wrshredder 02.10.2006 22:11:11 (muokattu 02.10.2006 22:38:29) | |
---|
Tuo Fareri muistuttaa erehdyttävästi soittotyyliltään Pablo Soleria, tekniikka kunnos hänelläkin mutta mutta... :) Noo... Ehkä tuo Pablo on kuitenkin hieman tyylitajuisempi :) EISÄÄÄH!! HOHO! .. Voi luoja mitä kaikkea sitä kuulee kun ..öö kuulee. :P Soittas valsseja.. niinku: http://www.youtube.com/watch?v=j7xz1nos-xc haha! lapsikin pesee Farerit ja Pablot musiikissa! ;D THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Schnowotski 02.10.2006 22:37:06 (muokattu 02.10.2006 22:47:10) | |
---|
Onkohan kenelläkään tallessa jossain tuota Farerin sooloa, haluan kuulla sen! Onhan se. Kuuntelin juuri. Onko kellään kotisivutilaa, minne uploadata? Tai, no, on minulla itselläkin vähän, mutta epävakaata ilmaistilaa. Hetkinen... katsokaa tätä viestiä n. kymmenen minuutin päästä. edit: Tadaa. Eli tuosta etusivulta löytyy latauslinkki (suora linkittäminen ei toimi): http://joni.esmartdesign.com/lihaorava.html Toivottavasti en riko kovinkaan montaa universaalia lakia. En minä tahallani. |
saamaton123 03.10.2006 02:50:09 (muokattu 03.10.2006 02:52:50) | |
---|
Mahtaako se olla ikinä edes yrittänyt soittaa hitaasti niitä perusjuttuja millä meistäkin suurin osa on aloittanu, vai onko siinä se, että se on niin henkeen ja vereen tilumies, että se ei vaan halua soittaa hitaasti ja on samantien aloittanu ynkkä-becker linjoilla? On se ihan törkeen nopea, mutta epäilyttää vaan, kun ne harvat kohdat missä se hidastaa kuulostaa ihan oikeasti tosi mauttomilta ja munattomilta. Saddamize! |
Rotuvaari 03.10.2006 03:53:09 | |
---|
Veikkaan, että Farerin käsi on vaan lähtenyt kaahaamaan silloin kun on kitaran ensimmäistä kertaa käteensä saanut. Ei se varmasti voinut sille mitään. Ollaan vaan ihan hiljaa ja odotetaan, jos Fareri menisi pois. Kuuntelin linkin. Olipa paskaa soittoa. Mummonikin soittaa paremmin ja hän on ollut sentään 15 vuotta puupalttoon pukeutuneena. Mummoni sentään käytti suonensisäisiä huumeita ja potki kaikenmaailman Farereita perseille. Kaverilistasi on tyhjä! |
Muuki 03.10.2006 06:42:49 | |
---|
Kuuntelin linkin. Olipa paskaa soittoa. Mummonikin soittaa paremmin ja hän on ollut sentään 15 vuotta puupalttoon pukeutuneena. Mummoni sentään käytti suonensisäisiä huumeita ja potki kaikenmaailman Farereita perseille. Hahhah! Täysin samaa mieltä. Nakkaampa näin aamutuimaan vielä lussan. Europe on maailman paras bändi. |
BMF 03.10.2006 17:17:22 | |
---|
Onhan se. Kuuntelin juuri. Onko kellään kotisivutilaa, minne uploadata? Tai, no, on minulla itselläkin vähän, mutta epävakaata ilmaistilaa. Hetkinen... katsokaa tätä viestiä n. kymmenen minuutin päästä. edit: Tadaa. Eli tuosta etusivulta löytyy latauslinkki (suora linkittäminen ei toimi): http://joni.esmartdesign.com/lihaorava.html Toivottavasti en riko kovinkaan montaa universaalia lakia. En minä tahallani. No melkosta rallihan se tuossa veteli, täytyy sanoa, että ei lähtisi minulta. :) M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
John Titor 03.10.2006 18:11:55 | |
---|
Onhan se. Kuuntelin juuri. Onko kellään kotisivutilaa, minne uploadata? Tai, no, on minulla itselläkin vähän, mutta epävakaata ilmaistilaa. Hetkinen... katsokaa tätä viestiä n. kymmenen minuutin päästä. edit: Tadaa. Eli tuosta etusivulta löytyy latauslinkki (suora linkittäminen ei toimi): http://joni.esmartdesign.com/lihaorava.html Toivottavasti en riko kovinkaan montaa universaalia lakia. En minä tahallani. Kuten ennenkin todettua, Ferrarin soitossa on kaikki muu pielessä, paitsi se, että siinä on energiaa ja vauhtia! Tilutkaan eivät tule puhtaasti, joten ei muuta ku onnea Italiaan. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
Tuomas. 03.10.2006 19:07:58 | |
---|
Jep.Vikkelät nakit. Kauheen kaunistahan se ei ollut :D. V.U.K #34? |
Kinnunen 03.10.2006 19:34:27 | |
---|
