JeeVes 11.08.2003 12:31:12 | |
---|
350€ euroa... Tuolla saa joo aika kivan virvelin mikä minulle merkitsee setissä enemmän. Jooh...ja hyvä virveli voi kestää monta tulevaakin settiä. Kyllähän hyvä virppa aina hyvät tomit voittaa. -Join me in bed- |
ltg 12.08.2003 10:14:11 | |
---|
en kyllä ikinä maksais 800euroa exprteista... ei kyl oo sen arvoset rummut... säästä pari sataa ja tilaa THOMANN:lta sonor force 3003-setti niin ei ala kyrsimään... EDIT: niin ja ei niitä tarvi saksaan asti lähettää jos tulee vikaa vaan muistaakseni jyväskylään... matkahuollon kautta vaan pistää menemään ja sanoo, et vastaanottaja maksaa postimaksut... Totta. Itse ostin nuo force 3003:set ja vaikka tehdaskavot on vielä toistaiseksi kiinni, ei tarvi pettyä. Soivat hyvin huonommillakin kalvoilla (remo ut). Hardware on tukevimmasta päästä ja pedaali hyvä. Suosittelen. Saattavat olla vaan aika vähissä.. itse otin blacksparklena kun muita värejä ollu. Pentele! Mutta pääasia että soundaa hyvin, hinta-laatusuhde parhaimmasta päästä. |
Closure 16.11.2003 14:46:58 | |
---|
Puuro sanoo plup, jos kiehuu. Ei Ynkkä sano plup. -fortune |
blöö 16.11.2003 21:27:35 | |
---|
En kyl pysty käsittää mitä vikaa Thomannissa on. Suurin osa Thomannin mollaajista ei varmaankaan oo ikinä tilan sieltä mitään = ei tiedä siitä mitään. Ikinä ei oo ollu mitään ongelmia Thomannin kanssa ja siellä jopa Palvellaan isolla P:llä. Mutta jokainen ostaa mistä haluaa. Mielestäni vaan on Tyhmää maksaa liikaa!!! |
AP 16.11.2003 21:46:49 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=1&t=30191&o=20#p601940 Tilatkaa kaikki thomanilta! Saatte varmasti hyvää palvelua!!! Jos tilaattea alle tonnilla jotain ei niitä kiinnosta lähetellä teille niitä tilausvahvistuksia ym. ajallaan... Ai mitennii? Tilasin vasta thomannilta äänirasian + neulan levariin. Sähköpostin kanssa kommunikoitiin ensin muutamia kertoja, mikä malli olisi paras, ja sovittiin hintoja. Tein tilauksen ja tilausvahvistus tuli meilinä tunnissa. Koko paketin hinta on muuten 70 euroa, eli ei se raja ainakaan tonnissa kulje. Tai sitten meikäläinen vaan käytti alusta pitäen asiallista kieltä ja oli liikkeellä mukavan miehen asenteella ja tällä selittyy hyvä palvelu. |
Candybar 17.11.2003 09:29:48 | |
---|
Yammu Stage Custom. |
Paas 17.11.2003 22:18:44 | |
---|
Tosta thomann keskustelusta sen verran että itse tuen kyllä mielummin kotimaisia musaliikkeitä niin kauan kuin meillä niitä on ettei tarvii ruveta tilaamaan kaikkea ulkomailta. Takatukat kunniaan! |
AP 18.11.2003 10:11:40 | |
---|
Tosta thomann keskustelusta sen verran että itse tuen kyllä mielummin kotimaisia musaliikkeitä niin kauan kuin meillä niitä on ettei tarvii ruveta tilaamaan kaikkea ulkomailta. Niin minäkin, yleensä. Tämä on se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Thomanniin oli aika helppo päätyä, kun tuollaiseen hiukan jo eksoottisempaan levariin täältä "periferiasta" on äänirasian metsästys aika paljon hankalampaa ja hitaampaa kuin T-verkkokaupasta ostaminen. |
Closure 18.11.2003 12:41:41 | |
---|
Tai sitten meikäläinen vaan käytti alusta pitäen asiallista kieltä ja oli liikkeellä mukavan miehen asenteella ja tällä selittyy hyvä palvelu. Olin täysin asiallinen! Olen kyllä tilannut thomannilta monta kertaa ennenkin! Tällä kertaa meni siellä päin niin pahasti pieleen, että alkoi ärsyttää.. ja pahasti... Aina ennen on kyllä tulleet tavarat melkein ajallaan.. ei valittamista siinä.. Munkin mielestä tyhmää maksaa liikaa....... Puuro sanoo plup, jos kiehuu. Ei Ynkkä sano plup. -fortune |
niin tosiaan, paljonko yleensä maksaa hyvä rumpusetti??? eli ei siis ihan halvimmasta päästä, ilmeisesti 880euroa on aika vähän... "Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away" |
Mikko A 18.11.2003 19:11:45 | |
---|
niin tosiaan, paljonko yleensä maksaa hyvä rumpusetti??? eli ei siis ihan halvimmasta päästä, ilmeisesti 880euroa on aika vähän... 1500 eunolla saat jo tosi hyvät, esim. Pearlin Mastersit. Mutta kyllä yli tonnin setit alkaa oleen jo aika hyviä, siis jos Thomannin hintoja tuijotellaan. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
ltg 19.11.2003 08:51:51 | |
---|
1500 eunolla saat jo tosi hyvät, esim. Pearlin Mastersit. Mutta kyllä yli tonnin setit alkaa oleen jo aika hyviä, siis jos Thomannin hintoja tuijotellaan. varsinkin jos noita Sonoreita katsoo:) Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Ussr 19.11.2003 16:14:52 | |
---|
Tilatkaa kaikki thomanilta! Saatte varmasti hyvää palvelua!!! Jos tilaattea alle tonnilla jotain ei niitä kiinnosta lähetellä teille niitä tilausvahvistuksia ym. ajallaan... Minulle on ainakin tullut kaikki ajallaan ja palvelu on ollut erittäin hyvää. |
afro 20.11.2003 19:21:33 | |
---|
1500 eunolla saat jo tosi hyvät, esim. Pearlin Mastersit. Mistä saa noin halvalla? Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
AP 20.11.2003 19:25:17 | |
---|
Olin täysin asiallinen! Olen kyllä tilannut thomannilta monta kertaa ennenkin! Tällä kertaa meni siellä päin niin pahasti pieleen, että alkoi ärsyttää.. ja pahasti... Aina ennen on kyllä tulleet tavarat melkein ajallaan.. ei valittamista siinä.. Munkin mielestä tyhmää maksaa liikaa....... Juuh, mä nyt vaan mietin sitä että jos thomannilta kysellään paljonkin hintoja tms. sellaisella kielenkäytöllä, mitä täälläkin palstalla joskus näkee, niin kylllä itseä ainakin ottaisi pannuun. Tervehdykset ja kiitokset esim. hintatiedustelujen yhteydessä siivittävän kaupantekoa kummasti, eikä niiden vaatiminen ole liikaa. Muuten kuulostaa kyllä siltä, että teikäläiselle on käynyt t-kaupassa tosi huono tuuri. Onhan noita kehujakin sen verran tullut, että uskoisin huonon palvelun olleen yksittäistapaus, joilta ei voi välttyä niin kauan kuin sen kuuluisan inhimillisen erehdyksen mahdollisuus on olemassa. |
jaasaarela 20.11.2003 20:42:00 | |
---|
Thomann keskusteluun nakkaisin kommentin. Harrastan musiikkia ja moottoripyöräilyä. Kummassakin tapauksessa usein miten vaan on edullisempaa tilata Saksasta - ikävä kyllä. Jos kaipaan palvelua menen paikalliseen liikkeeseen jossa sitä oikeasti saan ja olen siitä valmis myös maksamaan. Jos taas yritetään ku**ttamalla tyrkyttää niin on helpompi selailla netistä, maksaa luottokortilla ja siirtyä odottelemaan paketteja ulko-ovelle ;-) Olen tilannut varsin paljon kamaa molempien harrastusten merkeissä Germaaniasta ja kertaakaan ei ole näpit palaneet. Hyvä kuva on jäänyt joka kerta. toki teen itse valmiselut ja tarkat selvittelyt jotta tilatessa jo tiedän tarkkaan mitä saan. Kaikkeahan ei sokkona kannata ostaa ja kannattaa muistaa että soittimet on yksilöitä monessa tapauksessa joten silloin voi paikallinen palveleva liike olla paras paikka. Silti on paljon triviaalia kamaa jonka voi hommata tuosta vain. Thomannin kanssa ei ole mulla koskaan ollut mitään ongelmia. Selvä keskustelu ja asioiden selvittely onnistuu mailitse/puhelimitse tuonnekkin. Samaa kamaa myyvät kuin kotimaisetkin liikkeet - tietty noista Millenium merkkisistä kannattaa pysyä erillään (IMHO) Vastaukset kyselyihin on tulleet päivässä parissa mailitse ja jos soittaa niin samantien. |
fifehole 20.11.2003 20:57:40 | |
---|
Voi olla vähän tyhmä kysymys mutta saako 800eurolla minkäänlaisia käytettyjä rumpuja? Siis kannattaako ostaa vai onko 800e käytetyt rummut ihan paskoja? No minulta saat Tama swingstarit pelteineen 600€:a.20"Bd, 10, 12, 14"Tt+14" metalli snare.Solar14" hihats, 16" crash,20" ride, Zildjian ZBT 16" crash ja 10" Millennium splash ja kaikkiin ständit. 800 kun laitat niin saat setin tuplapedaaleilla ja läjän kapuloita ja penkin mukaan. Head for an eye |
Mikko A 20.11.2003 22:09:03 | |
---|
Mistä saa noin halvalla? SMI, Thomann... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |