Aihe: yöperhonen
1 2 3 4
paice60
03.10.2006 19:53:07
Totta kai peesame mutso, lauantaina tsatsaana. Ja jampalaia peepeestä voksina. Niin ja hermes voksina. Mikäs se toinen tsatsaa olikaan... ei repekka eikä sväy. No, laitan kun tulee mieleen.

Kyllä siellä nyt sitten synttäripoika on niin olevinaan. Onnea vaan sulle. Tai vanheneminen ei välttämättä ole onnittelun paikka. Mutta toisaalta ainoa keino elää pitempään on vanheta. Sitäpaitsi pesame on varma parketintäyttäjä. Samoin kuin lets vist öken , että turha niitä on morkata, yleisöllehän me soitetaan vaikka en niistä biiseistä tykkääkkän, mutta so what.
Miks´ mä oon täällä?
mack the knife
03.10.2006 19:56:38
Ei kun sekään ei ollu oikea tsa. Mentiin ensin se ja sitten tuo peesame. Piruko se oli.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
mack the knife
03.10.2006 19:57:35
Kyllä siellä nyt sitten synttäripoika on niin olevinaan. Onnea vaan sulle. Tai vanheneminen ei välttämättä ole onnittelun paikka. Mutta toisaalta ainoa keino elää pitempään on vanheta. Sitäpaitsi pesame on varma parketintäyttäjä. Samoin kuin lets vist öken , että turha niitä on morkata, yleisöllehän me soitetaan vaikka en niistä biiseistä tykkääkkän, mutta so what.

Missäs mä morkkasin. Kerroin että oikeasti soitettiin noita, tvistögeniä ei mutta muuta. En tosiaankaan pahalla, nehän pelastaa aina kun ei keksi mitään.
mack the knife
03.10.2006 19:58:32
NYT MÄ MUISTIN! Ei me soitettu hermestä voksina kun se oli se eka tsatsa!
paice60
03.10.2006 19:59:25
Missäs mä morkkasin. Kerroin että oikeasti soitettiin noita, tvistögeniä ei mutta muuta. En tosiaankaan pahalla, nehän pelastaa aina kun ei keksi mitään.

Eikun noihin aikaisempiin kirjoituksiin vaan viittasin. En suinkaan sinun juttuihin. Tosi on tuo pelastusjuttu.
Miks´ mä oon täällä?
mack the knife
03.10.2006 20:14:32
No mä vähän ajattelinkin että Herpes voksina olis vähän kumma, mutta tsana toimii erilailla.

Ollaan me soitettu se haitarivoksina. Ja vielä laivalla. Hyvin porukka pyörähteli päiväsetillä: on teillä jalakaan käyvää mussiikkia.
poppamies
03.10.2006 21:16:11

Totta kai peesame mutso, lauantaina tsatsaana...

Ei helvetissä. Bessame on ja pysyy rumbana...
R.Syke
03.10.2006 21:23:40 (muokattu 03.10.2006 21:24:28)
Kuka pelkkää Paulaa niin, että yöperhosia on vatsassa. Levyhän soipi radiossa tuon tuosta.

Tämä taitaa olla taas niin viistojuttuthreadeja, huoh...
Tankero
03.10.2006 22:58:18 (muokattu 03.10.2006 22:58:25)
Ottaa vaan rennosti niin ei ole mitään hätää, vai mitä Kuhilas. Ja sitä paitsi, mehän ollaan humppabändi. Mitäs sulla on humppaa vastaan,HÄ?

Näin se menee. Varsinkin, kun se pitää muistaakseni vetää virvelikompilla, jos haluaa siihen oikean pölinän.
Single, 5 ja 7 stroke rolleja tuli tuossa illalla vedeltyä sauvakävelyn sijaan.
Onhan se selvää ettei se humpan päälle ymmärrä.
Varmasti, vissiin.
Tankero
03.10.2006 23:00:10
No mä vähän ajattelinkin että Herpes voksina olis vähän kumma, mutta tsana toimii erilailla.

Kieltämättä vähän kyllä äimistelin itekkin.
Varmasti, vissiin.
baron
03.10.2006 23:04:31 (muokattu 03.10.2006 23:05:01)

"Kaksi ruusua"! Hih..

Vanha ranskalainen laulu "Cerisier Rose et Pommiers Blanc" vuodelta 1955, josta Perez Prado teki johonkin jenkkileffaan version "Cherry Pink and Apple Blossom White" johon mä heti ihastuin.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
baron
03.10.2006 23:06:35

Sitäpaitsi pesame on varma parketintäyttäjä. Samoin kuin lets vist öken , että turha niitä on morkata, yleisöllehän me soitetaan vaikka en niistä biiseistä tykkääkkän, mutta so what.

Jos soittais vaihteeks noi piisit hyvin, se tarjoaa kivaa vaihtelua, ettei niihin kyllästy.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
veeka
03.10.2006 23:21:21

Mulle on riittänyt ihan vaan tupakki tähän saakka.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
paice60
04.10.2006 00:26:54
Näin se menee. Varsinkin, kun se pitää muistaakseni vetää virvelikompilla, jos haluaa siihen oikean pölinän.
Onhan se selvää ettei se humpan päälle ymmärrä.

Mitä se puhuu, stroke ja roll, ei ymmärrä. Humppaa perkele.
Miks´ mä oon täällä?
paice60
04.10.2006 01:40:19
Onko tää Yöperhonen sukua sille Lumiperhoselle?
Miks´ mä oon täällä?
lukkari
04.10.2006 12:27:37
Mutta kyllä plokkaus kehittää ja sitä kannattaa tehdä vaikka olisi vähän laiskakin.
70 ja 80-luvulla ei ollut nettiyhteyksiä, ei cd levyjä eikä nuottejakaan. Kohisevista venyvistä c-kasetti nauhoista , jotka oli pahimmassa tapauksessa nauhoitettu rätisevältä radio kanavalta. Alkeellisilla taajuuskorjaimilla koitettiin saada selvää sanoista ja soinnuista ja vähän bassolinjojakin. Meilläkin oli yhteen aikaan yli puolet ulkomaankielisiä biisejä ohjelmistossa. Joskus satuttiin saamaan oikeat sanat jostain suosikista tms. ja nauru maittoi kun verrattiin niitä meidän "sanoihin. Että on se aika muuttunut. Mutta kyllä se apu olisi silloinkin tullut tarpeeseen.

Monta kertaa oli niin että keikalla laulaja sano vaan että cm yks kaks kolme neljä ja sit mentiin ja korvat auki.Jos oli tuuria niin oli jotenkuten tuttu biisi ja jos oli outo biisi niin soitettiin vaan.Näistä nykyaikaisista vehkeistä ei osannut edes unelmoida.
Mäkin soitin yhden illan nilkka murtuneena,basisti ja rumpali kanto mut aina lavalle ja tauolla pois lavalta sitten ne lähti aina naapurikuppilaan paukuille eikä kantanu mua sinne vaikka pyysin.Perkuleet.
Tankero
04.10.2006 12:29:24
Onko tää Yöperhonen sukua sille Lumiperhoselle?

No ei. Lumiesahan on taidetta.
Varmasti, vissiin.
Tankero
04.10.2006 12:30:20
Mitä se puhuu, stroke ja roll, ei ymmärrä. Humppaa perkele.

En minäkään tiedä mitä ne tarkoittaa, mutta kuulin kerran kun oikiat puhu semmoisista.
Kuulosti hienolta.
Varmasti, vissiin.
paice60
04.10.2006 16:31:57
No ei. Lumiesahan on taidetta.

Nimenomaan ja isolla T:llä.
Miks´ mä oon täällä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)