mikä helvetti tuossa farerissa oikein puhututtaa? Oon seurannu noita kitarafoorumeita ja kaikki aina sanoo sen kauheasta vibraatosta ja intonaatiosta. Totean tässä suoraan, että youtube on pullollaan farerin kaltaisia soittajia. Mikä se juuri farerissa puhututtaa? Ärsyttääkö se niin paljon vai onko porukka kateellinen? (jälkimmäistä epäilen SUURESTI) Itse en henkilökohtaisesti pidä tämän kuuluisan italialaishemmon soittotyylistä. En saa siitä ns. viboja. Osaahan se nopeasti soittaa 100 - 0. Soittaisi vain joskus puhtaallakin jotakin. En dissaa ketään jotka siitä pitävät. Ihmettelen vain suuresti mikä tuossa kiinnostaa? :D TILUA VOI TEHDÄ TYYLILLÄKIN!! ::: Downstone :: www.downstone.net |
kid ego 03.10.2006 20:10:43 | |
---|
mikä helvetti tuossa farerissa oikein puhututtaa? Oon seurannu noita kitarafoorumeita ja kaikki aina sanoo sen kauheasta vibraatosta ja intonaatiosta. Totean tässä suoraan, että youtube on pullollaan farerin kaltaisia soittajia. Mikä se juuri farerissa puhututtaa? Ärsyttääkö se niin paljon vai onko porukka kateellinen? (jälkimmäistä epäilen SUURESTI) Veikkaan että Fareri oli ensimmäinen näistä makuuhuonekitaristeista joka tuli tunnetuksi, ja on siksi kuuluisin ja vihatuin. |
John Titor 04.10.2006 01:43:46 | |
---|
mikä helvetti tuossa farerissa oikein puhututtaa? Oon seurannu noita kitarafoorumeita ja kaikki aina sanoo sen kauheasta vibraatosta ja intonaatiosta. Totean tässä suoraan, että youtube on pullollaan farerin kaltaisia soittajia. Mikä se juuri farerissa puhututtaa? Ärsyttääkö se niin paljon vai onko porukka kateellinen? (jälkimmäistä epäilen SUURESTI) Itse en henkilökohtaisesti pidä tämän kuuluisan italialaishemmon soittotyylistä. En saa siitä ns. viboja. Osaahan se nopeasti soittaa 100 - 0. Soittaisi vain joskus puhtaallakin jotakin. En dissaa ketään jotka siitä pitävät. Ihmettelen vain suuresti mikä tuossa kiinnostaa? :D TILUA VOI TEHDÄ TYYLILLÄKIN!! Hei, jos joku italialainen "ammattikitaristi"-spede suostuu äänittämään suomalaisen nettifoorumin soolokilpailuun pätkän, niin mun mielestä pelkästään siinä riittää puhuttavaa:P Eiköhän joku tuollainen urpo tarvita keskustelupalstoille aiheeksi, Fabio Ferrari on vaan sattunut osumaan jonkun selaimeen ekana. Ja onhan sen habituksessa jotain liikuttavaa, mahtava jätkä:D Ei muuta ku Point Break soimaan ja bileet on pelastettu. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
Benizakura 04.10.2006 15:14:41 | |
---|
Toi jäbä on sairaan nopee! |
papitsu 04.10.2006 15:35:53 | |
---|
Toi jäbä on sairaan nopee! Ja värikäs! I'll get me coat... PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Fin_Rocker 04.10.2006 16:32:35 | |
---|
Mikä siinä on että noi nopeet tilutukset kuulostaa useasti 8-bit nintendolta, onko vain 'saundipoliittinen' eli jos (vaikka fareri) hommaa kunnon kamat ni kuullostaako se vieläkin nintendolta? |
J.Hollström 04.10.2006 17:01:23 | |
---|
Mikä siinä on että noi nopeet tilutukset kuulostaa useasti 8-bit nintendolta, onko vain 'saundipoliittinen' eli jos (vaikka fareri) hommaa kunnon kamat ni kuullostaako se vieläkin nintendolta? Yleensä tyylitajuttomilla kitaristeilla on tyylitajuton soundikin. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Yleensä tyylitajuttomilla kitaristeilla on tyylitajuton soundikin. Jeps. Noiden skabojen näytteitä kun on tullut kuunneltua, niin on huomannut, että lähes jokainen vetelee ihan yhtä hyvillä soundeilla kuin vaikkapa Gunnareiden jampat aikoinaan soitteli, mutta kyllä se Slashin soitto silti kuulostaa vielä hitusen paremmalta. Eikä tämä ollut mitenkään loukkaus tämän foorumin kitarakonkareille. Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
Super-Jari 04.10.2006 18:03:08 | |
---|
Millainen on tyylitajuinen kitaristi ja kuka sen on määritellyt? Entä soundi? |
-Cale 04.10.2006 18:15:31 | |
---|
Millainen on tyylitajuinen kitaristi ja kuka sen on määritellyt? Entä soundi? Niinpä, hyvä kysymys... Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen. Määritelmiä on yhtä monta kun on soittajiakin. |
Super-Jari 04.10.2006 18:16:46 (muokattu 04.10.2006 18:17:25) | |
---|
Niinpä, hyvä kysymys... Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen. Määritelmiä on yhtä monta kun on soittajiakin. Mitä järkeä sitten on sanoa että "onpa tyylitajutonta" tai verrata toiseen omastamielestä tyylitajuiseen kitaristiin? |
-Cale 04.10.2006 18:17:46 | |
---|
Mitä järkeä sitten on sanoa että "onpa tyylitajutonta" tai verrata toiseen omastamielestä tyylitajuiseen kitaristiin? No ei yhtään mitään! :) |