Mikko T. 03.10.2006 19:11:40 | |
---|
Asia täytyy pistää kovaan harkintaan. Voin vakuuttaa että se on maksamasi summan arvoinen. Jep, siteeratakseni sua, "nimi kertoo kaiken". Mitä pyydät? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
jon lord 03.10.2006 19:12:47 | |
---|
Teillä mitään omaa ollut. Taidat vanhuudenhöperyyttäs muistaa mitä sattuu. Eipä niitä keikkoja nyt niin paljoa ollut, että oltaisiin rikkaiksi tultu. Soitin mitä sanottiin koska ne teidän omat oli niin omituisia juttuja että ne meni ihan tsoukista. Esim kappale Kävelin Töölönlahdella. Nimi kertoo jo kaiken. Se kappale oli rautaa vaikkei ollutkaan mun oma. Tarkoitin tuolla omalla sitä että mä halusin soittaa Hurriganesia ja Ukko Elvistä tai Mudia. Olihan meillä niitä omia proge juttuja jotka kesti puoli tuntia biisi. Olihan meillä heti kaksi keikkaa peräkkäisinä viikonloppuina. Eka Lempäälän koululla ja toinen Motoristien kokoontumisajoissa. Ei me molemmat taidettu saada rahaa niistä keikoista. Ja sitten oli ne bileet Vesilahdella Krääkkiössä että olihan se kova kiertue kolme keikkaa kesässä. Kaikilla ei ole niin paljoa edes vuodessa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 03.10.2006 19:12:56 | |
---|
Jep, siteeratakseni sua, "nimi kertoo kaiken". Mitä pyydät? Asia pitää ottaa esille kappaleen säveltäjän kanssa. Veikkaan että 200 on aika osuva summa. Miks´ mä oon täällä? |
paice60 03.10.2006 19:13:53 | |
---|
Se kappale oli rautaa vaikkei ollutkaan mun oma. Tarkoitin tuolla omalla sitä että mä halusin soittaa Hurriganesia ja Ukko Elvistä tai Mudia. Olihan meillä niitä omia proge juttuja jotka kesti puoli tuntia biisi. Olihan meillä heti kaksi keikkaa peräkkäisinä viikonloppuina. Eka Lempäälän koululla ja toinen Motoristien kokoontumisajoissa. Ei me molemmat taidettu saada rahaa niistä keikoista. Ja sitten oli ne bileet Vesilahdella Krääkkiössä että olihan se kova kiertue kolme keikkaa kesässä. Kaikilla ei ole niin paljoa edes vuodessa. Mutta se Krääkkiön keikka oli ihan hyvä, muistaakseni. Tai enhän mä sieltä mitään muista. Miks´ mä oon täällä? |
Tankero 03.10.2006 22:52:20 | |
---|
No perskeles. John Holmesinkin " ego " oli kuulemma jotain 0,5 metriä. Minusta Ron Jeremy on parempi näyttelijä. Varmasti, vissiin. |
paice60 04.10.2006 00:28:21 | |
---|
Minusta Ron Jeremy on parempi näyttelijä. Varsinkin luonnerooleissa on selkeästi parempi. Miks´ mä oon täällä? |
isojussi 04.10.2006 00:47:20 | |
---|
Sä et vissiin ite oo siinä vielä mukana? Siinä keskellä turaan. Kato demovireoista hähähähähähähähähähähä höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 04.10.2006 00:54:32 | |
---|
Mutta taas takaisin aiheeseen. Kyllähän se niin on että mikä on se porukan meininki millä biisejä pyydetään, niin samalla lailla annetaan takaisin. Eli jos sanotaan että nyt tulee tanko, niin varmaan ei tule ihan äkkiä,mutta jos pyydetään että olisiko mitään mahdolisuutta saada joku tango niin varmaan tulee että pätkähtää. Kysymyksen asettelu on tärkeää, sillä joko pilaa tai pelastaa illan. Eli muusikko suhtautuu yleisöön samalla lailla kuin yleisö muusikkoon. Miks´ mä oon täällä? |
