Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: David Murray - The Deserts Of Träun
1
Zulfikar
03.10.2003 13:30:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuunnellut tätä ex-Estradasphere rumpalin soolo tekelettä. Levyltä ei todellakaan puutu mielikuvitusta. Parasta, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Olisi mahtavaa saada jostain käsiin se sarjakuva, jonka tarinan levy kertoo. Mitään hajua mistä kyseisen lehden voisi löytää?
 
MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY
Raipe
05.10.2003 21:15:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuunnellut tätä ex-Estradasphere rumpalin soolo tekelettä. Levyltä ei todellakaan puutu mielikuvitusta. Parasta, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Olisi mahtavaa saada jostain käsiin se sarjakuva, jonka tarinan levy kertoo. Mitään hajua mistä kyseisen lehden voisi löytää?
 
Olen klippejä kuullut ja tipahdin penkiltä.
Toivottavasti saadaan Suomeen sitä levyä, on muuten pirun hyvää tavaraa.
 
Raipe
21.10.2003 17:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuunnellut tätä ex-Estradasphere rumpalin soolo tekelettä. Levyltä ei todellakaan puutu mielikuvitusta. Parasta, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Olisi mahtavaa saada jostain käsiin se sarjakuva, jonka tarinan levy kertoo. Mitään hajua mistä kyseisen lehden voisi löytää?
 
Mistä muuten löysit levyn?
Olen etsinyt, mutta ei tunnu onnistavan..
 
herb
23.10.2003 11:19:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä muuten löysit levyn?
 
Saa kertoa, juu. Samplet kuulosti kyllä mielenkiintoisilta.
 
It's Understood on myös vähän hakusessa. Buck Feveriin törmäsin joskus Levykauppa Äx:n sivuilla, ja heti meni tilaukseen. BF:ää itse pidän hiukan epätasaisena. Välillä ihan hemmetin hyvä, mutta on hetkiä jolloin levy käy vähän tylsäksi. Kaikki jotka bändistä paremmin tietävät ovat hehkuttaneet juuri It's Understoodia paremmaksi.
 
Raipe
23.10.2003 17:51:21 (muokattu 23.10.2003 17:52:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saa kertoa, juu. Samplet kuulosti kyllä mielenkiintoisilta.
 
It's Understood on myös vähän hakusessa. Buck Feveriin törmäsin joskus Levykauppa Äx:n sivuilla, ja heti meni tilaukseen. BF:ää itse pidän hiukan epätasaisena. Välillä ihan hemmetin hyvä, mutta on hetkiä jolloin levy käy vähän tylsäksi. Kaikki jotka bändistä paremmin tietävät ovat hehkuttaneet juuri It's Understoodia paremmaksi.

 
Molemmat levyt ovat mielestäni aivan loistavia.
 
It´s Understoodilla on aika omaperäinen soundi (etninen?) läpi levyn. Paras kuulemani kappale Estradasphereltä on juuri It´s Understoodilla. Biisin nimi on Hunger Strike, elikä se on n.20min pitkä eepos, jonka aikana käydään aivan helvetisti eri genrejä läpi. Yllättävän sulavasti vaihtavat death-metallista flamencoon.
 
Välillä kyllä ihmetyttää, miksi kukaan ei ole kuullut tästä loistavasta yhtyeestä.
 
herb
29.10.2003 06:34:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Välillä kyllä ihmetyttää, miksi kukaan ei ole kuullut tästä loistavasta yhtyeestä.
 
Tuntuu jokseenkin jääneen vain kovimpien Bungle-fanien tietoisuuteen. Mutta hei, tiirailin Mimicryn sivuille ja bändiltähän näyttäisi kolmatta pitkäsoittoa pukkaavaan. Hooray.
 
Raipe
29.10.2003 08:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytynee tilata Amerikasta..
 
Raipe
18.11.2003 21:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiaan..
Olen kuunnellut tekelettä läpi ja täytyy todeta, että on upea levy kyseessä. Vuoden paras hankintani ja siinä samalla yksi parhaista levyistä, joita olen ikinä kuullut.
 
