samueld 16.11.2003 15:25:01 | |
---|
Tällästä tässä taas, kun kantriaiheet tipahtelee tuonne taaemmaksi. Löytyykö täältä muita Dolly Parton diggareita mun lisäksi? Muutenkin on nyt mosahtanut akkakantri päälle. Tosin kyllä DAC on edelleen ykkönen. äijä pystyy nauramatta soittamaan kantria floikallisella JEMillä. siinä on asennetta. Oletteko muuten vahtineet sitä DACin reeveereetä, Live at Billy Bob's Texas? I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Blue Moon 16.11.2003 16:13:03 | |
---|
Löytyykö täältä muita Dolly Parton diggareita mun lisäksi? Muutenkin on nyt mosahtanut akkakantri päälle. Emmilou Harrista on tullut "akkakantrin" puolelta kuunneltua viime aikoina. Dolly on jäänyt hiukan vähälle kuuntelulle mutta täytyy korjata puute joskus. Suosituksia? Meni vähän off-topiciksi osaltani, sori. :-) - It's been a long time coming - |
samueld 16.11.2003 17:45:27 | |
---|
Emmilou Harrista on tullut "akkakantrin" puolelta kuunneltua viime aikoina. Dolly on jäänyt hiukan vähälle kuuntelulle mutta täytyy korjata puute joskus. Suosituksia? Meni vähän off-topiciksi osaltani, sori. :-) Ei Emmykään paha ole. Mä diggaan kyllä D:tä enemmän. Kokeilepa levyä "coat of many colors". On legendaarista. Samoin "I will always love you", vaikka onkin tosi kasarisaundit. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
steelin 17.11.2003 00:01:07 | |
---|
Nuorempaa Dollya on kiva kuunnella, ja katsella. Tuo välivaihe elokuvineen ei oikein kiinnostanut, mutta tätskyhän vissiin teki paluun bluegrassiin vuosi-pari sitten. En ole levyä kuullut, joten pitänee vissiin hommata. Naapurit luulee, että on köyhä jos käy joka päivä töissä. Pitäköön uskonsa. |
possum 17.11.2003 13:03:39 | |
---|
...jep, Dolly on rautaa, jotkut varhasemmista platoista on suorastaan briljanttia kamaa, "Joshua", "Jolene" ja muut, edellisen tenhoa muuten lisää edesmenneen ja tyystin aiheetta unohdetun Jim Colvard-vainaan kitarointi - sikäli kuin kiinnostaa...DACstä puheenollen, miehellä on osuus hiljattain DVD:nä julkastussa Austinin muinosesta outlaw/songwriter -skenestä kertovassa dokkarissa "Heartworn Highways" - satapäisen vankilauman edessä kimallepuvussaan melttoava David killuvine korvarenkaineen on melkonen ilmestys - ainakaan kantin puutteesta ei äijää ole voinut koskaan syyttää... |
samueld 17.11.2003 13:39:16 (muokattu 17.11.2003 13:39:36) | |
---|
...jep, Dolly on rautaa, jotkut varhasemmista platoista on suorastaan briljanttia kamaa, "Joshua", "Jolene" ja muut, edellisen tenhoa muuten lisää edesmenneen ja tyystin aiheetta unohdetun Jim Colvard-vainaan kitarointi - sikäli kuin kiinnostaa... Luulisi noita levyjäkin löytyvän aika kohtuullisella hinnalla. Kirjastosta ne on aina poissa. DACstä puheenollen, miehellä on osuus hiljattain DVD:nä julkastussa Austinin muinosesta outlaw/songwriter -skenestä kertovassa dokkarissa "Heartworn Highways" - satapäisen vankilauman edessä kimallepuvussaan melttoava David killuvine korvarenkaineen on melkonen ilmestys - ainakaan kantin puutteesta ei äijää ole voinut koskaan syyttää... Ollut korukivicowboy oon niin kauan kuin voin muistaa... Keskusteltuani erään kanadalaisartistin kanssa, hän sanoi soittaneensa samalla keikalla Davidin kanssa, eikä ole kuulemma koskaan pelännyt keikalla niin paljoa. DAC-fanit on kuulemma kuin Keith Richardseja, jotka ovat yli 190 pitkiä ja painavat yli 140 kg. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Mage 17.11.2003 14:49:02 | |
---|
Emmilou Harrista on tullut "akkakantrin" puolelta kuunneltua viime aikoina. Oletkos lainannut paikallisesta kirjastosta sen Harrisin Portraits 3:n CD:n boxin? Loistavia biisejä. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Mage 17.11.2003 14:52:52 | |
---|
Tällästä tässä taas, kun kantriaiheet tipahtelee tuonne taaemmaksi. Löytyykö täältä muita Dolly Parton diggareita mun lisäksi? Muutenkin on nyt mosahtanut akkakantri päälle. Dolly on loistava. Pari vuotta sitten CMA awardseissa esitti pari bluegrass biisiä kun valittiin Country Hall of Fameen, bändissä oli mm. Jerry Douglas. Dolly oli silloin kyllä jotenkin liian anorektisen ja naamasta kiristellyn näköinen taitaa olla jotain ikääntymis kriisin oireita. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Blue Moon 17.11.2003 15:13:27 | |
---|
Mage: Oletkos lainannut paikallisesta kirjastosta sen Harrisin Portraits 3:n CD:n boxin? Loistavia biisejä. Emmiloun tupla "Anthology" oli juuri lainassa, ehkä toi on seuraava kohde. "At the Ryman" - livelevyyn olen myös tykästynyt kovasti. - It's been a long time coming - |
Le Haba 17.11.2003 15:40:36 | |
---|
Jep, mulla on toi The Grass is Blue-levy. Todella kova! Mitenkäs, löytyykö täältä Patty Loveless-faneja? 168 käteen ja känni toteen! |
Keppi 17.11.2003 18:42:25 (muokattu 17.11.2003 19:20:37) | |
---|
Mä hämmästyin, miten hyvin se soitti kitaraa jossain vanhassa pätkässä! Ihan oikeen näppäili, eikä vaan sointuja rämpytellen... ...no ei vaineskaan;) |
possum 18.11.2003 09:44:57 | |
---|
...lisättäkköön vielä, jotta Dollyhan loistava biisintekijä, mikä seikka valitettavasti yleensä tuppaa jäämään...ööh...varjoon - eli imago tietyssä mielessä vähän rasitteena; sama muuten pitää kutinsa David Allan Coen kohdalla |
Mage 18.11.2003 11:10:37 | |
---|
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
samueld 18.11.2003 14:20:47 | |
---|
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
samueld 18.11.2003 14:23:01 | |
---|
...lisättäkköön vielä, jotta Dollyhan loistava biisintekijä, mikä seikka valitettavasti yleensä tuppaa jäämään...ööh...varjoon - eli imago tietyssä mielessä vähän rasitteena; sama muuten pitää kutinsa David Allan Coen kohdalla Tuo on harmillisen totta. Tässä kun Dollyyn ekan kerran kunnolla tutustuin, niin yllätyin, miten paljon coveroituja hittejä ja hyviä piisejä hän on tehnyt. Eikä siis vain esitä muiden tekemiä. Yleensä kaikki aina naurahtaa, kun sanon, että diggaan Dollya. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Veikko 18.11.2003 14:23:31 (muokattu 18.11.2003 14:28:56) | |
---|
Tuossa on mies, eikä marjanpoimija. Vaadimme DAC:n Pakkahuoneelle!!! Onko ukko muuten koskaan käynyt Suomessa? Jos sille kertoisi että tämä on Euroopan Teksas niin tulisikohan se? Yleensä kaikki aina naurahtaa, kun sanon, että diggaan Dollya. väittävätkö, että diggaaminen johtuu rouvan rintavarustuksesta? Mitä Dollyn levyä suosittelisit? Dollysta en muista kuin Stand By Your Man-kappaleen. EDIT: Lisäys "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Mage 18.11.2003 14:56:54 | |
---|
Vaadimme DAC:n Pakkahuoneelle!!! Onko ukko muuten koskaan käynyt Suomessa? Jos sille kertoisi että tämä on Euroopan Teksas niin tulisikohan se? Mun mielestä se on käyny suomessa joskus 70 luvulla mutta voin olla väärässä. Lähtisin kyllä katsomaan jos tänne tulisi. väittävätkö, että diggaaminen johtuu rouvan rintavarustuksesta? Eteenkin jos hehkuttaa Dollyn elokuvia toi saattaa tulla mieleen... Mitä Dollyn levyä suosittelisit? Dollysta en muista kuin Stand By Your Man-kappaleen. Ettet sekoita Tammy Wynetteen joka tunnetaan tuosta kappaleesta. En ole kylläkään kuullut yhtään huonoa Dollyn levyä joten tuskin menet metsään jos ostat sillä periaatteella että mitä löytyy. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Mage 18.11.2003 14:59:11 | |
---|
Tuossa on mies, eikä marjanpoimija. Älähän nyt, loppukesästä Dave pakkaa HD:n tarakalle ämpärin, kartongin ja pullon Black Jackia ja lähtee mustikkaan. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Ettet sekoita Tammy Wynetteen joka tunnetaan tuosta kappaleesta. Mulla on sellainen muistikuva, että Dolly olisi tuon kanssa jossain leffassa vetänyt. Saatan(luultavasti) olen väärässä. "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Mage 18.11.2003 15:21:21 | |
---|
Mulla on sellainen muistikuva, että Dolly olisi tuon kanssa jossain leffassa vetänyt. Saatan(luultavasti) olen väärässä. Tammy kirjoitti biisin Billy Sherillin kanssa ja esitti alkuperäisversion siitä ja Covers project ilmoittaa että ainakin nuo olisivat sen tehneet Tammyn lisäksi; Me First & The Gimme Gimmes Motorhead Lyle Lovett Motörhead Dixie Chicks Carole Laure Candi Staton Marlene Webber Mutta listalta puuttuu ainakin Blues Brothers enkä ihmettelisi vaikka Dollykin sen olisi joskus heittänyt. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |