Aihe: Maksaisitko 3 euroa soittoäänestä?
1 2 3 4 5 6
Jzci
30.09.2006 22:44:22

Mulle on aina ollu tärkeintä, että puhelimella voi soittaa ja viestitellä. That's it!

Todellakin, ja tuosta viestittelymahdollisuudestakin voisin luopua.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
LamaAjanElvis
30.09.2006 22:48:28
Todellakin, ja tuosta viestittelymahdollisuudestakin voisin luopua.

Sama, mutta voisin luopua myös siitä soittomahdollisuudesta. Itseasiassa luovuinkin siitä puoleksi vuodeksi tänä vuonna. Puhelin toimi pelkkänä herätyskellona.
Sormet lähtee soundista.
Carpenter
30.09.2006 23:58:03
Yhdellä kaverilla oli Bodomin Downfall soittoäänenä. Se oli tilattu jostain, en tiedä muista mistä. Mutta kuinka ollakkaan, biisin Guitar Pro -tabi oli aivan samanlainen! Soittoäänien tekijät varmaan ottavat soittoäänet suoraan niistä. :D
inCCu
01.10.2006 00:55:37
Itse aikoinaan tilasin muutamat soittoäänet kännykkään, mutta uusimpiin ne on jo saanut siirrettyä tietokoneelta ilmaiseksi.
Nykyajan puhelimet kun saa tietokoneisiin kiinni datakaapelilla, infrapunalla tms. niin sitä kautta saa siirrettyä taustakuvat, soittoäänet ja musiikit ilmaiseksi.. toisaalta ei se ole tymä joka pyytää vaan se joka maksaa :P
L.Ruoska
01.10.2006 01:36:30

En todellakaan kun pystyn tekemään niitä itse ja lisäämään niitä kännykkääni ilmaiseksi ;)
Jep, sama tääl.
KEMOSABE WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals!
Timesby
01.10.2006 21:09:31

Itsellänikin on itse askarreltuja midi pimputuksia soittoäänenä. Vaikka en kolmea euroa maksaisi yhdestäkään soittoäänestä, olisin kyllä valmis maksamaan vaikka useamman kympin siitä, että puhelimessa on ominaisuus, joka mahdoillistaa omien soittoäänten ym. hömpän tekemisen.

Jos sulla on wap, niin tee tietokoneella ja laita se wap-palvelimelle mm. http://david-pye.com/freewap/index.php ja lataa wapista kännykkään. Näin minä tein. Ja näin saa midiinkiin muuta kuin yhden raidan, kun esim guitar prolla säveltää.
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
Velli
02.10.2006 10:55:28 (muokattu 02.10.2006 11:07:19)
Mulla on soittoäänenä Beethovenin Symphony no. 7 oikena soittoäänenä ja kuuntelen sen aina alusta loppuun ennen kuin vastaan puhelimeen. Vähänkö kaikki ympärillä olevat on kateellisia kun meikällä on niin hyvä puhelin että siihen saa tommosia!

edit. Jostain syystä kaverit eivät ole enää kovin paljoa soitelleet. Tarvitsisinkin nyt uusia ystäviä, jotka voisivat soitella aina kun käyn jossain tärkeissä tilaisuuksissa.
laite
02.10.2006 17:13:33
Nokian "Low" on toistaiseksi riittänyt, ja tullee näillä näkymin riittämäänkin.
Jaaha. Taitaa olla aika ottaa taas munat esiin.
larinparaske
03.10.2006 11:42:34

Sama, mutta voisin luopua myös siitä soittomahdollisuudesta. Itseasiassa luovuinkin siitä puoleksi vuodeksi tänä vuonna. Puhelin toimi pelkkänä herätyskellona.

-Sama täällä, paitsi mä taas voisin mielelläni luopua myös tuosta herätysominaisuudesta. Itse asiassa paras olisi jos saisi jostain ostettua puusta veistetyn puhelimen. Mielellään hiomaton, menee muuten kikkailuksi.

-Phoh, puusta veistetty, mitä tyhjänpäiväistä ylellisyyttä. Minulla puhelimen virkaa toimittaa litteä kivi. Joka silti kuluttaa akun tyhjäksi päivässä tekemättä mitään.

-Litteä ? hahhaa...etc
I want to be the king and queen of cheese
TheLemon
03.10.2006 12:36:43
En maksais soittoäänestä mitään, riittää ne kännykän valmiit. Yleensä känny on tärinällä vaa..
"Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding."
gorgonoidi
03.10.2006 13:04:21

En maksais soittoäänestä mitään, riittää ne kännykän valmiit. Yleensä känny on tärinällä vaa..

Jep jep, asiaa.
Allie
03.10.2006 19:00:47
En maksaisi.
En ole koskaan maksanut, enkä ihan heti maksa.

Mulle riittää ne kännyköiden omat, ja jos ei, näpyttelen sinne itse uuden.
Seppo_Howitzer
03.10.2006 22:14:26

Jep. Itseäni lähinnä ärsyttävät typerät soittoäänet.
"When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!"
Hannu H.
03.10.2006 23:21:10

En todellakaan kun pystyn tekemään niitä itse ja lisäämään niitä kännykkääni ilmaiseksi ;)

Juurkin näin. Vielä ku opettelen koodaamaan niin ei tarttee ohjelmiakaan hommata mistään.. hoho =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)