lukkari 04.10.2006 12:31:34 | |
---|
Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. Tässä täytyy ottaa huomioon se miten pitkälle sun yrjöt lentää. |
lukkari 04.10.2006 12:35:14 | |
---|
Se kappale oli rautaa vaikkei ollutkaan mun oma. Tarkoitin tuolla omalla sitä että mä halusin soittaa Hurriganesia ja Ukko Elvistä tai Mudia. Olihan meillä niitä omia proge juttuja jotka kesti puoli tuntia biisi. Olihan meillä heti kaksi keikkaa peräkkäisinä viikonloppuina. Eka Lempäälän koululla ja toinen Motoristien kokoontumisajoissa. Ei me molemmat taidettu saada rahaa niistä keikoista. Ja sitten oli ne bileet Vesilahdella Krääkkiössä että olihan se kova kiertue kolme keikkaa kesässä. Kaikilla ei ole niin paljoa edes vuodessa. Mulla on olemassa vielä nuotit kahteen teidän biisiin eli kaurapuuro ja mannaryyni. Aikanaan niistä oli se hyöty, että jos lapset ei totellu niin soitin niitä! |
v_m_kangas 04.10.2006 12:43:42 | |
---|
Kysymyksen asettelu on tärkeää, sillä joko pilaa tai pelastaa illan. Eli muusikko suhtautuu yleisöön samalla lailla kuin yleisö muusikkoon. Jep, aika tuore kokemus: Heppu tökkii eka setin alkupuolella kesken biisin selkään ikävästi. Minä käännyn ihmettelemään mikä siellä oikein on hätänä. "Ettekö te hidasta valssia soita ollenkaan!". Humppaa tai soita humppaa |
Musiikkia korville 04.10.2006 12:49:50 | |
---|
Jep, aika tuore kokemus: Heppu tökkii eka setin alkupuolella kesken biisin selkään ikävästi. Minä käännyn ihmettelemään mikä siellä oikein on hätänä. "Ettekö te hidasta valssia soita ollenkaan!". Tuttu juttu. Illan ekan kahden kappaleparin aikana täytyis tulla valssien lisäks humpat, jenkat, hitaat valssit ja tangot. Toki olis hyvä jos vähän foxiakin mahduttais (hidasta sekä nopeaa)... ...ja tätä mieltä on MK. |
v_m_kangas 04.10.2006 12:55:21 | |
---|
Tuttu juttu. Illan ekan kahden kappaleparin aikana täytyis tulla valssien lisäks humpat, jenkat, hitaat valssit ja tangot. Toki olis hyvä jos vähän foxiakin mahduttais (hidasta sekä nopeaa)... Mut Syöte-esathan on päässyt tuohon. Tarkemmin ajatellen se on nerokkuutta ympätä kaikki rytmilajit samaan keitokseen :) Nämä musiikkilaji ja kappalepyynnöt kyllä saa hoidettua sujuvasti kun on vain kärsivällinen ja antaa sitä huomiotaan näille pyytäjille sopivassa määrin. Huomiota niistä suurin osa on vailla. Sitten voi oikeasti olla sellainen tilanne, varsinkin rafloissa, että jokin tanssilaji on jäänyt huonommalle kun ei ole kiinteää ohjelmarunkoa. Silloin voi olla aivan hyväkin juttu jos kapakissa on hyviä tanssijoita, että he käyvät muistuttamassa. Humppaa tai soita humppaa |
Musiikkia korville 04.10.2006 13:02:24 | |
---|
