Ahmir 29.09.2006 18:44:42 (muokattu 29.09.2006 19:43:15) | |
---|
Pelaan joo. (Hoh). Nykyään paljolti pokerihuone.fi:ssä. Helppo paikka pelata ja "suomalainen". Ns. parempiakin paikkoja on, mutta tuolla tulee pelailtua. Tota leikkirahaa eli funmoneya ei kyllä kannata sekottaa oikeeseen rahaan, koska yleinen pelityyli on ymmärrettävästi "hiukan" erilainen. Itsekin tuli harjoiteltua funmoneylla n. 4-6kk ja tonni muuttui reiluksi miljoonaksi, mikä ei taidoillani olisi mahdollista, jos kyseessä olisi oikea raha, mutta tulipahan harjoiteltua. Pokerchamps.com on helppo paikkaa aloittaa funmoney pelaaminen, mutta muuhun pelaamiseen paikka ei mielestäni sovellu. Nykyään en käytä. En siis suosittele vähänkään edistyneemmälle. Kirjallisuutta kannattaa toki lukea, jotta oppii perusasiat, kuten position merkitys, outit, todennäköisyydet yms, mutta myös käytäntöäkään ei pidä unohtaman. Ah. Voisin kirjoittaa tästä pitkäänkin, kun pelistä niin pidän. E: "...tuolla tulee pelailtua" E: "." Hiljaisuus on kukka. |
BondakeBunny 29.09.2006 19:21:55 | |
---|
Ite oon pelannu PAf.fi OAsis stud pokeria. Oon voittanu yhteesä 150 kuukauven sisällä. Kaveri voitti sieltä itelleen yhtenä viikonloppuna 400 ekee. ihan kivasti. Minusta ainakii sieltä voittaa paremmin ku jostai paarin Blackjakista. Ihan luotettava paikka ja pelitilin avaaminen helppoa. In every revolution theres a man with a vision... |
arvid70 29.09.2006 19:43:31 (muokattu 29.09.2006 19:51:21) | |
---|
PAF antoi taas bonuskoodin. Tallettakaa 20 euroa ja lätkäiskää GT4WYF niin saatte 10 euroa bonusrahaa. Oon just paripäivää sitte kirjautunu ja ihmettelen et mistä noita boonuksia tai bonuskoodeja saa tai löytää?? niin ja siis onks toi koodi kaikille sama?? MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
lasol 29.09.2006 19:44:32 | |
---|
Huomennahan alkaa se suomen oma pokeri sarja telkusta pitää ruveta kyyläileen. ei siis, on siis |
arvid70 29.09.2006 20:58:56 | |
---|
Nin ja kertokaahan nyt, maksaako tuo pöytiin meno jotain?? ja jos vaihtaa pöytiä? en oikeen pysy kärryillä hilloista ku täs nyt pikkupaukuilla vatkannu, MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
Deep Shadow 29.09.2006 21:10:45 (muokattu 29.09.2006 21:26:11) | |
---|
Oon just paripäivää sitte kirjautunu ja ihmettelen et mistä noita boonuksia tai bonuskoodeja saa tai löytää?? niin ja siis onks toi koodi kaikille sama?? rekisteröityessä laitoit varmaan sähköpostiosoitteen johonkin.. sinne kun tulee niitä pafin uutiskirjeitä, niin niissä ainakin noista bonuksista mainitaan. e: Ja sitten tietysti pokeriaiheisilla nettisivuilla on usein lueteltuna noita eri saittien bonuksia. e2: Noita pokerisaitteja tosiaan kannattaa seurata. Juuri bongasin PAFille tällaisen koodin: 8CWA Kahden kympin talletuksella kymppi ylimääräistä taas. Mummun saappaassa soi fox |
arvid70 29.09.2006 21:45:06 | |
---|
rekisteröityessä laitoit varmaan sähköpostiosoitteen johonkin.. sinne kun tulee niitä pafin uutiskirjeitä, niin niissä ainakin noista bonuksista mainitaan. e: Ja sitten tietysti pokeriaiheisilla nettisivuilla on usein lueteltuna noita eri saittien bonuksia. e2: Noita pokerisaitteja tosiaan kannattaa seurata. Juuri bongasin PAFille tällaisen koodin: 8CWA Kahden kympin talletuksella kymppi ylimääräistä taas. joo pitääpä kattella tuli jotain mainospostia, mut en bongannu koodeja ;) MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
