Aihe: Improvisointi
1 2 3 4 5
kimurantti1
02.10.2006 20:21:04
Onko mieltä, että kannattaako semmoista ostaa, jos tahtoo teoriaa oppia?

Heh, no siinä käsitellään 1/3-3/3-asiat. Mä en oikein keksi miten sen voisi enää selkeämmin ilmaista - tottakai kannattaa! ;-)
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
kimurantti1
04.10.2006 00:44:56
No ennemmin ajattelin, että onko se HYVÄ. Selitetäänkö siinä hyvin ne asiat jne. Jos se perus teoria kirja vaikka olisi selvempi tjsp

Mä en ole ikinä nähnyt mitä Tohtori Toonika on syönyt, mutta en mä ole vielä kertaakaan törmännyt oikeasti huonoon perustason teoriakirjaan. Mä opistossa opiskelin ne asiat sellasesta sarjasta kun "Klaavi". Siinä on 1/3, 2/3 ja 3/3 erillisinä vihkoina.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Humu
04.10.2006 12:23:42
Aiheeseen liittyen, onko Tohtori Toonikasta ilmestynyt joku jatko-osa?! Selailin vain joskus kirjaa läpi ja mun mielestä kaikki asiat oli enemmän tai vähemmän tuttuja.

Siis oppimisen kannalta kyseinen teos näytti tosi hyvältä ja selkeältä, mutta oisin kuvitellut, että kirjassa mentäis "syvemmällekkin" musiikin teoriamaailmaan, kun täälläkin niin usein kyseistä teosta siteerataan?!

Minä en ymmärrä noista tutkinnoista ym. mitään ja teoriaakin olen lähninnä lueskellut aikani kuluks.
lxi
04.10.2006 15:49:52
Aiheeseen liittyen, onko Tohtori Toonikasta ilmestynyt joku jatko-osa?! Selailin vain joskus kirjaa läpi ja mun mielestä kaikki asiat oli enemmän tai vähemmän tuttuja.

Tekeillä kai, vastahan tuo eka osa tuli. Odotan kuin kuuta nousevaa.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)