Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitinrakentaja J. Salo, Järvenpää
1 2 3 4
Hoyry
18.11.2003 21:12:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan kyseisen herran yhteystietoja? Olisi baritonikitaran teettäminen mielessä.
 
jarmos
19.11.2003 07:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan kyseisen herran yhteystietoja? Olisi baritonikitaran teettäminen mielessä.
 
Tällainen löytyi haulla, (hau hau)
Soitinrakentaja Salo J, JÄRVENPÄÄ
TEL 040-775 50 99
 
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä
Tinmo
19.11.2003 11:27:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen, mukava heppu.
 
"I can´t even say that word (disco), its too early to spoil rest of the day!" -Bon Scott
tuskiz
21.04.2016 18:02:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaas tälläinen semmoisella kysymyksellä, että onkos kukaan saanut hra. Saloa kiinni sähköpostilla viimeaikoina? Kolmisen päivää sitten pistin kyselyä mutta ei ole kuulunut vastausta, paha sanoa onko mies lomailessakaan vai mitä. Voisi tietysti harkita käymistä myös paikanpäällä mikäli mahdollista.
 
Ardez
21.04.2016 18:33:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Nostetaas tälläinen semmoisella kysymyksellä, että onkos kukaan saanut hra. Saloa kiinni sähköpostilla viimeaikoina? Kolmisen päivää sitten pistin kyselyä mutta ei ole kuulunut vastausta, paha sanoa onko mies lomailessakaan vai mitä. Voisi tietysti harkita käymistä myös paikanpäällä mikäli mahdollista.
 
Kannattaa soitella miehelle, on yleensä aina puhelimen päässä tavotettavissa :)
 
Täällä ollaan, huusi Mooses pensaasta - Esa Pulliainen
Savu
21.04.2016 20:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Nostetaas tälläinen semmoisella kysymyksellä, että onkos kukaan saanut hra. Saloa kiinni sähköpostilla viimeaikoina? Kolmisen päivää sitten pistin kyselyä mutta ei ole kuulunut vastausta, paha sanoa onko mies lomailessakaan vai mitä. Voisi tietysti harkita käymistä myös paikanpäällä mikäli mahdollista.
 
Soita tai tekstaa! sama numero 040 775 50 99
 
Torilla tavataan!
tuskiz
21.04.2016 21:39:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitänee yrittää puhelimen kautta tosiaan, enpä olis tahtonut kun tietää perussäätöjen hintapolitiikkaa ja onnistuuko yks vähän erikoisempi juttu niin ajattelin ettei nyt tuollasen takia viitsisi soitella, mutta dim dam.
 
Buffa D
21.04.2016 21:59:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin hieman herran kitaramikkejä katsellut nettisivuilta, mutta speksit ovat hieman liian epäselvät. Soittamalla varmaankin selviäisi, jos saisin aikaiseksi.
 
Savu
21.04.2016 22:21:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Pitänee yrittää puhelimen kautta tosiaan, enpä olis tahtonut kun tietää perussäätöjen hintapolitiikkaa ja onnistuuko yks vähän erikoisempi juttu niin ajattelin ettei nyt tuollasen takia viitsisi soitella, mutta dim dam.
 
Soita ja vie soitin pajalle. Hinnat on kohdallaan :)
 
Torilla tavataan!
crockett
22.04.2016 06:07:51 (muokattu 22.04.2016 06:09:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Buffa D: Itsekin hieman herran kitaramikkejä katsellut nettisivuilta, mutta speksit ovat hieman liian epäselvät. Soittamalla varmaankin selviäisi, jos saisin aikaiseksi.
 
Aika vähän noista Salon mikeistä on juttua missään netissä/youtubessa eli tuli itsellä vähän ostettua Amfisoundin kautta sika säkissä eli N1/B2 setti. Ostin kuitenkin kun Amfisoundin Sampo noita suositteli ja Amfisoundilla menee noita nykyään paljon niiden valmistamiin kitaroihin. Mutta en ole kyllä katunut, pirun hyviltä mikeiltä vaikuttaa. Itse olen verrannut noita SD Slash mikkeihin jotka löytyy kotoa toisesta kitarastani ja omaan makuun Salon mikit ovat kyllä paljon paremmat. Mieluusti kuulisi näistä muidenkin kokemuksia.
 