Mut Syöte-esathan on päässyt tuohon. Tarkemmin ajatellen se on nerokkuutta ympätä kaikki rytmilajit samaan keitokseen :) Nämä musiikkilaji ja kappalepyynnöt kyllä saa hoidettua sujuvasti kun on vain kärsivällinen ja antaa sitä huomiotaan näille pyytäjille sopivassa määrin. Huomiota niistä suurin osa on vailla. Sitten voi oikeasti olla sellainen tilanne, varsinkin rafloissa, että jokin tanssilaji on jäänyt huonommalle kun ei ole kiinteää ohjelmarunkoa. Silloin voi olla aivan hyväkin juttu jos kapakissa on hyviä tanssijoita, että he käyvät muistuttamassa. En oo ikävä kyllä tuota Syöte -taidetta kuullut... Totta turiset. ...ja tätä mieltä on MK. |
baron 04.10.2006 13:32:56 | |
---|
Tuttu juttu. Illan ekan kahden kappaleparin aikana täytyis tulla valssien lisäks humpat, jenkat, hitaat valssit ja tangot. Toki olis hyvä jos vähän foxiakin mahduttais (hidasta sekä nopeaa)... Meillä ei nyt ihan joka setissä oo humppaparia. Joltain jostain syystä oli mennyt ekan setin humppapari ohi ja tuli motkottamaan, että miksei yhtään humppaa. Soitettiin seuraavassa setissä ylimääräinen humppapari. Taas tuli mankumaan humppaa. Oli ollut baarissa sen ajan ja taas mennyt ohi. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Musiikkia korville 04.10.2006 13:37:21 | |
---|
Meillä ei nyt ihan joka setissä oo humppaparia. Joltain jostain syystä oli mennyt ekan setin humppapari ohi ja tuli motkottamaan, että miksei yhtään humppaa. Soitettiin seuraavassa setissä ylimääräinen humppapari. Taas tuli mankumaan humppaa. Oli ollut baarissa sen ajan ja taas mennyt ohi. Me ei yleensä soiteta ku kahet humpat illassa... No meidän ohjelmisto on muutenkin vähän normaalista poikkeava, mut just siitä me ollaan saatukin kovasti kehuja. ...ja tätä mieltä on MK. |
baron 04.10.2006 13:43:31 | |
---|
Me ei yleensä soiteta ku kahet humpat illassa... No meidän ohjelmisto on muutenkin vähän normaalista poikkeava, mut just siitä me ollaan saatukin kovasti kehuja. No niinhän mekin, neljä settiä, joka toisessa humppapari. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Teillä mitään omaa ollut. Taidat vanhuudenhöperyyttäs muistaa mitä sattuu. Eipä niitä keikkoja nyt niin paljoa ollut, että oltaisiin rikkaiksi tultu. Soitin mitä sanottiin koska ne teidän omat oli niin omituisia juttuja että ne meni ihan tsoukista. Esim kappale Kävelin Töölönlahdella. Nimi kertoo jo kaiken. Joo mutta sekin biisi varastettiin meiltä. Tää yksi naisimmeinen väänsi sen vaan muotoon Hakaniemen rantaa, mitä nyt muutti hiukka melodiaa ja sanoja mutta muuten...... Ja niistä keikkaliksoista, pitihän ne kiinteät kulut ottaa pois päältä. Jäihän teille sentään soittokamojen roudaus. |
Ukko 04.10.2006 16:26:29 | |
---|
Asia täytyy pistää kovaan harkintaan. Voin vakuuttaa että se on maksamasi summan arvoinen. Ihan vaan huomautuksena että rahat kuuluvat minulle koska olen ko. biisin säveltänyt ja sanoittanut :/ |
Ukko 04.10.2006 16:28:16 | |
---|
Mulla on olemassa vielä nuotit kahteen teidän biisiin eli kaurapuuro ja mannaryyni. Aikanaan niistä oli se hyöty, että jos lapset ei totellu niin soitin niitä! Kaurapuuro oli kova juttu. Muistaakseni 150 säkeistöä saman suoltamista. Todellista progea. |