Aihe: Sooloskaba 55
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Ambitus
04.10.2006 16:09:46

Älä tuu kuule tänne yhtään huutelemaan, täällä on sooloskaba. Sooloa tiskiin ja jutellaan sitten lisempää.

Kyllä täällä muutkin paljon spedemmätkin pasaset käy aukomassa päätään (allekirjoittanut) niin miksei "Tasapaino" saa kirjotella näitä erittäin sivistyneitä kommenttejansa.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Ocean Boulevard
04.10.2006 16:33:38
Pistinpä tuosta varoituksen...en mä jaksa kunnella tollasta wittuilua ja yleistämistä joltain mopopojalta nimimerkin takaa,mä olen kohta 30 vuotta soittanut huttua ja olen ihan silti suht normaali ihminen!Kuinka monesta 30 vuotta rockia tai heviä soittaneesta voi sanoa samaa???HOHO!Mä elän normaalia elämää,mulla on vaimo ja 5 kersaa,en ole alkoholisti/narkkari...

Pyydän anteeksi WanhaWetäjä jos loukkasin tunteitasi. En todellakaan tarkoittanut sinua, vaan nimimerkkiä MackTheKnifeä. Sitä paitsi minähän sanoin etten halua yleistää, siitä tuo "joka toinen..." ;-)

Sitä paitti mitä tommonen 30 vuotta soittanu sitte ylipäänsä noteeraa tällasia mopopoikia? Noteerasit kuitenki... :-)

EDIT II olen out,eli otin ton oman enivei paskan vedon pois,katotaan taas ens kisassa sitten:-)

Älä ota pois. Hyviä sooloja mahtuu tänne lisää!
J.Hollström
04.10.2006 16:56:49
Kyllä täällä muutkin paljon spedemmätkin pasaset käy aukomassa päätään (allekirjoittanut) niin miksei "Tasapaino" saa kirjotella näitä erittäin sivistyneitä kommenttejansa.

No niinhän nuo tekkee. Ajattelin vaan ilmaista että sooloskabassa olisi kiva keskustella enempi noista itse soololoista eikä takertua joihinkin sivujaarituksiin. Vähän niinku tuo Kuha jo tuolla aikaisemmin ilmaisi. Mutta tämähän on vapaa foorumi, kaikki saa laukoa joka ketjuun mitä huvittaa. Ja antaahan se lisäväriä tähän skabaan...
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Tasapaino
04.10.2006 16:57:21 (muokattu 04.10.2006 16:58:50)
Älä tuu kuule tänne yhtään huutelemaan, täällä on sooloskaba. Sooloa tiskiin ja jutellaan sitten lisempää.

Juu. Oikeessa oot, ei mun kannata tulla tänne mitään sanomaan ku ei sooloa heittää tiskiin. Keitti vaan yli tämä ainainen ja täysin tyhjänpäiväinen haukkuminen genrerajojen yli. Olen kyllä silti sitä mieltä, että idioottimaisia kommentteja ei voi puolustaa sillä, että on hyvä soittamaan. Mutta jatkakaa toki, hyvät herrat, ja toivottavasti asiallisissa merkeissä tästä eteenpäin. Minäkin muuten olen mukana näissä skaboissa heti, kun saan äänitysvehkeet. Ensi vuoden puolella luultavasti.

Edit: Ja luinpa tuon velsankin viestin. Pahoittelut myös täältä, että hiukan äännekkäästi olin taas huutelemassa.
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
Imper
04.10.2006 17:16:10

Ei voi muuta sanoa kun että on se kakka taas kovalla!:)
Everyone is a per-son
BigPapa
04.10.2006 17:25:25

BigPapa (armotonta saundia, mutta ota pois toi alku kröks kröks..)

Emmä mitään kröks kröksiä ota pois - se kuuluu siihen....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Jucciz
04.10.2006 17:40:25
Kröks kröks lähtee ranteesta. Tai sit jos ei lähe niin ei muutaku lisää treeniä ja soittovuosia. ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
WanhaWetäjä
04.10.2006 18:00:44

Pyydän anteeksi WanhaWetäjä jos loukkasin tunteitasi. En todellakaan tarkoittanut sinua, vaan nimimerkkiä MackTheKnifeä. Sitä paitsi minähän sanoin etten halua yleistää, siitä tuo "joka toinen..." ;-)

Sitä paitti mitä tommonen 30 vuotta soittanu sitte ylipäänsä noteeraa tällasia mopopoikia? Noteerasit kuitenki... :-)

Älä ota pois. Hyviä sooloja mahtuu tänne lisää!

Mitäs noista,joskus menee kuppi nurin liian helposti ja turhaan...tosin sä sanoit "painukaa kotiin",mistä päättelin että myös minua tarkoitit;-)

Koitan väsätä uuden soolon,jos kerkiän,toi wanha on jo tuhottu...