Taustatietoa Träunista:
http://people.ucsc.edu/~dav19pt5/trippingDragon/traun.htm
 
Sivulta löytyy linkki haastatteluun, jossa herra kertoo tulevista projekteistaan, Träunin synnystä ja sen mahdollisista jatko-osista.
 
Jos Estradasphere, Mr. Bungle yms. uppoaa,
TÄTÄ LEVYÄ EI KANNATA MISSATA.
 
lxi
18.11.2003 21:26:46 (muokattu 18.11.2003 21:27:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä levy rupesi näytteiden ja arvioiden perusteella kiinnostamaan ihan helvetisti.
 
Onko joku tilannut Mimicryltä levyjä (EDIT: Raipe ilmeisesti on?), paljonko lienevät toimituskustannukset ja -ajat? Levyt itsessään kun ovat kovin miellyttävän hintaisia.
 
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Raipe
18.11.2003 21:51:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä levy rupesi näytteiden ja arvioiden perusteella kiinnostamaan ihan helvetisti.
 
Onko joku tilannut Mimicryltä levyjä (EDIT: Raipe ilmeisesti on?), paljonko lienevät toimituskustannukset ja -ajat? Levyt itsessään kun ovat kovin miellyttävän hintaisia.

 
Mimicryltä olen muutamia kertoja tilaillut.
Quadropusin ja Deserts of Träunin yhteishinta oli 26$ + 9.25$ = 35.25$ (Ei ollenkaan paha hinta uusista levyistä)
 
Huonona puolena on odottaminen.
Rahat lähetetään snail mailina Ameriikkaan ja paketti lähtee heti, kun rahat ovat saapuneet (ja prkl! jos posti hukkaa paketin).
Koko ruljanssiin meni n.3 viikkoa.
 
Tähän mennessä minulla ei ole ollut ollenkaan negatiivisia kokemuksia Mimicryltä tilaamisessa.
Secret Chiefs 3 levyjä tilatessa Mimicryltä olen aina saanut levyn mukana kaikkea turhaa SC3 sälää (tarroja ja jotain ihme pergamentteja).
 
Maksutavassa nyt on jonkinverran riskejä, mutta voihan noita tilauksia tehdä levykauppojenkin kautta mikäli ei postin toimintaan luota.
 
Zulfikar
19.11.2003 12:35:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä levy rupesi näytteiden ja arvioiden perusteella kiinnostamaan ihan helvetisti.
 
Onko joku tilannut Mimicryltä levyjä (EDIT: Raipe ilmeisesti on?), paljonko lienevät toimituskustannukset ja -ajat? Levyt itsessään kun ovat kovin miellyttävän hintaisia.

 
Joo, Mimicryltä itsekin Träunin tilasin. Tutun luottokortilla =). Tilasin sen about kuukausi sitten torstaina, paketti oli perillä seuraavana maanantaina!! Mimicry on toimittanut AINA kaikki levyt, joita olen sieltä tilannut (4 x SC3, 2x Estradasphere, Träun ja jotain SC3 paitoja) nopeammin ja luotettavammin kuin mikään suomalainen onlinekauppa. Rahalla tilatessa kesti luonnollisesti hiukan kauemmin (pari viikkoa). Ja aina on ollut mukana jotain turhaa bonus krääsää. Toimituskustannukset löydät Mimicryn sivuilta.
 
MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY
jigsore
15.05.2006 16:29:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun on tullut Estradaspheret sun muut häröilyt tutuiksi, tämä luonnollisesti herätti kiinnostuksen.
Tuolta muuten löytyy se levyn sarjakuva: http://people.ucsc.edu/~dav19pt5/trippingDragon/masterframeset.htm
Eipä taida tämän maan kaupoista löytyä levyä..?
 
jo nyt on saatana
jigsore
02.09.2008 11:56:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyihän se levykin viimein, DM:n nettikaupasta. Ihan mielenkiintoinen teos, ei vaan ole jaksanut innostaa Estradaspheren levyjen tapaan.
Tuoretta traileria Träun-trilogiasta: http://www.youtube.com/watch?v=t7WD5n_STbg
 
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Jeiska
26.09.2009 11:00:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oi huhhuh! Sain vihdoin itselle hankittua tän levyn. Tiputtaa penkiltä!
 
Where the fuck is my shoelace
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «