isojussi 03.10.2006 09:58:05 | |
---|
...Tossa kesällä yksissä häissä morsian kysyi että voiko porukka käydä laulamassa kun suku on innokasta karaoke porukkaa.Sovittiin etukäteen että käyhän se ja meillä kaikilla oli niin mukavaa.Soitti vielä mulle seuraavana iltana ihan innoissaan ja lupasi suositella "pändiä" ( kahden tyypin omb) muillekin. Mulla on ihan biisilistoja tehtynä sitä varten, että saavat kattoo, osaavattenko laulaa mitn. mun ohjelmistosta. Toimii ja on hääväelle mieleen, kun morsiamen kummisetä saa käydä tulkitsemassa Metsäkukkasensa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jon lord 03.10.2006 11:53:18 | |
---|
Tuon otsikon vois myös kääntää muotoon; yleisön suhtautuminen muusikoihin. Ne käyvät käsi kädessä hyvin usein. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Mikko T. 03.10.2006 11:55:29 | |
---|
Tuon otsikon vois myös kääntää muotoon; yleisön suhtautuminen muusikoihin. Ne käyvät käsi kädessä hyvin usein. Taidanpa antaa elämäni ensimmäisen plussan tälle kommentille. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Mikko T. 03.10.2006 12:00:28 | |
---|
Mulla on ihan biisilistoja tehtynä sitä varten, että saavat kattoo, osaavattenko laulaa mitn. mun ohjelmistosta. Toimii ja on hääväelle mieleen, kun morsiamen kummisetä saa käydä tulkitsemassa Metsäkukkasensa. Tää on yleisön palvelemista. En välttämättä lähtisi tähän touhuun itse (mulla ei ole lehmän hermoja, eikä lehmätakkia 8-D) mut näkemättä voin vannoa että yleisö tykkää ihan hulluna. Siitä nimittäin voi sitte hiittailla jälkeenpäin "pääsinpä oikein laulamaan bändin kanssa". Ja tässähän kohtaa OMB lasketaan bändiksi, hähähähähähä. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
lukkari 03.10.2006 13:40:49 | |
---|
Tää on yleisön palvelemista. En välttämättä lähtisi tähän touhuun itse (mulla ei ole lehmän hermoja, eikä lehmätakkia 8-D) mut näkemättä voin vannoa että yleisö tykkää ihan hulluna. Siitä nimittäin voi sitte hiittailla jälkeenpäin "pääsinpä oikein laulamaan bändin kanssa". Ja tässähän kohtaa OMB lasketaan bändiksi, hähähähähähä. Itse asiassa "yleisö" on nykyään aika tietoista porukkaa.Esim kun olen myynyt tätä omb duoa esim häihin niin aika hyvin tilaajat tietää mistä on kysymys.Yleensä on sitten nämä soittopaikat sellaisia ettei sinne saisi edes rumpuja mahtumaan.Oltiin tässä keväällä niin ahtaissa tiloissa että hyvä kun saatiin edes koskettimet ja kaksi tyyppiä sinne,mutta vähän huumoria mukaan niin kyllä se siitä.Useimmiten onnistunut keikka lähtee kyllä muusikoista ja heidän asenteistansa.Ei tietenkään aina.Ei tartte olla aina niin itsekäs kaikkitietävä taiteilija! |
lukkari 03.10.2006 13:44:37 | |
---|
. . Ja tässähän kohtaa OMB lasketaan bändiksi, hähähähähähä. Mä olen tätä omb touhua harrastanut vasta vuoden verran sitä ennen on aina ollut "kunnon" bändi. Tää on itse asiassa aika mielenkiintoinen vaihe yli 30 vuotta kestäneellä muusikon "urallani".Kaikille lyötyy tilaa eikä ketään pidä halveksia. |
Mä olen tätä omb touhua harrastanut vasta vuoden verran sitä ennen on aina ollut "kunnon" bändi. Tää on itse asiassa aika mielenkiintoinen vaihe yli 30 vuotta kestäneellä muusikon "urallani".Kaikille lyötyy tilaa eikä ketään pidä halveksia. Sulla on vähän samanlainen CV kuin mullakin , vaan itse harrastin OMBppia yli kymmenen vuotta .Oon kyllä WLM:iä ja Hammondejakin tarpeeksi kanniskellut , mutta nyt eläkeukkona tyhjänpanttina pyörin. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Sertzo S 03.10.2006 15:16:44 | |
---|
Mä olen tätä omb touhua harrastanut vasta vuoden verran sitä ennen on aina ollut "kunnon" bändi. Tää on itse asiassa aika mielenkiintoinen vaihe yli 30 vuotta kestäneellä muusikon "urallani".Kaikille lyötyy tilaa eikä ketään pidä halveksia. Ymmärrän, eikä täältä ainakaan tule poikkipuolisia halventavia kommentteja. |
isojussi 03.10.2006 15:33:50 | |
---|
...Yleensä on sitten nämä soittopaikat sellaisia ettei sinne saisi edes rumpuja mahtumaan.Oltiin tässä keväällä niin ahtaissa tiloissa että hyvä kun saatiin edes koskettimet ja kaksi tyyppiä sinne... Just mittasin, että mun nykyinen kalusto ottaa kokolailla väkisin 3x2 meetrijä tilaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 03.10.2006 16:17:17 | |
---|
Just mittasin, että mun nykyinen kalusto ottaa kokolailla väkisin 3x2 meetrijä tilaa. Mun rummut vie vain noin 1,5 metriä x 1,5 metriä. Miks´ mä oon täällä? |
Ukko 03.10.2006 16:29:23 | |
---|
Mun rummut vie vain noin 1,5 metriä x 1,5 metriä. Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. |
jjussila 03.10.2006 17:08:12 | |
---|
Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. Kuis mää oon kuvitellut, että noi mitat ei riittäs sulle alkuunkaan.... .. näin!?.. |
half 03.10.2006 17:13:29 | |
---|
Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. No perskeles. John Holmesinkin " ego " oli kuulemma jotain 0,5 metriä. |
Coelhinho21 03.10.2006 17:45:29 | |
---|
Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. Perskules..meillä tulis keskenään sitten pienemmässä kuppilassa jo ahdasta.. ;-) Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
poppamies 03.10.2006 18:43:41 | |
---|
Mun ego nappaa sellaiset 12.5x15.7 metriä. Ootko tuolloin pitkittäin vaiko poikittain? |
jon lord 03.10.2006 18:50:11 | |
---|
No perskeles. John Holmesinkin " ego " oli kuulemma jotain 0,5 metriä. Tarkalleen ottaen 38 cm. Meidän rokki bändi aikoinaan hajosi tähän egoiluun. Ukko halusi soittaa omaa, minä omaani ja Paice60 soitti mitä käskettiin. Sen muistan että Ukko tais jotain tekosyytä käyttäen "liimistellä" keikkaliksat itselleen. Me saatiin paicen kanssa "kovat" rahat. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 03.10.2006 19:05:44 | |
---|
Tarkalleen ottaen 38 cm. Meidän rokki bändi aikoinaan hajosi tähän egoiluun. Ukko halusi soittaa omaa, minä omaani ja Paice60 soitti mitä käskettiin. Sen muistan että Ukko tais jotain tekosyytä käyttäen "liimistellä" keikkaliksat itselleen. Me saatiin paicen kanssa "kovat" rahat. Teillä mitään omaa ollut. Taidat vanhuudenhöperyyttäs muistaa mitä sattuu. Eipä niitä keikkoja nyt niin paljoa ollut, että oltaisiin rikkaiksi tultu. Soitin mitä sanottiin koska ne teidän omat oli niin omituisia juttuja että ne meni ihan tsoukista. Esim kappale Kävelin Töölönlahdella. Nimi kertoo jo kaiken. Miks´ mä oon täällä? |
Mikko T. 03.10.2006 19:07:15 | |
---|
Just mittasin, että mun nykyinen kalusto ottaa kokolailla väkisin 3x2 meetrijä tilaa. Sä et vissiin ite oo siinä vielä mukana? hähähähähähähähähähähä Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Mikko T. 03.10.2006 19:08:10 | |
---|
kappale Kävelin Töölönlahdella Maksan livetallenteesta pyytämäsi summan. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 03.10.2006 19:10:45 | |
---|
Maksan livetallenteesta pyytämäsi summan. Asia täytyy pistää kovaan harkintaan. Voin vakuuttaa että se on maksamasi summan arvoinen. Miks´ mä oon täällä? |