nahkalipsi 18.11.2003 13:27:12 | |
---|
mielestäni korn ja life is peachy ovat tämän bändin NE levyt, joiden ansiosta se tunnetaan Oon samaa mieltä, noi kaks levyä sisälti monta hittiä joita vieläkin soittavat keikoilla enimmäkseen. Myöhemmissä levyissä noita "korn-maisia" biisejä on sitten yks tai kaks... roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Janorion 18.11.2003 14:10:15 | |
---|
Oon samaa mieltä, noi kaks levyä sisälti monta hittiä joita vieläkin soittavat keikoilla enimmäkseen. Myöhemmissä levyissä noita "korn-maisia" biisejä on sitten yks tai kaks... - Kyllä samaa mieltä olen. Mielestäni Kornin ehdottomasti paras levy on Life Is Peachy. Sillä levyllä on oikeasti arveluttavia ja ahdistavia kappaleita. Ja se paljon parjattu miksauskin on minusta vain parhaimmasta päästä, en ole missään kuullut niin karkeita ja rupisia kitarasäröjä. Ja ne valtavan hienot vinkunat ja vonkunat.. Ylipäätään oikein analogisen synkän rosoinen. Silveriallakin on vielä oikein groovaavia ideoita kapuloissaan ja Davis jaksaa huutaa uskottavasti (Chi:n välikohta!). Ja levyllä on Kornin paras biisi Good God. "Mitä pöllömpää, sen parempaa." |
nahkalipsi 18.11.2003 14:38:09 | |
---|
Mie pidän ekaa levyä parhaimpana, life is piitsiä sen jälkeen. Ekan levyn eka biisi on niin s**tanan tiukka. Ei vois orkesterin eka levy paremmin alkaa. Eli pidän "blind":a parhaimpana biisinä ;) Samaa mieltä saundeista. roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Twist 18.11.2003 14:40:07 | |
---|
mut onneks tää take a look in the mirror boikkee viimelevystä....enemmän kiroilua...se sitä lupaa ainakin....did my time oli kyl vähän pettymys....mutta mua ei kauheesti lannista vaikka nää kolme vikaa albumii poikkes kornista ja life is peachysta....mikä on kornii...on mun päässä.....(huonosti riimas!!) Shut Up, Shut Up, Shut Up
Or i'll Fuck You Up....... |
Twist 18.11.2003 14:42:02 | |
---|
ekaa kertaa ku ostin life is pechy levyn niin meinasin kyl kuolla....eka biisi....twist....vittu mä säikähdin et mitä paska örinää tää on...kuuntelin muitakin....ajattelin et tää on ihan paska tää levy....no...kuinkas ollakkaan....lempi biisejä....erityisesti twist....ja koko levy.... Shut Up, Shut Up, Shut Up
nahkalipsi 18.11.2003 14:49:01 | |
---|
Hehee, joo muistan ku kuulin ekaa kertaa sitä life is peachyä. Oltii kaverin kans kuunneltu followtheleaderia muutaman kerran ja sit pistettii lip soimaan. Molemmat alko nauraa et ei saatana mitä paskaa tää on vähä aikaa sit naurettii ja sit se oliki jo vitun kova biisi :) roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Twist 18.11.2003 15:10:03 | |
---|
mä olin sen (twist) jälkeen ihan shokissa.....mut sitte rupes tottumaan siihen....sitte ku davis laulo sen....voi vittu....konsertissa tuntu olevan paljon raskaammat äänet ku ite levyllä!! Shut Up, Shut Up, Shut Up
aivokuolio 18.11.2003 15:11:27 | |
---|
jep, samoin kävi itsellä life is peachya eka kertaa kaverin kanssa kuunnellessa: aloitettiin jostain syystä good god-biisistä, ja viimeistään siinä väliosassa (won't you get the fuck out of my face jne) kumpikin huomasimme tuijottavamme vuorotellen toisiamme ja stereoita, epäuskoinen virne naamalla. |
Twist 18.11.2003 15:19:52 | |
---|
siis toi biisi vasta hakkas kaiken....(ainakin stereot hyllyltä lattialle) Shut Up, Shut Up, Shut Up
Woc 18.11.2003 18:32:25 | |
---|