Deep Shadow 30.09.2006 20:40:03 | |
---|
Kas vain, Omaha onkin hauska peli. Tosin vasta muutaman kierroksen jälkeen tajusin, että kädessä olevista korteista ei voi käyttää enempää kuin kahta. Mummun saappaassa soi fox |
Herba 30.09.2006 20:44:23 | |
---|
Kas vain, Omaha onkin hauska peli. Tosin vasta muutaman kierroksen jälkeen tajusin, että kädessä olevista korteista ei voi käyttää enempää kuin kahta. Hehe... Onhan se ihan mukavaa, vielä kivempi on kyl mielestäni Americana. Hold emia pelailen Pokerihuoneella toistaiseksi huonolla menestyksellä... Freeroll-turnauksia pelailen päivittäin. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
Deep Shadow 30.09.2006 21:01:06 | |
---|
Hehe... Onhan se ihan mukavaa, vielä kivempi on kyl mielestäni Americana. Hold emia pelailen Pokerihuoneella toistaiseksi huonolla menestyksellä... Freeroll-turnauksia pelailen päivittäin. Just alkoi PAFin Lucky Dollar turnaus. 2400 pelaajaa... On tässä aika vääntäminen jos meinaa loppumetreille mukana pysyä. Mummun saappaassa soi fox |
Herba 30.09.2006 22:22:09 | |
---|
Just alkoi PAFin Lucky Dollar turnaus. 2400 pelaajaa... On tässä aika vääntäminen jos meinaa loppumetreille mukana pysyä. Oliko toi freeroll? Pokerihuoneella pääsee meinaan aika helposti top-100 noissa ilmasissa.. Siellä on tosin max. 2000 pelaajaa yhdessä turnauksessa. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
-Aleksi- 30.09.2006 22:26:31 | |
---|
Jäin koukkuun Texas Hold 'Em:iin, kun kavereiden kanssa pelattiin. Voiko näihin nettipokereihin tutustua ensin ilman rahaa? |
Deep Shadow 30.09.2006 22:37:50 | |
---|
Jäin koukkuun Texas Hold 'Em:iin, kun kavereiden kanssa pelattiin. Voiko näihin nettipokereihin tutustua ensin ilman rahaa? Voi. Aika monella (vai peräti kaikilla?) pokerisaiteilla voi pelata myös leikkirahalla. Mummun saappaassa soi fox |
Herba 30.09.2006 22:41:34 | |
---|
Jäin koukkuun Texas Hold 'Em:iin, kun kavereiden kanssa pelattiin. Voiko näihin nettipokereihin tutustua ensin ilman rahaa? Voi. Aika monella (vai peräti kaikilla?) pokerisaiteilla voi pelata myös leikkirahalla. www.pokerihuone.com ainakin oon itse pelannu sekä leikki- että oikealla rahalla. Rekisteröidyt, ja sitten lataat pienen ohjelman tai pelaat selaimella. Alussa saat funmoneyta 1000chip ja jos ne loppuu, ootat muutaman minuutin ja saat aina 500chip lisää. Mutta muista että se leikkirahalla pelaaminen ei oo samaa kun oikealla, vaikka olisikin pienet panokset. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
Deep Shadow 30.09.2006 23:18:13 | |
---|
Mutta muista että se leikkirahalla pelaaminen ei oo samaa kun oikealla, vaikka olisikin pienet panokset. Ei, mutta kuitenkin ihan hyödyllinen tapa opetella peliä alkuvaiheessa. PAFilla on 1000 sitä leikkirahaa ja tilin pystyy muistaakseni kaksi kertaa vuorokaudessa täyttämään. Mummun saappaassa soi fox |
Kampela77 01.10.2006 09:26:03 | |
---|
www.pokerihuone.com ainakin oon itse pelannu sekä leikki- että oikealla rahalla. Rekisteröidyt, ja sitten lataat pienen ohjelman tai pelaat selaimella. Alussa saat funmoneyta 1000chip ja jos ne loppuu, ootat muutaman minuutin ja saat aina 500chip lisää. Mutta muista että se leikkirahalla pelaaminen ei oo samaa kun oikealla, vaikka olisikin pienet panokset. Pokerium.com on toinen samassa verkossa(B2B) pokerihuoneen kanssa toimiva saitti. Siellä on tällä hetkellä 200% ensitalletusbonus maksimissaan 200e. Itse talletin tuonne 100e ja pelasin vaadittavat 1000 vip pistettä 30päivän sisällä, joka riitti täyteen bonukseen. Täyden bonuksen saaminen vaati myös liittymistä VIP CashBack Gold -ohjelmaan, johon liittymällä saa kuukauden lopussa rakebackia sitä enemmän, mitä enemmän on vip pisteitä kuukauden aikana kertynyt. Mulla tuli viime kuulta reilut 7500 vip pistettä, jolla taisin saada vajaat 600e rakebackia. Jos vasta aloittelee pokeria ja pelaa ihan pienimmissä limiteissä, voi tuo 1000 vip pistettä vaatia vähän enemmän pelaamista. 3-4 NL50 pöytää pelaamalla tuon saa kuitenkin aika nopeasti kasaan. Eilen siirryin keräilemään partypokerille ensitalletusbonusta. 100e bonus ja Sklanskyn kirja on jo melkein saatu muutaman tunnin pelaamisella. Pitää samalla vähän tutustua osaako nuo jenkit pelata ollenkaan :). B2B-verkossa taitaa olla pelaajien taso vähän korkeampi moneen muuhun paikkaan verrattuna, kun siellä taitaa pelaajat olla lähinnä pohjois-euroopan maista. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
-Aleksi- 02.10.2006 10:51:20 (muokattu 02.10.2006 11:32:06) | |
---|
Öh mikä on sokea panos? E: ja voihan pokerihuoneessa pelata niin paljon vaan funmoney pelejä kuin haluaa eikä maksa mitään? |
Pelsi 02.10.2006 13:46:30 (muokattu 02.10.2006 14:54:14) | |
---|
Öh mikä on sokea panos? Kaksi pelaajaa laittavat kierroksella ns. blind betit (eli pienen panoksen pöytään, ennenkuin kortteja edes nähdään). Näistä sitten muodostuu pelin alkupotti. EDIT: Oi että kun polttelisi sellainen oikealla rahalla pelaaminen. En uskalla kyllä tällä uhkapelivietillä. Täytynee pelailla sitten leikkirahalla vain. "...Ihmisen viestinnästä on ei-sanallista jopa 70-80%. Vakuutusvirkailija ei saa alkaa hihittää, vaikka toinen istuu siihen ihan pulpetin eteen, ottaa lakin päästään ja sanoo naama pitkänä: 'Kohisten paloi Datsun'." -Markus Kajo
| >-)))> |
Guitar Hero 02.10.2006 15:34:33 | |
---|
www.pokerihuone.com ainakin oon itse pelannu sekä leikki- että oikealla rahalla. Rekisteröidyt, ja sitten lataat pienen ohjelman tai pelaat selaimella. Alussa saat funmoneyta 1000chip ja jos ne loppuu, ootat muutaman minuutin ja saat aina 500chip lisää. Mutta muista että se leikkirahalla pelaaminen ei oo samaa kun oikealla, vaikka olisikin pienet panokset. Tää oli mukava ylläri.. Pääsee hakkaamaan vähän enemmän freerolleja, kun noita järjestetään pitkin päivää. |
UltimateBet on oma suosikkini. Suht kiva layout, minulle sopivan hidas tempo (tosin nopeaan tahtiin tottuneita varmaan wituttaisi). Siellä pelailen, freerolleja vain toistaiseksi, koska ei huvita riskeerata omia pennosiaan. Olen arkajalka. Ainakin vielä. Edit. Ja freerolleja on siis tosiaan (melkein) kerran tunnissa. Palkintoina bonus dollareita, entryjä TEC freerolliin ja ultimate pointseja. "It's because they're stupid, that's why. That's why everybody does everything." -Homer Simpson |