Mikko T. 03.10.2006 19:13:07 | |
---|
Toihan pätee myös aika pitkälle naisiin kanssa, vai mitä Manjaana. Mä oon niiltä saanu nyrkkiäkin. Uruilta en ihan vielä, mut kyl sekin päivä lähenee. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Tankoprinssi 03.10.2006 19:55:44 | |
---|
Liimataiseks. Ootko Negativen solisti Jonne Aaron? Sehän on oikeasti Jonne Liimatainen ja vanhempi velipoika Liimatainen toimii managerina. Nuorempikin on muistaakseni jonkun nuoriso bändin solisti mutta bändin nimi ei tule mieleen mutta mansesta kuitenkin. Onkohan poikien isä se täällä paljon mainostettu Liimatainen? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Coelhinho21 03.10.2006 19:59:20 | |
---|
Tähän itse topicciin voi toki vastata vastakysymyksellä "moniko tanssimusapalstalaisista on kasvanut aikuiseksi?" Jos "Rock n Roll pidentää murrosikää" (teksti painettuna meidän rockfutisjoukkueen paidan selkäpuolella), niin mikä on humpan vaikutus? ..tekee siitä loputtoman? Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
paice60 03.10.2006 20:01:28 | |
---|
Jos "Rock n Roll pidentää murrosikää" (teksti painettuna meidän rockfutisjoukkueen paidan selkäpuolella), niin mikä on humpan vaikutus? ..tekee siitä loputtoman? Humppa vain ja ainoastaan pidentää sitä odotusaikaa eli aika ei kulu pirullakaan. Miks´ mä oon täällä? |
manjaana 03.10.2006 20:38:09 | |
---|
Toihan pätee myös aika pitkälle naisiin kanssa, vai mitä Manjaana. En nyt noita pillejä allekirjottais, muuten kyllä.. ;o) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
basstone 03.10.2006 20:43:41 | |
---|
Sanoin joskus ala-asteella, että rupean kynekolookiks tai keinosiementäjäks. Opettaja tuumas, että pysyisit silloin ainaki käytännönläheisissä hommissa. Hän oli muusikko myöskin. Mikä seuraavista on työnantajani: 1)maakatosi, 2)maahävisi, 3) maalivahti? |
paice60 03.10.2006 20:43:58 | |
---|
En nyt noita pillejä allekirjottais, muuten kyllä.. ;o) Siinä oli vaan pieni kirjoitusvirhe, HEHE. Miks´ mä oon täällä? |
Sanoin joskus ala-asteella, että rupean kynekolookiks tai keinosiementäjäks. Opettaja tuumas, että pysyisit silloin ainaki käytännönläheisissä hommissa. Hän oli muusikko myöskin. Eikös tuo ole sama asia? Miks´ mä oon täällä? |
manjaana 03.10.2006 20:44:49 | |
---|
Siinä oli vaan pieni kirjoitusvirhe, HEHE. Ai että pieni... ;oO = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
R.Syke 03.10.2006 21:27:14 (muokattu 03.10.2006 21:27:54) | |
---|
Olin kuulemma tokaissut jotain kymmpivuotiaana: -Tulis jo isoks, että pääsis naisten kanssa naimisiin! Iso on tullut. Tosin juhannuksesta lähtien 8 kg poistunut isoutta. HOHO etc. |
Musiikkia korville 04.10.2006 08:32:11 (muokattu 04.10.2006 08:32:58) | |
---|
Tähän itse topicciin voi toki vastata vastakysymyksellä "moniko tanssimusapalstalaisista on kasvanut aikuiseksi?" Onko se edes mahdollista?.. Sehän on tullut jo todettua, että humppa nuorentaa. "Onko pojilla ollu hyvin keikkoja?" "Soittakaas pojat humppaa." " Pistäkää pojat niitä vehkeitä vähän pienemmälle!" pojat sitä pojat tätä... ...ja tätä mieltä on MK. |
baron 04.10.2006 08:35:18 | |
---|