kerrotko sitten vielä, miltä bändi sitten kuulosti kahdella ensimmäisellä levyllään? mielestäni korn ja life is peachy ovat tämän bändin NE levyt, joiden ansiosta se tunnetaan. niiden jälkeen homma taisi paisua liian isoksi, ja bändin luonnollinen kehitys keskeytyi. Tästä olen vääntänyt varmaan teidän kaikkien kanssa niin paljon kättä, vaikka ihan mukavaahan se on, mutta siis mielestäni Korn kuulostaa ekallaan aika paljon Sepulturalta, Panteralta, Machine Hedilta ja muilta asennemetallin suurilta nimiltä. Ja Life Is Peachyhän taitaa bändin jätkien omasta mielestäänkin olla pelkkä hätäisesti kyhätty kopio Korn-levystä, että oltaisiin päästy uudelleen kiertueelle. Millä ihmeen tavalla tuo luonnollinen kehitys pysähtyi Issuesin ja Follow the Leaderin välillä? Omissa korvissa bändin kehitys on ollut kaikkein voimakkainta juuri tuolla välillä. Tuohon uuteen Korniin palatakseni, kuuntelin tuon Did My Timen muutaman kerran. Sen kertsi kuulostaa aivan loistavalta. Harmi että säkeistöt on vastaavasti Davisiä kauheimmillaan. Samoin kitaroilta jäis kaipaamaan vähän jyräystä, yksi asia mikä Kornilta ei ole koskaan luonnistunut. Sen verran kuitenkin pitää ottaa takaisin, että kyllä Kornin tulevaankin joutuu varmaankin tutustumaan. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
mä oon jo ennakkotilannu ton levyn+dvd:n Multa on jotenkin toi DVD-puoli mennyt vähän ohi. Mitä se sisältää? Mistä ton levyn muuten voi ennakkotilata (siis tuon Spesial Editionin, jossa tuo DVD tulee mukana)?! |
-K- 18.11.2003 20:25:43 | |
---|
Multa on jotenkin toi DVD-puoli mennyt vähän ohi. Mitä se sisältää? Mistä ton levyn muuten voi ennakkotilata (siis tuon Spesial Editionin, jossa tuo DVD tulee mukana)?! Mailaile vaikka ihmismäisiin suomalaisiin levykauppoihin ja kysy onnistuuko varaaminen. Ei suotta elämys. |
nahkalipsi 19.11.2003 08:06:45 (muokattu 19.11.2003 08:10:52) | |
---|
Multa on jotenkin toi DVD-puoli mennyt vähän ohi. Mitä se sisältää? Mistä ton levyn muuten voi ennakkotilata (siis tuon Spesial Editionin, jossa tuo DVD tulee mukana)?! http://www.play.com/play247.asp?pag … tle=144240&p=34&c=&g=48 tuon tilasin, "DVD will contain the following: Korn Kut Up (video mix), "Right Now" video (mirror mix) and behind the scenes on the Untouchables tour." play.com on siis briteissä, en sitten tiedä miten suomessa tota tullaan myymään edit: canceloin ton cd+r2-dvd:n tilauksen ja tilasin tän: http://www.play.com/play247.asp?pag … tle=143621&p=34&c=&g=48 "limited edition" kuulostaa paremmalta ja on muutaman punnan halvempikin ;) "Limited Edition bonus DVD runs for 25+ minutes includes previously-unreleased behind-the-scenes and live footage, plus Korn Kut Up (video mix) and Right Now(Mirror Mix) video" käytännös varmaa aika samat bonarit roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
-K- 19.11.2003 18:14:05 | |
---|
YleX:llä tänään Kornin haastattelua, siis 18:00 ---> Ei suotta elämys. |
nahkalipsi 20.11.2003 09:12:53 | |
---|
YleX:llä tänään Kornin haastattelua, siis 18:00 ---> saatana missasin =( roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Twist 20.11.2003 17:26:13 | |
---|
VITTU Shut Up, Shut Up, Shut Up
-K- 20.11.2003 18:12:17 | |
---|
saatana missasin =( Eipä siinä nyt hirveästi mitään ollu. Munky puhui uuden levyn teosta verrattuna untouchablessiin ja siitä miten uusia biisejä tehtiin mm. jammailemalla studiossa yms. Ei suotta elämys. |
Twist 20.11.2003 21:53:34 | |
---|
olis se nyt ollu ihan uutta.....suomen radiossa.....WAu...harmi kuitenkin =( Shut Up, Shut Up, Shut Up
pimp 20.11.2003 22:23:35 | |
---|
jumavittulauta. ei oo rahaa. piti tänään jo hakea toi levy MUTTEI OO RAHAAAAA!!!!!!!!!!!! VITTU no, huomenna on uusi päivä (kai) |
-K- 20.11.2003 23:57:05 | |
---|
jumavittulauta. ei oo rahaa. piti tänään jo hakea toi levy MUTTEI OO RAHAAAAA!!!!!!!!!!!! VITTU no, huomenna on uusi päivä (kai) Eikös tuo ilmesty maanantaina vasta ? Ei suotta elämys. |