Antti1 03.10.2006 16:05:34 | |
---|
No valinta osuu oikeaan, joskin toi cleani on vähän makuasia. Kyllä niistäkin kikkailemalla saa hyvät cleanit ja pienemmällä kikkailulla varsin kelvolliset. Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
lärviapina 03.10.2006 16:21:22 | |
---|
öyhh... offtopiccia sen verran että jotka soittelette savagella, nii ois kiva testata teidän säädöillä mihin ootte tykästyny itellä kitara: viper 301 tallassa dimarzio evo kaappi: marsu 1960lead 4X12 säädöt gain 5 lead gain 8 bass 6 middle 6-7 treble 3-4 hi balance 4 precence 6-7 |
Juustonaksu 03.10.2006 17:58:28 | |
---|
öyhh... offtopiccia sen verran että jotka soittelette savagella, nii ois kiva testata teidän säädöillä mihin ootte tykästyny itellä kitara: viper 301 tallassa dimarzio evo kaappi: marsu 1960lead 4X12 säädöt gain 5 lead gain 8 bass 6 middle 6-7 treble 3-4 hi balance 4 precence 6-7 Näitä on niin kiva lukea yleisellä foorumilla. :) "Moi kattokaa mun gain on kymmenen" "No way! mulla on vaan kaheksan!". Montakohan henkilöä täälläkin omistaa tuon laitteen sinun ja Ben_D:n lisäksi. 2? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Super-Jari 03.10.2006 20:28:09 | |
---|
ENGLin Powerball löytyy. Toimii louhinnassa parhaiten. Toisella kitaristilla on 5150 ja mielestäni se häviää soundissa aika reilusti Voimapallolle. Kokeilun arvoinen merkki kyllä. P,S Osta vaan se combo, ellei rahat riitä suoraan hyvään kaappiin. Miksi just suora? Mulla on ainakin slated. Onpas visakoivuinen kinttu. |
lärviapina 03.10.2006 22:16:32 | |
---|
Näitä on niin kiva lukea yleisellä foorumilla. :) "Moi kattokaa mun gain on kymmenen" "No way! mulla on vaan kaheksan!". Montakohan henkilöä täälläkin omistaa tuon laitteen sinun ja Ben_D:n lisäksi. 2? no viddu.....tuli vaa hetken päähänpistona.....sehän on kiva jos niitä tykkää lukea:P ei nyt viittiny omaa topiccia avata |
Juustonaksu 03.10.2006 22:21:03 | |
---|
no viddu.....tuli vaa hetken päähänpistona.....sehän on kiva jos niitä tykkää lukea:P ei nyt viittiny omaa topiccia avata Joo no jos totta puhutaan, niin kyllä minuakin kiinnostaisi, jos omistaisin saman laitteen. :) Mutta noin yleisellä tasolla; käyttäjiä on jotain 48 000 ja Savagen omistaa alle 10. Vähän hakusessa toi käytännöllisyys. Asia on taas eri tuon Peavey 6505:n kanssa, kun jollain sadalla on se niin saa enemmän vertailuja. Jos ymmärrät pointtini. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
lärviapina 03.10.2006 22:32:07 | |
---|
Joo no jos totta puhutaan, niin kyllä minuakin kiinnostaisi, jos omistaisin saman laitteen. :) Mutta noin yleisellä tasolla; käyttäjiä on jotain 48 000 ja Savagen omistaa alle 10. Vähän hakusessa toi käytännöllisyys. Asia on taas eri tuon Peavey 6505:n kanssa, kun jollain sadalla on se niin saa enemmän vertailuja. Jos ymmärrät pointtini. :) sain kopin:) |
Juustonaksu 03.10.2006 22:35:49 | |
---|
sain kopin:) Oli muuten perkuleen kova laite, kun pari kertaa olen hiplaillut. Aikalailla säätöhelvetti vaan. Ostaisin, jos olisi rahaa, mutta toistaiseksi tietää 4kk säästämistä saada edes sitä Powerballia. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Ben_D 03.10.2006 22:41:29 (muokattu 03.10.2006 22:41:37) | |
---|
Noi mua ei kyllä kiinnosta muiden vahvistinasetukset juuri ollenkaan...tai siis yhtään. Kyse on kuitenkin siitä, miltä vahvistin kuulostaa yhdessä muun bändin kanssa. Jokainen joutuu anyway ruuvaamaan omat soundinsa. http://www.fiercemetal.org |
Juustonaksu 03.10.2006 22:48:40 | |
---|
Noi mua ei kyllä kiinnosta muiden vahvistinasetukset juuri ollenkaan...tai siis yhtään. Kyse on kuitenkin siitä, miltä vahvistin kuulostaa yhdessä muun bändin kanssa. Jokainen joutuu anyway ruuvaamaan omat soundinsa. Tietysti, mutta onhan sitä kiva kokeilla muidenkin pitkien ruuvailujen tuloksia ja vertailla omiinsa. Niistä sitten muokkailla mahdollisesti omaan makuun sopivampia, jos sitä ominta ei ole vielä löytynyt ja uusi vinkki toi jotain uutta lisää. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
lärviapina 04.10.2006 10:15:51 | |
---|
Tietysti, mutta onhan sitä kiva kokeilla muidenkin pitkien ruuvailujen tuloksia ja vertailla omiinsa. Niistä sitten muokkailla mahdollisesti omaan makuun sopivampia, jos sitä ominta ei ole vielä löytynyt ja uusi vinkki toi jotain uutta lisää. juurikin näin.....olihan se kyllä aikamoinen ensimmäinen viikko kun tuon vaffarin sai eteen....... PS. jos bend:llä ei muitten säädöt kiinnosta nii muilla(mulla) voi kiinnostaa sun, vai onko tääkin näitä ammattisalaisuus juttuja?:) se on semmonen homma ettei oo minkäänlainen homma |
Torniojaws 04.10.2006 10:23:49 | |
---|
PS. jos bend:llä ei muitten säädöt kiinnosta nii muilla(mulla) voi kiinnostaa sun, vai onko tääkin näitä ammattisalaisuus juttuja?:) Ei kun se on se, että yhden henkilön Maailman Paras Soundi!!™ voi olla toiselle aivan onnetonta munatonta sirinää. Toisen perkeleen kova makuuhuonesoundi taas ei sovellu bändisoittoon tasan yhtään. |
Ben_D 04.10.2006 10:26:25 | |
---|
Ei kun se on se, että yhden henkilön Maailman Paras Soundi!!™ voi olla toiselle aivan onnetonta munatonta sirinää. Toisen perkeleen kova makuuhuonesoundi taas ei sovellu bändisoittoon tasan yhtään. Ei oo mikään salaisuus, mutta yllä aika hyvin tiivistettynä hommannimi. http://www.fiercemetal.org |
Mulla on bossin gt 8. Soittelin taannoin setupilla gt8/Engl Thunder. Thunderin looppi ei oikein tyydyttävästi toiminut tuon kanssa. Nykyään vetelen GT8:lla Jcm800:n looppiin ja olen paljon tyytyväisempi. Kyseessä oli siis 4cm kytkentä. |
Strutsi 04.10.2006 12:03:45 (muokattu 04.10.2006 12:04:51) | |
---|
Thunderin omistan ja tykkään kovasti. Tosiaan aika munakas metallisoundi löytyy. Musiikkinäyteessä riffittelyä thunderilla E:Huonosti soitettu ja huonoilla kamoilla nauhoitettu tosin... "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
Osta Fenderi! |