Aihe: Heavy Karaoke Helsingissä!
1 2 3 4 5 6
d-iivil
20.09.2006 11:10:13
Tylsimys!
Biisit pitää vetää treenaamatta niin saa jännitystä elämään! :)

Nimim. "Ei koskaan enää Twilightningia"

Ethän sää sitä joutunu laulamaan :D Vai ookonää kuivavedelly sitä mun kuulemati jossain?
Lahjoita rahaa köyhälle muusikolle: 800021-15687625! Pienimmätkin summat otetaan avosylin vastaan.

Firenote - Kasariheavyrockia
Lux
21.09.2006 09:24:01

Ethän sää sitä joutunu laulamaan :D Vai ookonää kuivavedelly sitä mun kuulemati jossain?

Kokeilin sitä ihan sokkona kun ekan kerran tuli uusi levy testaukseen.
Mut ei siitä sit sen enempää.
Toisaalta... hyvää treeniähän tuo biisi on. Pirun kova laulaja.
vapaus veljeys vandalismi
insight
21.09.2006 10:09:01 (muokattu 21.09.2006 10:09:32)
Hevikaraoke on kyllä kivaa. Valitettavan harvoin vaan pääsen sitä harrastamaan =( Kun en muutenkaan laulua pääse treenaamaan. Ehkä nyt kun saatiin treenikämppä, päästään treenaamaan. Ainut että kosketinsoittajan toiselta kämpältä oli kamat pöllitty!!! Vituttaa kyllä sen puolesta ja onhan siinä omakin lehmä ojassa =(

Lauantainakin vois olla hevikaraokea, kun silloin olen yleensä liikenteessä =) Ehkä hyvä, että säästytte multa =D

Siis lauantaina silloin kerran kuussa kun pääsen kotoa pois. Hih.
..and there's a riot in everyone!
Lux
22.09.2006 10:29:40

Lauantainakin vois olla hevikaraokea, kun silloin olen yleensä liikenteessä =) Ehkä hyvä, että säästytte multa =D

Siis lauantaina silloin kerran kuussa kun pääsen kotoa pois. Hih.

Koita nyt edes joskus päästä perjantaina.
Uusi laulaja on aina tervetullut joukkoon!
insight
22.09.2006 11:25:56
Koita nyt edes joskus päästä perjantaina.
Uusi laulaja on aina tervetullut joukkoon!

Kiitos kutsusta. En mä ihan uusi ole. Lauloin mä kerran siellä ainakin Whitesnakea. Pyysit mua vielä laulamaan muitakin Whitesnaken biisejä joskus joulukuussa. Kahdesti laulanut tuolla. Ois kyllä kiva tulla taas laulamaan joku kerta. Vappuna olin kai viimeks ja hyvä meno oli. Olin silloin erittäin humalassa =) Lauloin silloin Dion rainbow in the darkin.
Lux
02.10.2006 22:42:38 (muokattu 02.10.2006 23:12:42)

Uutinen: Hevikaraoke muuttaa Hevimestaan!

Kaksivuotias Hevikaraoke saa uuden kodin Hellsingin Hevimestasta!

Hevikaraoke perustettiin lokakuussa 2004 Corner Barissa, ja kahdessa vuodessa tämä raskaan sarjan lauluiltama on levinnyt useaan kaupunkiin sekä festivaaleille. Lokakuusta 2006 alkaen Pääkaupunkiseudun Hevikaraoke toimii Kruununhaassa Hevimesta Hellsingissä keskiviikkoisin, perjantaisin ja sunnuntaisin.

Hevimesta Hellsinki
Hallituskatu 3
Tervetuloa laulamaan!

Viralliset tupaantuliaiset perjantaina 13.10.2006
CosaNostraLpr
02.10.2006 22:43:28

Se on moro!

Voi voi.. ei voi kun kateudella lueskella noita teidän juttuja.. Siis ihan ehta mesta jossa Heavya laulavista ihmisistä oikein tykätään ja halutaan kuunnella! Olispa täällä Lappeenrannan suunnalla samanlainen meininki! Täällä ei ole juuri sen musiikilajin kannattajia.. siis tarkoitan lähinnä kuulijakuntaa.. Joka ainoassa karaoke paikassa saa kuulla sitä samaa iskelmä/humppa huttua joka tulee jo ainakin allekirjoittaneen korvista ulos! =)

Täytyy kyllä myöntää, että täällä kulmilla en laulupaikoissa ole montaa hyvää hevirevittäjää kuullutkaan.. Ne muutamat harvat valitut joita kyllä sitten kuunteleekin tosi mielellään! =) Oli upeeta kuulla kerrankin Twilightningin laulajan Heikin vetävän pari hevi biisiä... sitä ääntä kuullessa meikätyttö oli sulaa vahaa..

