Aihe: Sooloskaba 55
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Eddie
03.10.2006 18:25:56

No voihan kele...aika paha tempo...190 ja rapiat. tu ku ei meinaa taimissa pysyä.
Täsä mun näyte;...meni taas pitsin nypläämiseksi;)

http://www.kaapeli.fi/~matiasku/ambitus_sooloskaba55.mp3

On kyllä pakko sanoa, että olet Ambitus jumalauta vaan kova kitaristi. Julkaisepa joku soololevy.
Mitä helvettiä tähänkin pitäisi sitten kirjoittaa?
Ambitus
03.10.2006 18:39:36

On kyllä pakko sanoa, että olet Ambitus jumalauta vaan kova kitaristi. Julkaisepa joku soololevy.

Mitäpä turhia...On olemassa satoja kovempiakin ja kumminkin oon toistaiseksi maanantaikitaristi. Kyllä mulla aina jotain pikku proggiksen poikasta on viritteillä, mutta vielä en aio julkaista mitään omalla nimellä. Katellaan joskus 10 vuoden päästä kun osaan soittaa oikeesti ja vielä nopeemmin;) Pitäis päästä sille spedetasolle a la ferrari ja ziras...lol
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
MadMatt
03.10.2006 20:20:21 (muokattu 03.10.2006 20:34:35)

Ensimmäinen osallistuminen sooloskaboihin. hikihän tässä tuli :-)
Vähän tökkii tuo biisien nettiin laittaminen. En saa tuota suoraan aukeamaan.

http://mp3.mikseri.net/hifi/s/soolo … sekoiluja_-_madmattsooloskaba55.mp3

E: Nyt aukeaa suoraan
oiva tumpeloinen
03.10.2006 20:25:41
Ensimmäinen osallistuminen sooloskaboihin. hikihän tässä tuli :-)
Vähän tökkii tuo biisien nettiin laittaminen. En saa tuota suoraan aukeamaan.

http://www.mikseri.net/artists/sooloskaba55madmatt.59934.php

http://mp3.mikseri.net/hifi/s/soolo … sekoiluja_-_madmattsooloskaba55.mp3

Kokeile tuota linkkiä.

Winampista file ->view file info. Sieltä löytyy tuo linkki.
MadMatt
03.10.2006 20:33:28

Winampista file ->view file info. Sieltä löytyy tuo linkki.

Hieno homma. Linkki vaihdettu.

Ja plussa paukahti +
LamaAjanElvis
03.10.2006 20:41:37
Juu, miekin laitan tuon linkin vähän selvempänä. Ihan sama veto mikä aikaisemminkin siis.

http://mp3.mikseri.net/hifi/l/lamaajanelvis_-_lamaajanelvissoolo55.mp3
Sormet lähtee soundista.
Manicci
03.10.2006 20:55:53 (muokattu 03.10.2006 20:59:48)
E: Jaahas, innostuin jo äänestelemään, mutta jätetäänkin siis myöhempään.
How blue can you get?
willie
03.10.2006 21:10:34
Välikommenttia (3.10.2006 21:10) :

juki68 (kyllä on hyvä saundi.. soitto vaan paranee loppua kohden)
Kuha (saundi on ihan parhautta, vähän tyyli/idea hukassa(ko) ?)
Krice (tosi riuska saundi tässäkin, mutta idea ei kanna)

pes123123 (saundista pojot, mutta idea ei tässäkään kanna..)
wanhawetäjä (saundin parhautta, lopetuksen osaat kyllä paremminkin)
BigPapa (armotonta saundia, mutta ota pois toi alku kröks kröks..)

SG (huh ompas löylyä.. paranee vaan loppua kohden, snadisti hevi :)
LamaAjanElvis (helvetin hyvä saundi ja riuska veto, voittaa skaban ?)
apenaatori (tuli mun tietsikalla vähän hiljaa, mutta svengaavaa sooloa)

Imper (kitara aika pinnassa, ikävä kuunnella. Miksaa alemmaksi, kts.)
MadMatt (puntti rupes väpättämään ja tukka hulmuamaan. Loppu eh...??

Anteeksi, että olen basistina pesiytynyt tänne teidän kitaristien hiekkalaatikolle.. :)
Bassoa vuodesta 1972.
Ambitus
03.10.2006 21:21:16

Mitä laitat noita pitsinnypläyksiä yleiseen kuunteluun jos et mitään negatiivista kestä.
Hähhäh. On varmaan joka jannu kehunu joka välissä vuositolkulla niin että yhtäkkiä kusi tirahtaa housuun kun joku vähän pistää muuhun suuntaan.

Sitten:
1. Tuossa ei ollu huumorista tietoakaan. Ei minkäänlaista. Ja senhän huomaa jo tuosta vastauksesta että ei ole mahdollista ollakaan.
2. Miks mun pitäis soittaa siihen yhtään mitään. Mä vaan arvostelen mitä sä turasit, sitä ei ole missään kielletty.
3. Mä en suksi yhtään mihinkään sun käskystä, en palstoilla enkä muuallakaan. Mä kirjoitan mihin huvittaa ja puhun mitä huvittaa niin kauan kuin joku tärkeämpi henkilö puuttuu asiaan.
4. Koeta poika kestää, tulee sulle joku muukin joskus vielä sanomaan asioista, valmis et ole ikinä. Tai soita yksin himassa, sitten saat olla aina kuningas.

