Aihe: Trivium
1 2 3 4 512 13 14 15 1640 41 42 43 44
Ziggy Bubba
01.10.2006 22:06:53

Ole vaan ilonen, että voit sitten jälkeenpäin todeta olevasi pitkän linjan Trivium-fani, ja että "Old School -Trivium on parasta". ;B

Mä luulen että toi kuulostaa tulevaisuudessa samalta kuin jos sanoisi olleensa "Limp Bizkitin fani jo ihan alusta asti" tai "diggailin Poisonia vaikka kukaan ei ees tuntenu niitä vielä".
www.mikseri.net/sigkk My musique
Exhausted
02.10.2006 00:00:30

Tässä uusi Trivium-fani!

Kuuli vahingossa Anthemin, ja perskeles, täähän rokkaa! Taidokasta soittoa, ja loistavat soundit!

Mikä levy ekaks?

Jos tykkäsit Anthemista niin hommaa ekana The Crusade, et ainakaan pety. Aiemmilla levyillä laulu on täysin erilaista, ja muutenkin meininki vähän erilaista.
elais
02.10.2006 18:12:48
Jos tykkäsit Anthemista niin hommaa ekana The Crusade, et ainakaan pety. Aiemmilla levyillä laulu on täysin erilaista, ja muutenkin meininki vähän erilaista.

Joo. Crusade tulee tässä kuussa kauppoihin, päivä 12. Sen jälkeen Ascendancy, sitten Ember to Inferno. Ja jos mahdollista, niin Ascendancy uudelleenjulkaisuna, CD+DVD -pakettina. Omistan sekä tavallisen version että edellämainitun ja täytyy sanoa, että tuo Special Edition on hienonpi, parempi, ja kattavampi paketti. Maksaahan se muutaman euron enemmän kuin tavallinen, mutta hintansa väärti.
-jonne-
02.10.2006 23:44:12 (muokattu 03.10.2006 00:15:54)
Ai onko siitä tehty cd+dvd painos? Hö...just viikko sitten tilasin ember to infernon ja ascendancyn cdon.comista, mutta ei näkynyt tommosta erikoispainosta. Mitä dvd sisältää ja on cd:ssä jotain extra biisejä?

dvdssä on ainakin jotain live-vetoja Astoriasta vuodelta 2005..muusta en tiiä. itelläki toi paketti on ostoslistassa, vaikka omistan jo Ascendancyn.

edit: Myspacessa Triviumilta biisi Broken One, joka ei tule olemaan The Crusadella, vaan "Anthem"- singlellä. Singlellä esiintyy myös toinen uusi biisi "Vengeance".

www.myspace.com/trivium
fiftie
03.10.2006 14:44:59
Ihan kova biisi!
elais
03.10.2006 14:45:06 (muokattu 05.10.2006 16:19:25)
Ai onko siitä tehty cd+dvd painos? Hö...just viikko sitten tilasin ember to infernon ja ascendancyn cdon.comista, mutta ei näkynyt tommosta erikoispainosta. Mitä dvd sisältää ja on cd:ssä jotain extra biisejä?

Joo.

Ember To Infernokin on Spekiaali Eritionina. Inffopaukku:

Ember to Inferno (Special Edition)
Julkaisuvuosi: 2005 (muistaakseni)
2CD

CD 1: Ember to Inferno -albumi, mukana bonusbiisejä. "Demon" bändin demolta, "Blinding tears will Break the Skies" on kaiketi sama mikä julkaistiin Ascendancyn toisella S.E. -versiolla, "The Deceived" on Ascendancyn Deceived, mutta kuusiminuuttinen, kliinit samanlaiset kuin ETI:ssä muutenkin ja äänitetty vuonna 2003.

CD 2: Lifeforce Recordsin mainoslevy, biisejä Raunchyltä, Hell Withiniltä, Hand to Handilta jne.

Muuta: Bändin logo muutettu kannesta samantapaiseksi kuin Ascendancyllä. Saattaa olla joitain muitakin eroja alkuperäiseen, mutta ei tietoa kun en alkuperäistä Ember to Infernoa omista.