Toinen mihin oon törmännyt täällä on se että naishevi laulajia ei juuri ole?? Ehkä syynä myös pieni paikkakunta mutta eipä ole juuri näkynyt muualtakaan tulleissa tämän tyylilajin taitajia. Mä itse olen mieltynyt kovastikkin tähän musiikkiin ja oon löytänyt siitä mahtavan harjoituskentän.. Tämän musiikkilajin laulaminen onkin sitten huomattavasti vaativampaa kun perusiskelmän.. (tämän olen ihan itse huomannut omalta osaltani). Mitenkäs on siellä isossa kaupungissa.. onko naishevilaulajia?? Itse olen tykästynyt varsinkin Nightwishin, Stratovariuksen ja Sonatan biiseihin, kun meillä tuo biisivalikoima on TODELLAKIN TOSI paljon pienempi hevin osalta kun siellä Helsingissä! =( Normaalien hevikaraoke levyjen lisäksi on vain Iron Maiden levy. Tästäkin piti heti opetella muutama biisi varastoon =)

Mielenkiinnolla oon lukenut näitä juttuja ja tuli hirmu polte päästä paikan päälle katsomaan ja kuuntelemaan!! Voi olla että lavalle en uskaltaisi.. siellä voi olla liian hyviä laulajia että uskaltaisi itsensä sinne tulla nolaamaan! =) Mut joka tapauksessa.. upeeta että jossain on paikka jossa tän tyylilajin musiikki on arvostettua ja että samanhenkisiä ihmisiä kokoontuu jossain.. Voi olla että joskus on pakko tulla paikan päälle ilmapiiriä haistelemaan.. ja tietysti kuuntelemaan KUNNON musaa!!! Kaikille laulajille lämmintä syksyn jatkoa Lappeenrannasta!! =)
insight
03.10.2006 09:13:34
Minkä takia se muuttaa Hevimestaan? Corneri vaikutti niin kivalta mestalta. Hevimestassa en tosin ole käynyt.
Lux
03.10.2006 13:34:01

Minkä takia se muuttaa Hevimestaan? Corneri vaikutti niin kivalta mestalta. Hevimestassa en tosin ole käynyt.

Corner oli ja on edelleen mainio paikka, mutta ravintola halusi hiukan muuttaa ohjelmaprofiiliaan ja vähentää Hevikaraoken iltamia. Hevimesta taas on pitkään toivonut saavansa täyskokoisen Hevikaraoken ohjelmaansa, ja siellä on hyvä lava ja äänentoisto. Päätös tapahtui rauhallisesti ja sulassa sovussa.
insight
03.10.2006 14:39:26
Corner oli ja on edelleen mainio paikka, mutta ravintola halusi hiukan muuttaa ohjelmaprofiiliaan ja vähentää Hevikaraoken iltamia. Hevimesta taas on pitkään toivonut saavansa täyskokoisen Hevikaraoken ohjelmaansa, ja siellä on hyvä lava ja äänentoisto. Päätös tapahtui rauhallisesti ja sulassa sovussa.

OK
Toihan kuulostaa siis ihan hyvältä.
I'm trapped in the loop still I give us a chance
tiina62
04.10.2006 11:31:27
Onnea Hevikaraokelle ja Hevimestalle!

Toivotaan yhtä hienoja iltoja, kuin Cornerissa oli. Harmi, etten pääse ainakaan vähään aikaan katsastamaan paikan päälle. Ainaskin juontajat ovat parhaita mahdollisia!

Kaikille tutuille terveisiä!
Aurinkua päivään!
LNA
04.10.2006 12:50:31

Toinen mihin oon törmännyt täällä on se että naishevi laulajia ei juuri ole?? Ehkä syynä myös pieni paikkakunta mutta eipä ole juuri näkynyt muualtakaan tulleissa tämän tyylilajin taitajia. Mä itse olen mieltynyt kovastikkin tähän musiikkiin ja oon löytänyt siitä mahtavan harjoituskentän.. Tämän musiikkilajin laulaminen onkin sitten huomattavasti vaativampaa kun perusiskelmän.. (tämän olen ihan itse huomannut omalta osaltani). Mitenkäs on siellä isossa kaupungissa.. onko naishevilaulajia??

On niitä tytyjä täällä heviä lauleskelemassa. Itse en ole aikoihin käynyt Cornerissa, mutten usko että vuodentakaiset laulajattaret olisivat hävinneet sieltä mihinkään. Täytyneepä tarkastaa Hevimesta joskus.
Lux
04.10.2006 16:50:57

Hevikaraoke voisi olla hyvä ohjelmanumero laulajien miittiä ajatellen.
Erinomainen idea!
Tervetuloa vaan joukolla laulamaan.
Listassa on reilusti yli 1000 biisiä.
Lux
15.10.2006 15:19:37

"Heavykaraoke - Hits of Pantera" on nyt laulettavissa.
Levy menee vasta painoon, mutta demoversiota saa tulla huutamaan jo
tänä iltana!

1. COWBOYS FROM HELL
2. I'M BROKEN
3. THIS LOVE
4. CEMETARY GATES
5. FUCKING HOSTILE
6. BECOMING
7. 5 MINUTES ALONE
8. A NEW LEVEL
9. HOLLOW
10. MOUTH FOR WAR
11. NO GOOD (ATTACK THE RADICAL)
12. DOMINATION
13. WAR NERVE
14. STRENGTH BEYOND STRENGTH
15. WALK
Waryo
28.12.2012 17:04:52
Nostetaan nyt h*lvetin wanha threadi henkiin kun ei viitsi uuttakaan aloittaa. Corner pub ja moni muukin paikka on jo mennyt konkurssiin tai muista syistä lopettanut, keskustelutkin hevikaraokesta on vuosien takaa, onko siis näitä hevikaraokepaikkoja enää ylipäätänsä hengissä?
Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa.
fasces
02.01.2013 17:35:42
Waryo: Nostetaan nyt h*lvetin wanha threadi henkiin kun ei viitsi uuttakaan aloittaa. Corner pub ja moni muukin paikka on jo mennyt konkurssiin tai muista syistä lopettanut, keskustelutkin hevikaraokesta on vuosien takaa, onko siis näitä hevikaraokepaikkoja enää ylipäätänsä hengissä?

Hevimesta, Oulu. Torstaisin 2200 etiäpäin.
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)