Minulla on kohtuullisen hyvä Fernandesin stratokopio johon olen miettinyt mikkejä. Haen hieman "hotimpaa" ulostuloa, mutten mitään hevi osastoa. Lähinnä hyvälaatuista rock/blues osastoa. Onko vaihtoehtoja teksas spesiaaleille? |
Kiinankeisari 02.10.2006 17:45:22 | |
---|
Minulla on kohtuullisen hyvä Fernandesin stratokopio johon olen miettinyt mikkejä. Haen hieman "hotimpaa" ulostuloa, mutten mitään hevi osastoa. Lähinnä hyvälaatuista rock/blues osastoa. Onko vaihtoehtoja teksas spesiaaleille? melkein joka niemennotkosta ja saarelmasta löytyy näitä pikkupajoja joista saa varsinkin tommosia texasin erikoisten tyyppisiä mikkejä. kuuluisimpia varmaan Fralinit, Lollarit, yms. itellä MAR ja hyvin toimii. kannattaa miettiä paljonko haluaa rahaa sijoittaa ja sen mukaan alkaa kattelemaan. torilta voi bongata halpojakin vaihtoehtoja. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
tuluppa 02.10.2006 18:19:06 | |
---|
Noukin Nevalaisen Sound of blues-setin torilta muistaakseni 100eurolla aikanaan. Kuuminta hottia, jytää ja paiskii ja rouhii ihan täysiä hitusen kliinien kustannuksella tietenki. Kokeile jos joskus sattuu mahdollisuus. |
mikke69 02.10.2006 19:59:49 | |
---|
Juu, ajatus oli lähinnä ettei ainakaan enemmän tarvitsisi niihin sijoittaa kun nuo texsas spesiaalit. Lähinnä merkkeinä tuttuja Semour Duncanit ja Dimarziot, löytyisikö vastaavaa tahi samansuuntaistä. Kiitoksella luen kaikenlaisia kokemuksia. Minulla toiseen kitaraan vaihdoin Ibanez sz 2020 humppariin Dimarzion paf pron ja toimii aivan toisella tavalla. Todella hyvä ja hinta 50€. |
Varjo1 02.10.2006 23:54:39 | |
---|
Ite komppaan noita Nevalaisen mikkejä. Omassa Tokain Stratossa toimiivat kuin naapurin rouva! Tosin cleanitkin olen löytänyt hyvät, varsinkin kaula-keski-asetuksella. Ja takamikki rouhii säröllä ihan kybällä. |
tommijk 03.10.2006 01:05:20 | |
---|
Suosittelen settiä Kent Armstongin STH-1 mikkejä. Hieman normi straton mikkejä tehokkaamat. Juuri laitoin omaan stratoon(tosin tallaan hieman tehokkaamman STH-2:n) ja olen kyllä erttäin tyytyväinen. Millbrookista 33,-/kappale eli halvalla pääset. pöö.. |
Lonesome 03.10.2006 08:35:31 | |
---|
Lähinnä hyvälaatuista rock/blues osastoa. Onko vaihtoehtoja teksas spesiaaleille? Fenderin halvempi vaihtoehto on Tex Mex-setti. Hinta Thomannilla 88 €. Ylikäämityt ja tehokkaat ovat nuo, mutta silti perinteiset alnicot. Kun vähän säätelee, niin löytyy se makein soundi... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat |