Aihe: Seuraava hevikeppi!
1
föödel
03.10.2006 13:15:35
Antakaa omia ehdotuksia mikä olis se paras kitara seuraavaksi hankinnaksi ja hinta sais olla siinä 700-1000e! Mieluiten ettisin sellasia missä ei floikkaa ja dimarzion tai seymour duncanin mikit! EMG:kin käy.
McNulty
03.10.2006 13:21:37
Antakaa omia ehdotuksia mikä olis se paras kitara seuraavaksi hankinnaksi ja hinta sais olla siinä 700-1000e! Mieluiten ettisin sellasia missä ei floikkaa ja dimarzion tai seymour duncanin mikit! EMG:kin käy.

LTD Deluxe H-1000 tai MH-1000

Kumpaakin saa joko EMG:llä tai Duncaneilla. Ei floikkaa, Sperzelit, Earvanat, ToneProsit, 25,5" skaala, 24 jumbonauhaa jne. Viimeistely tuossa 1000-sarjassa on enemmän kuin hyvää ja soittimet myös soivat (ainakin ne 10 joita olen testaillut).
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
p_ofony
03.10.2006 13:30:23

Suosittelen ilman muuta katsastamaan Schecterin mallit, itselleni semmoisen juuri hankin ja olen ollut todella tyytyväinen! Suosittelen!
Heavy As A Really Heavy Thing
atimoc
03.10.2006 13:39:51 (muokattu 03.10.2006 13:40:24)

Ibanez RGA121:n ostaisin itse:
http://www.sweetwater.com/guitargallery/electric/all/s210001F0605227/

Suomessa tingattuna mikkiparin kanssa varmaan just tonnin. Jos käytettynä löydät niin aina parempi.
Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de
Juustonaksu
03.10.2006 13:40:05
Suosittelen ilman muuta katsastamaan Schecterin mallit, itselleni semmoisen juuri hankin ja olen ollut todella tyytyväinen! Suosittelen!

Jepjep, vaikka Hellraiserin kuusikielistä versiota kehiin tähän. :) On kyllä perkeleen kova kapistus ja laadussa ainakin omaan kouraan ajoi noiden LTD:n Deluxe-sarjalaisten ohi. Nekin ovat kyllä poikkeuksellisen hyviä kitaroita, jos sattuu hyvä yksilö eteen.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
KUNU
03.10.2006 13:42:32
Ite Panteraa kuuntelevana ostasin Deanin, vaikka tuommonen: http://www.thomann.de/thoiw3_dean_guitars_dime_from_hell_prodinfo.html tai sitten tämä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-195788.html
Werde
03.10.2006 15:00:48
Jepjep, vaikka Hellraiserin kuusikielistä versiota kehiin tähän. :) On kyllä perkeleen kova kapistus ja laadussa ainakin omaan kouraan ajoi noiden LTD:n Deluxe-sarjalaisten ohi. Nekin ovat kyllä poikkeuksellisen hyviä kitaroita, jos sattuu hyvä yksilö eteen.

Mun näkemys on vähän toisinpäin, joskin sen ymmärtää kun katsoo mitä kitaroita omistamme :)

Ei vaan, nuo on hyvin pitkälti samasta puusta veistettyjä. Epäilisin niiden valmistuvan samalta linjalta. Ulkonäön yksityiskohdat, osat, omistussuhde.. kaikki puhuu tuon puolesta. Kesällä oli kuukauden ajan kaverin C-1 Blackjack lainassa, ja hiljattain hankkimani EC-1000 on todella samanlainen kitara. Kaula tuntuu olevan samasta sorvista tullut, bindaukset, maalaus, kaikki tuntuu olevan todella samanlaista.

Missä olet muuten nähnyt Deluxe-sarjalaisen jossa on vikaa? Itse en ole tavannut yhtään, joskin ainoa Hellraiser mitä olen kopeloinut oli paikoin heikosti viimeistelty.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)