Super-Jari 03.10.2006 20:19:13 | |
---|
No ei siellä kyllä vieläkään ole puhetta kompeista että sinänsä...Samapa tuo, anti olla. No ei ollut ei. Vedetään tämä nyt näillä säännöillä ja lisätään nuo seuraavaan. Vittu. |
Jööhannes 03.10.2006 20:21:01 | |
---|
No eipähän rumpuja vielä alotusviestissä kielletty. Eihän niitä olla vieläkään kielletty. On vain mukavampi jos niitä ei ole. |
Super-Jari 03.10.2006 20:38:42 | |
---|
Eihän niitä olla vieläkään kielletty. On vain mukavampi jos niitä ei ole. Seuraavaan voitaisiin kieltää. Parempi jos kaikilla on suunnilleen samat lähtökohdat eikä pisteitä irtoa nokkelien komppien tai bassokikkojen avulla. Vai mitä mieltä te olette? |
Jööhannes 03.10.2006 20:57:10 | |
---|
Seuraavaan voitaisiin kieltää. Parempi jos kaikilla on suunnilleen samat lähtökohdat eikä pisteitä irtoa nokkelien komppien tai bassokikkojen avulla. Vai mitä mieltä te olette? Minä olen ainakin täysin samaa mieltä. |
No eipähän rumpuja vielä alotusviestissä kielletty. Toisaalta sanotaan, että riffi tulee soittaa kitaralla. Minun on ainakin hankala mieltää kokonaiselle orkesterille tehtyä sovitusta kitarariffiksi. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Torniojaws 03.10.2006 22:34:29 (muokattu 03.10.2006 22:35:19) | |
---|
Toisaalta sanotaan, että riffi tulee soittaa kitaralla. Minun on ainakin hankala mieltää kokonaiselle orkesterille tehtyä sovitusta kitarariffiksi. No, keskinmäärin varmaan aika isossa prosentissa riffeistä on taustalla myös bändi soittamassa mukana ;) Jos siis ei lasketa ns. aloitusriffejä, jolloin taustabändi vaikkapa aksentoi, tai riffinvaihdoissa jolloin muu bändi on tauolla kun uusi riffi alkaa soimaan kunnes tulevat sitten mukaan. |
Oan 03.10.2006 22:59:46 | |
---|
No, keskinmäärin varmaan aika isossa prosentissa riffeistä on taustalla myös bändi soittamassa mukana ;) Nimenomaan siellä taustalla. Kitarariffi on kitaralla soitettu riffi, ei se yksinään tarkoita mitään biisin osaa. Pointtihan ei ollut se, kuka väsää hienoimman pätkän biisiä, vaan kellä on hienoin yksittäinen kitarariffi. Mutta ehkä alkaa jo riittää tästä aiheesta. Seuraavaan kisaan selkeämmät säännöt. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
mindsnare 04.10.2006 00:46:50 | |
---|
|
Atron 04.10.2006 16:44:34 | |
---|
|