Ascendancy (Special Edition)
Julkaisuvuosi: 2006
CD+DVD

CD: Samanlainen CD kuin tavallisessa versiossa, mutta ei puna-musta vaan kelta-musta. Bonusbiisinä "Washing away Me in the Tides" (muissa versioissa on myös "Master Of Puppets"-cover, "Dying in Your Arms (radio edit)" ja "Blinding Tears will Break the Skies").
DVD: Kaikki tähän astiset musavideot mitä on tullut Triviumilta ja Lontoosta, Astoriasta biisejä.
Muuta: Paljon hienommat kannet, ja kansilehtinenkin hulppeampi kuin alkuperäinen. Minun mielestäni.
-jonne-
03.10.2006 15:25:31
Ihan kova biisi!

on..vähän överiks menny se tiluttelu. ainakin mun maulle mut eipä se suuremmin haittaa
fiftie
03.10.2006 20:18:30
Just hyvää tilua
morb
03.10.2006 21:03:56 (muokattu 03.10.2006 22:44:50)
Just hyvää tilua

Tästä jo aijemminkin puhuttiin, mutta sun postaukset on kaikki pituudeltaan n. 3 sanaa. Mitäs jos jättäisit ne kirjottelematta ja laitat sitten kerralla jotain vähän järkevämpää, jos se sulta ollenkaan onnistuu.

Sulla ei myöskään oo arvostelukykyä, se on paskaa tilua.

E: dypo, ei voinu jättää kun toisia arvostelee.
"The truth will always get the best of you inside or out ."
fiftie
03.10.2006 22:30:28
Joo mä en sano enää mitään. Se tilu nyt vaan kuullosti musta hyvältä.
Migo
03.10.2006 22:50:33
Joo.

Ember To Infernokin on Spekiaali Eritionina.

Juu, tämähän minulla onkin. Vielä en ole sitä toista cd:tä ehtinyt kuunnella. Kaipa sieltä kin voisi jotain irrota.

Joutuu varmaan hommata ton ascendancyn speessiaali painoksen.
Niinpä..
opuh
04.10.2006 15:56:32 (muokattu 04.10.2006 15:58:02)
Toivottavasti pistävät uudesta lätystä heti kättelyssä special editionin, jos sellaisen pistävät. Ei jaksais odottaa puolta vuotta tai ostaa molempia.

Ja joku sana vielä uudesta levystä. Laulu on hyvää, eikä sitä huutoa nyt niin kaipaa. Muutenkin vaikuttaa aika kovalta setiltä nuo udet kappaleet. Innolla odotetaan.
Hahahah
Sahtimies666
04.10.2006 18:55:19
oon jo pitemmän aikaa luullu että fiftie on trolli..tiiä sitten
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Sahtimies666
04.10.2006 22:23:56
joopajoo..
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Futurebre
04.10.2006 23:31:41 (muokattu 04.10.2006 23:32:05)

Otin kaverilta promon ipodiin kun jengi on siitä niin paljon jauhanut, ja diggailin levyn läpitte dösässä äsken, aika väsyny levy meikän mielestä! Kaikkein eniten ärsyttää väkinäiset emolässynlässynkertsit, ja se että jokainen biisi levyllä kuulostaa joltain toiselta bändiltä :)
Soolot on ihan jees.
Mua hämää myös se että jätkät on mua nuorempia, ja käyvät kytkemässä dimen entistä muijaa ja pääsivät soittamaan vielä perkele dimen kitaroilla :)
Ei oo helppoo.
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
fiftie
05.10.2006 21:18:09
Joo noi emo kertsit vois ottaaa pois kylläkin. Mutta mistä olet kuullut et äijät on Dimen kitaroita päässy soittamaan?
morb
05.10.2006 21:31:26
Joo noi emo kertsit vois ottaaa pois kylläkin. Mutta mistä olet kuullut et äijät on Dimen kitaroita päässy soittamaan?

Mikä vittu siinä on että kaikki jossa lauletaan puhtaasti on heti emoa. Noi triviumin kertsitkin on kaukana emosta, ja emo on sitä paitsi hyvää verrattuna tohon.
On naurettavaa sanoo kaikkee mistä ei tykkää heti emoksi. Menkää itteenne.
"The truth will always get the best of you inside or out ."
opuh
05.10.2006 21:37:09 (muokattu 05.10.2006 21:38:09)

Yhdessä Guitar Worldin numerossa oli tästä juttua. Olivat hengailleet Ritan, Dimen muijan, kanssa ja päässeet soittelemaan Dimen skeboilla. Ilmeisesti jopa keikoilla.

Edit: Siis juttu oli ihan Triviumin haastattelu, eli pojat itse kertoneet lehdessä.
Hahahah
Ben_D
06.10.2006 05:50:35

Mitä vitun emoa?
http://www.fiercemetal.org
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)