Niin noi mikit menee menee N1, N2 ja N3 sekä B1, B2 ja B3 ja 3 on kuumin. N=Neck, B=Bridge. Saa vissiin tilattua ihan omien toiveiden mukaankin, mutta itse tyydyin noihin normisetteihin.
 
Puhelin on vissiin se laite jolla Salon saa kiinni, ei niinkään sähköpostilla.
 
Dropped C
22.04.2016 08:49:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tarkalleen muista miten asioin viime kesänä, kun bassoon piti saada uusi mikki. Muistaakkeni ihan soitin. Mutta suosittelen.
 
Gabe
22.04.2016 14:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kyselin myös sähköpostilla noista mikeistä saamatta tekijää kiinni. Voisihan sitä soittaa mutta olisi helpompi tällaisia udella ensin sähköpostilla kun puhelimessa unohtuu kuitenkin aina kysyä jostain.
 
"Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug
Zammy
22.04.2016 15:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sähköpostiin vastaaminen on kiireen tai muiden syiden takia hankalaa, niin ehdottomasti pois yhteystiedoista. Eihän tuosta ole kuin haittaa molemmille osapuolille. Saattaa vielä potentiaalinen asiakas tuumata, ettei seppää kiinnostanut mun kysely, kun ei vastaa.
 
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
tuskiz
22.04.2016 17:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miehen nettisivut on jo itsessään melkot torsot ja Facebookkikin loistaa poissaolollaan etten ihmettele jossei paljoa sitä vilkuile saattikka päivittele.
 
Jukka Häikiö
22.04.2016 18:15:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Työn jälki erittäin asiallista, hinnat on sangen kohtuulliset ja mukava kaveri.
Siitä erityisplussat, että yhteydet toimii puhelimella mainiosti, eikä tätä nykyajan s-postipelleilyä.
 
Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan...
Dropped C
22.04.2016 19:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli Wanhan liiton seppä. Siinä ei ole mitään väärää, päinvastoin, jos työn jälki ja puskaradio puhuu. Jos hommia riittää siis näinkin.
 
Zammy
22.04.2016 22:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo siis eihän siinä ole mitään vikaa, että puhelimella tai kasvotusten hoitaa mieluiten asiansa. Sillon vaan tosiaan kannattaa se sähköposti jättää jo kokonaan ilmoittamatta, jos ei siihen aio vastata kuin korkeintaan satunnaisesti.
 
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
freakingenius
23.04.2016 00:27:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kyllä vastattu s.postiin, tosin pienellä viiveellä. Puhelimella saa aina heti kiinni.
 
Dr. Muff
23.04.2016 22:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä Turun seudulla ei oikein ole tarjontaa tekijöistä ja olen joutunut lähtemään merta edemmäs kalaan. Ehkä noin vuosi sitten teetin Salolla nauhojen vaihdon Les Pauliin. Pahoitteli kun kesti, oli jotain sekaannusta. Tais olla kitara valmis kuitenkin noin neljässä päivässä. Todella hyvä työnjälki SS-nauhoissa ja satulassa. Käämi myös yhen kuolleen stratomikin ja siitäkin tuli hyvä. Ihan kärkikastia sörviisiin ja työlaadun osalta. Oli vielä erittäin kilpailukykyiset hinnat.
 
I swallow my words to keep from lying
JaaGeRMaisTeR
23.04.2016 22:31:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Muff: Täällä Turun seudulla ei oikein ole tarjontaa tekijöistä ja olen joutunut lähtemään merta edemmäs kalaan. Ehkä noin vuosi sitten teetin Salolla nauhojen vaihdon Les Pauliin. Pahoitteli kun kesti, oli jotain sekaannusta. Tais olla kitara valmis kuitenkin noin neljässä päivässä. Todella hyvä työnjälki SS-nauhoissa ja satulassa. Käämi myös yhen kuolleen stratomikin ja siitäkin tuli hyvä. Ihan kärkikastia sörviisiin ja työlaadun osalta. Oli vielä erittäin kilpailukykyiset hinnat.
 
Loimaalla olisi lähin seppä. Näin offtopickina.
 
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «