käki 18.11.2003 16:29:15 | |
---|
Jos satuitte paikalle, kertokaa rehellinen mielipiteenne Turussa 15.11. järjestetyistä soitinmessuista. Basistin näkökulma: Itse kävin kääntymässä ja petyin pahasti. Noin 5 kitaraa, noin 5 bassoa, kaikki olleet esillä Soitin Laineella jo kuukausia. Tarkoitus oli varmasti hyvä, mutta ***vetti mitä musiikin harrastajien aliarviointia ! Oikein vituttaa vieläkin, vaikka jo kolme päivää on kulunut. Tästä lähtien ostan protestina kaikki musiikkitarvikkeeni jostain muualta kuin Turusta. - Parempi virtsata väärään kuin kusta suoraan - |
kastei 18.11.2003 17:10:35 | |
---|
No joo, eihän siellä mitään ihmeelllistä ollut, enkä kyllä mitään sellaista odottanutkaan. Tulipahan kuitenkin käytyä ja ihan mukava siellä oli pyöriä vaikkei siellä mua kiinnostavia vermeitä juuri ollut. Messujen varsinainen tarkoitus jäi kyllä vähän epäselväksi. |
Jos satuitte paikalle, kertokaa rehellinen mielipiteenne Turussa 15.11. järjestetyistä soitinmessuista. Basistin näkökulma: Itse kävin kääntymässä ja petyin pahasti. Noin 5 kitaraa, noin 5 bassoa, kaikki olleet esillä Soitin Laineella jo kuukausia. Tarkoitus oli varmasti hyvä, mutta ***vetti mitä musiikin harrastajien aliarviointia ! Oikein vituttaa vieläkin, vaikka jo kolme päivää on kulunut. Tästä lähtien ostan protestina kaikki musiikkitarvikkeeni jostain muualta kuin Turusta. No mitä sä hävisit käydessäsi siellä? Paikalla oli maahantuojien edustajia, joilta olisi varmasti irronnut aikaa jutella kamoista (kas siinä messujen ideaa...). Yleismessut... kaikkea vähän, ei mitään paljon... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
käki 18.11.2003 20:59:57 | |
---|
No mitä sä hävisit käydessäsi siellä? Paikalla oli maahantuojien edustajia, joilta olisi varmasti irronnut aikaa jutella kamoista (kas siinä messujen ideaa...). Yleismessut... kaikkea vähän, ei mitään paljon... Hävisin bussilipun hinnan, aikaa, rahaa & hermot. Vähäistä oli tarjonta, samoja vanhoja testerisoittimia niiltä n. viideltä valmistajalta jotka paikalle oli kutsuttu. Ei mitään uutta. Ehkäpä ongelma on siinä, että maahan tuotava valinnanvara on melko suppea. Myyntiluvullisesti marginaalisten merkkien edustus loisti poissaolollaan. Tai sitten Helsingissä sijaitsevista maahantuojista ei kukaan viitsinyt tulla paikalle. Liekö edes kutsuttu ? Niin, laatusoittimia on muitakin kuin Fender ja Music Man... - Parempi virtsata väärään kuin kusta suoraan - |
KB 19.11.2003 07:26:10 | |
---|
Toden totta varsin aneemiset "messut". Skittaosasto menetteli tarjonnan puolesta ja se Line6-kamoja esitellyt jamppa hanskas hommansa ihan ok. Mut se midi-/kosketinosasto oli tragedia - jos omaa ees jonkunnäköisen kotistudioviritelmän, niin omistaa kamoja enemmän kuin sillä osastolla oli. Mulla on soitinten vaihtoviikot tulossa ja aattelin mennä oikein messuille tutustumaan valikoimaan ja paskat: yks Fantomi - mitä esittelijä ei näemmä ollu etukäteen edes nähny ennen messupäivää - yks Triton Le. Täysin ajanhaaskausta. |
PuNkKi 19.11.2003 07:27:56 | |
---|
Mun piti siellä käydä.. mutta tais olla vaan hyvä etten mennyt? :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |