mosfet-nupin?

Joo, miten niin?
Thule
04.10.2006 19:25:39
Joo, miten niin?

Hyvät kaupat teit mielestäni. Siis ilman välirahaa vielä?
this1sux
04.10.2006 19:32:49
tätähän juuri ihmelteltiin eräällä kanavalla, eräässä paikassa missä nyt on kanavia, että musamaailman intterveppisivuilla taitaa joka ikinen kitara painaa 6,01kg, liekö tuo paino katsottu sieltä sivuilta?
lalalaa
Thule
04.10.2006 19:33:47
No luonnollisestihan tästä pitää maksaa jonkinmoinen väliraha :)

Tämän pienen yksityskohdan takia asiaa ihmettelinkin ;)
Hornanturska
05.10.2006 12:44:26
Hiii!

Kävinpä ostoksilla ja remontoin mehikofenkun ulkonäön uuteen uskoon! Ostin viimekeväänä. Täysin mint kuntonen vermes vuodelta -95.

http://muusikoiden.net/dyn/users/9508.jpg
JuSu
05.10.2006 13:17:12 (muokattu 05.10.2006 13:17:30)
Täysin mint kuntonen vermes vuodelta -95.

Mitä lavassa lukee? Mulla on myös meksikostrato vm. -95, joka mulle Fenderinä Bändikeskuksesta myytiin, mutta myöhemmin ilmeni, että virallisesti se on Squier...

Hyvä vehjes kuitenkin, luottokitara joka on seurannut mukana kymmenen vuotta.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Jucciz
05.10.2006 13:20:35
Joo, POD kakkonen tuli tänne taloon viime viikolla. Ensimmäinen Line 6 -tuotteeni ikinä. Ei tämä soundeilla loista, mutta käyttötarkoituskin on öisin luurit päässä soitteleminen, niin menettelee.

Tapojeni mukaan äänipätkiä löytyy sitten tuolta:
http://mp3.jucciz.com/pod2/
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
RG
05.10.2006 13:22:03
Törsäsin. Ostin spectraflexin kaappipiuhan. Huh huh.
J.Hollström
05.10.2006 13:35:48
Joo, POD kakkonen tuli tänne taloon viime viikolla. Ensimmäinen Line 6 -tuotteeni ikinä. Ei tämä soundeilla loista, mutta käyttötarkoituskin on öisin luurit päässä soitteleminen, niin menettelee.

Hui kauhia, mikä tämä on?
http://mp3.jucciz.com/pod2/quantized_to_3bit.mp3

Suoraan sanottuna ei rohkaise meikäläistä hankkimaan moista värkkiä noi muutkaan samplet. Sama vaiva mitä olen törmännyt ennenkin mallintavissa vehkeissä (paitsi se Yamahan DG Stomp). Soundi on jollain tavalla hengetön. Mutta kiitos Jucciz sampleistä. Ne on aina poikaa.
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Räbbänä
05.10.2006 13:48:59
Hui kauhia, mikä tämä on?
http://mp3.jucciz.com/pod2/quantized_to_3bit.mp3

Korvat meinas mennä kun löin päälle.
"Hattu pois päästä!"
gator
05.10.2006 13:55:30

Kuulostaa kyllä lähes yhtä tunkkaselta peliltä ku POD 2.2.
Hornanturska
05.10.2006 14:04:42 (muokattu 05.10.2006 14:08:30)
Mitä lavassa lukee? Mulla on myös meksikostrato vm. -95, joka mulle Fenderinä Bändikeskuksesta myytiin, mutta myöhemmin ilmeni, että virallisesti se on Squier...

Hyvä vehjes kuitenkin, luottokitara joka on seurannut mukana kymmenen vuotta.

JuSu

Ohoh? No kun mulla on pieni viba, että joku tossakin mättää. Kunhan pääsen taas kitaran äärelle niin otan lavasta vaikka kuvan. Sen verran muistan siitä tietoa etsineeni, että sarjanumero kyllä täsmäsi Fenderiin ja Fender Registry sijoitti sen vuoteen -95. Samoin kuin myyjäkin. Pitääpä ottaa selvää.

Edit: Niin mutta loistava kitara on kyllä. Yllättävänkin.
JuSu
05.10.2006 14:19:11
Sen verran muistan siitä tietoa etsineeni, että sarjanumero kyllä täsmäsi Fenderiin ja Fender Registry sijoitti sen vuoteen -95. Samoin kuin myyjäkin. Pitääpä ottaa selvää.

Jeps. Aikanaan, kun tuota Fenderin Meksikon tuotantolinjaa kehitettiin, niin vanhalta linjalta tulleet nurkkiin jääneet kitarat laitettiin Squiereina maailmalle.

Esim. mun kitarassa lukee isolla mustalla 'Fender' siinä missä logo yleensäkin on, mutta lavan päässä on pieni teksti 'Squier Series'.

Sun ja mun kitarat voi olla ihan sama peli. Jos sun on lähtenyt aikaisemmin tehtaalta, se on virallisestikin Fender, mulla taas Squier. Mutta tasan sama kitara on kyseessä. Tai siis voi olla.

JuSu
Hornanturska
05.10.2006 14:31:55
Jeps. Aikanaan, kun tuota Fenderin Meksikon tuotantolinjaa kehitettiin, niin vanhalta linjalta tulleet nurkkiin jääneet kitarat laitettiin Squiereina maailmalle.

Esim. mun kitarassa lukee isolla mustalla 'Fender' siinä missä logo yleensäkin on, mutta lavan päässä on pieni teksti 'Squier Series'.

Sun ja mun kitarat voi olla ihan sama peli. Jos sun on lähtenyt aikaisemmin tehtaalta, se on virallisestikin Fender, mulla taas Squier. Mutta tasan sama kitara on kyseessä. Tai siis voi olla.

JuSu

No kun just Googletin menemään. Sama musta Fenderin logo mullakin. Mulla ei vaan taida just lukea sitä Squier Series missään kohtaa. Pitää tarkastella tarkemmin. Heh. Onpa kumma homma.
JuSu
05.10.2006 14:45:42
No kun just Googletin menemään. Sama musta Fenderin logo mullakin. Mulla ei vaan taida just lukea sitä Squier Series missään kohtaa. Pitää tarkastella tarkemmin. Heh. Onpa kumma homma.

Ei siinä mitään kummaa, sulla on Mehikon Fender vm. -95. Mulla on sama kitara, mutta siitä tuli Squier, kun lapaan lätkäistiin myöhemmin lisäteksti 'Squier Series'.

Mikäs sarjanumerosi on? Ei ole nyt tuo kitara tässä, mutta katson, kun kotiin pääsen.

JuSu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)