Kuules fabu.

Negatiivisen palautteen kestän aina jos se on asiallinen ja perusteltu. Jos aiot aukoa päätäsi tällä palstalla, niin aika moni olettaa sinun osallistuvan kisaan myös. Oot tainnu kadottaa suurimman osan aivosoluistasi soittamalla humppaa ja vetämällä jallua kaikki nämä vuosikymmenet kun et taida ymmärtää musasta mitään...suosittelen siirtymistä esim. taxin rattiin ja myymään sen haitarin vekka niin teet palveluksen kaikille meille muusikoille.

ps. et taida olla valmis sinäkään
-Cale
03.10.2006 21:30:38
Enpä taida tän kummempaa jaksaa ruveta tähän sahaamaan, kerralla sisään ja syvälle.....

http://mp3.mikseri.net/hifi/b/bigpapa_-_sooloskaba55_bigpapa.mp3

Oli mainio soolo, etten jo sanoisi että pätkii jopa tuon Ambituksenkin soolon, ei pahalla :) Myös Jucciksella oli hieno soolo. En taida enää kehdata räpeltää mitään omaa kun taso on jo sen verran kova...
Jucciz
03.10.2006 21:31:19
Välikommenttia (3.10.2006 21:10)

Kyllä määkin kestän kommentit. Emmä oo äkäpussituulella, vaikka tämä threadi semmoiseen kannustaakin. ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
J.Hollström
03.10.2006 21:32:48
juki68 (kyllä on hyvä saundi.. soitto vaan paranee loppua kohden)

Kiitos kiitos. Soundi tulee sormien lisäksi Fender SRV:n tallamikistä ja Fender Bantam Bass combosta. Välissä on säristin ja Holier Grail gaigu.
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Manicci
03.10.2006 21:40:21
Kyllä määkin kestän kommentit. Emmä oo äkäpussituulella, vaikka tämä threadi semmoiseen kannustaakin. ;)

Hyvähän tuokin oli, mutta olisin laittanut vielä ripauksen aggressiivisuutta kehiin :)
How blue can you get?
velsa
03.10.2006 21:42:24

Nonni, Beaversit jalkaan, mustat Raybanit silmille, rööki suupieleen

wittu.....ehän mie mahtunt ennää niihi piiverssilöihin........enkä mie ossoo tiluttaakkaa... jotenka mie vejän näi niinko myö vejettiin jo sillo nöössipoekina......silloonki se laulun loppu tuli aena yllätäen......

http://www.mikseri.net/artists/velsasooloskaba.58034.php
Kauas on pitkä matka........
Manicci
03.10.2006 21:52:16
Ei joka soolo voi olla hevisoolo. Tässä yritettiin olla letkeitä. :)

Jep, totta. Ja tuossa oli kyllä juuri letkeä meininki :)

Jos osais itekki soittaa nii uskaltais kommentoida enemmä :D
How blue can you get?
LamaAjanElvis
03.10.2006 21:58:26

Countrya ja rockabillyä perusroketin mausteena (jotain Setzeriä siellä oli). Omaperäinen ja rento vetäisy. Soundit kans hyvät.

Erilaisia sooloja tosiaan tullut tähän mennessä eikä nämäkään perinteisemmät mene keskenään sekaisin. Kaikkea sitä löytyy tuosta kierrosta.
Sormet lähtee soundista.
Ambitus
03.10.2006 22:04:33

Jos osais itekki soittaa nii uskaltais kommentoida enemmä :D

Messiin vaan haukkumaan kaikki pystyyn!!! Täällä jo humppamuusikotkin käy aukomassa päätään niin mikset myös sinäkin! Ei se mitään vaikka ei osais soittaa jos sanan säilä on terävä.
Manicci
03.10.2006 22:08:35
Messiin vaan haukkumaan kaikki pystyyn!!! Täällä jo humppamuusikotkin käy aukomassa päätään niin mikset myös sinäkin! Ei se mitään vaikka ei osais soittaa jos sanan säilä on terävä.

No mä en onneks mikää iskelmäprinssi ole :)

Täytyy ny kattoo josko sitä uskaltais räpeltää jonkun yrityksen... Ei perhana, ei näiden jätkien sekaan kyl :D

En mä kyl ketää haukkumaa alkais, mielummin sitä kommentoi mukaviin ja miellyttäviin juttuihi.
How blue can you get?
E.Q
03.10.2006 22:10:43
Oho ! jopas täällä on vipinää.
Hyvä tausta ja paljo hyviä vetoja.

Perhana ku pääsis mukaan.
Ei onnistu kun kampeet on vielä muuton jäljiltä hujan-hajan
K100#10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)