Onko se edes mahdollista?.. Sehän on tullut jo todettua, että humppa nuorentaa. "Onko pojilla ollu hyvin keikkoja?" "Soittakaas pojat humppaa." " Pistäkää pojat niitä vehkeitä vähän pienemmälle!" pojat sitä pojat tätä... Joo, joteskin jännää: Kun mä täällä siviilissä oon pikkupäällikkö, ei kukaan mua pojittele. Vaikka mä humppakeikalla oon pikkupäällikkö (bändin liideri) niin kaikki pojittelee. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
uruttaja 04.10.2006 08:36:48 | |
---|
Joo, joteskin jännää: Kun mä täällä siviilissä oon pikkupäällikkö, ei kukaan mua pojittele. Vaikka mä humppakeikalla oon pikkupäällikkö (bändin liideri) niin kaikki pojittelee. Ilmankos humppa pitää nuorena. Laivalla ihmettelin virkanimikettä; Messityttö. Iällä ei siinäkään ollut juuri koskaan yhteyttä. |
kuunsirppi 04.10.2006 10:07:26 | |
---|
Tähän itse topicciin voi toki vastata vastakysymyksellä "moniko tanssimusapalstalaisista on kasvanut aikuiseksi?" Roppa on kyllä kasvanut, mutta sielu käy rippikoulua! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
isojussi 04.10.2006 10:09:07 | |
---|
En kyllä kans oo vielä päättäny. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Rokkimamma75 04.10.2006 12:59:57 | |
---|
Juu vähän hakusessa on edelleen, kun puolivahingossa humppahommiin jouduin ja kertaheitolla sitä työksi sakka piti soittelemaan alkaa. Suuri nuoruudenunelma taisi olla se konserttipianisti, ollimustoseksi Olli Mustosen paikalle. Eipä tullut, humppa tuli ja vei niin että klassisen opiskelut jäi ja tilalle tuli kivikovat sormenpäät. Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
sutikomppi 04.10.2006 16:10:47 | |
---|
Ja tulitko? http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … mp;g=5&ag=34&t=58&a=371 Niinpä ! En oikein muista. Nykyään eniten arvostan kirvesmiehiä, autonasentajia, muurareita. Niitä jotka todella osaavat ja saavat käsillään aikaan. Kapakkamuusikkoa ihmettelen ja nostan hattua. Miten sitä jaksaa. Pölynimurikauppiasta, pysäköinninvalvojaa, kiinteistövälittäjää minusta ei onneksi tullut. Toisaalta ei myöskään oikein lahjakasta soittajaa. Lahjakkuus syö sosiaalisuutta ja rentoutta. Ihmisenä oleminen on vaikeampaa ? Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
uruttaja 04.10.2006 19:04:58 | |
---|
Kaivoin Kulta-aika Lapsuuden teokseni esiin ja siellä on karua luettavaa: Kaivinkoneen kuljettaja, Kuorma-autonkuljettaja, Lentäjä, Helikopterin lentäjä, Kilpajuoksija, Urheilija. Noista on neljästä tullut fyrkkaa, joten ei paha missio ollu pikku-uruttajalla. |
Mandoman 04.10.2006 19:23:03 | |
---|
Kaivinkoneen kuljettaja, Kuorma-autonkuljettaja, Lentäjä, Helikopterin lentäjä, Kilpajuoksija, Urheilija. Noista on neljästä tullut fyrkkaa, joten ei paha missio ollu pikku-uruttajalla. Yksi unohtui pois: Taluttaja ;-) Savon rahvaan luonne esiintyy suuresti edukseen: itsenäisyyttä ilman
julkeutta, kohteliaisuutta ilman matelemista; oman arvon tuntoa ja
tyytyväisyyttä säätyynsä; harkintaa ja tervettä arvostelua joka
tilaisuudessa. Elias Lönnrot |
uruttaja 04.10.2006 20:07:11 | |
---|
Yksi unohtui pois: Taluttaja ;-) Se on harrastus, en ota siitä erillistä maksua. |