No, olen mä lähes 30 vuotta soittanut enemmän tai vähemmän ammatikseni,mutta en suinkaan kitaraa,bassoa ehkä eniten,kuin myös viime vuosina kiippareita.

Kuinka witun hyvä mä oisinkaan,jos olisin ton 30 vuotta soittanut ja treenannut tosissani vain yhtä soitinta??HOHO!

Humppaheikeille kun tuo henk.koht. soittimen treenaus on aika tuntematon käsite,sitä vaan tehdään keikkaa...ei siinä jaksa enää vapailla paljon skaaloja kattella,kun on sen pari viikkkoa pyörinyt jossain Lapissa tai laivalla:-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
velsa
04.10.2006 18:06:33

Niin jostain se raha ja huumori on revittävä. Itse olen noita humuhommiakin joskus tehnyt sekä muusikkona että studion puolella. Ei täällä Suomen kamaralla ole koskaan liikaa musahommia, päinvastoin saa tehdä aika vitusti duunia että saa ees jotain kaavittua kasaan.
Viittasin edellisissä kirjoituksissani yhteen henkilöön, enkä mielestäni yleistänyt humuhommia mulkkujen duuniksi. Jos on kuitenkin valinnut itselleen mulkun roolin niin mikäs siinä. Onnea vaan valitulle tielle.

joo mut eihän toi mun avautuminen ollukkaan osoitettu sulle vaan tolle epätasapainolle joka rupee nimitteleen......
Kauas on pitkä matka........
BigPapa
04.10.2006 18:11:14 (muokattu 04.10.2006 18:11:27)

Bigpapalla myös hyvä konstailematon meininki, huomaa että kokemusta tästä lajista on hurjanpaljon & runsaasti. (Vaimo tanssi vauva sylissä tämän tahtiin ja käski tätäkin sooloa kehumaan

Kidos Kidos....jälkikasvukin joraa jo tossa iässä...mihin vielä ehtiikään....; /
Piirakka
04.10.2006 18:33:05
Juccicci ja BigPapa vetää kyllä maukkaasti, en muita jaksa kuunnellakaan!

Onnea onnekkaille, en äänestä :)
"I play stratocasters because no one good has ever played one!" "I chose not to tilu" "Edustan soittajana niinsanottua rävellys-koulukuntaa jonka Jimmy Page aikoinaan kehitti, muita edustajia muunmuassa Rory Gallagher ja Prince"
J.Hollström
04.10.2006 18:34:16
Juccicci ja BigPapa vetää kyllä maukkaasti, en muita jaksa kuunnellakaan!

Juccicci, joku italialainen kitaristi?
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
oiva tumpeloinen
04.10.2006 18:35:11

Vähän niin kuin Ferrari....
BigPapa
04.10.2006 18:36:42 (muokattu 04.10.2006 18:45:55)

Tais tarkottaa Juccizta, oiskohan....Juccicci on ehkä enemmän tosiaan italialaistyyppinen ratkaisu.
Piirakka
04.10.2006 18:44:22
Joo, en vain muistanut miten se haluaa nimensä kirjoitettavan, you got the point'eh..
"I play stratocasters because no one good has ever played one!" "I chose not to tilu" "Edustan soittajana niinsanottua rävellys-koulukuntaa jonka Jimmy Page aikoinaan kehitti, muita edustajia muunmuassa Rory Gallagher ja Prince"
Tasapaino
04.10.2006 19:28:04
Miten se muuten lausutaan "Jukkis", "Jukkiz", "Jussis" vai "Jussiz"?
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
Krice
04.10.2006 19:33:17

Alue on kitarat: soittaminen. Täällähän on rölölöölle oma alue.
Jucciz
04.10.2006 19:42:41 (muokattu 04.10.2006 20:15:45)

1. vaihtoehto, eli lempinimeni, jonka pohjalta koko nimimerkki aikanaan syntyi joskus vuonna 1990 kun aloin tehdä biisejä tietokoneella ja oli tyylikästä käyttää vierasperäisiä kirjaimia taiteilijanimessä (armahtakaa, olin yhdeksän vanha!). Erityistä päänvaivaa on sittemmin aiheuttanut se, miten nimimerkkini taipuu suomen kielen sijamuodoissa - tässä vallitkoon improvisaation vapaus.

Huomatkaa, mainitsin sanan "improvisointi" ja koitin näin kammeta off-topiciksi lipsahtaneen keskustelun takaisin sooloskabailun raiteille! :)

Avaan tämän threadin takaisin, mutta tiedätte varmaan keskustelun säännöt etc. Tämä on sooloskaba, ei mikään dada

-Moderaattori
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
velsa
04.10.2006 20:44:38

kukaan ei kertonu et toi mun niin sanottu soolo oli aivan mielipuolisen lujalla pohjaan nähden.........
uus osoite http://www.mikseri.net/artists/velsasooloskaba.58034.php
Kauas on pitkä matka........
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)