Aihe: Pikku-orava
1 2 3 4 5 6 7
Juntunen
01.10.2006 19:42:55

Hyvää soundia.

Toivottavasti EMI saa tästä paljo hynää, ni voivat sitte signata meikäläisiä ja muita oikeasti paskoja bändejä..
Letkeästi funkkaavaa alternativerymistelyä: Dian. Myös MySpacessa.
Kukkis 77
01.10.2006 20:06:37

No ei tässä nyt tiedä että pitäiskö itkeä vai nauraa. Mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka antaa. Tyhmiltä rahat pois.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Hannu H.
02.10.2006 16:11:44

Tuo hips don't lie oli parempi ku alkuperänen =)
Mutta joo.. melkosta jöötiä on.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Swan
02.10.2006 16:34:19
Hoho, eissäääh! Hajoilin kunnolla noille versioinneille. Camp-vittuilua aidoimmillaan. Toivottavasti tästä ei kuitenkaan tule uutta Jamba-hittiä, tai vitsi menettää tehonsa sillä siunaamalla.
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tori:
Ei mitään, vielä!
Valokaari
13.10.2006 20:16:55

Listaihme Pikku-Oravan pressitiedote

Pikku-Oravan ensimmäinen sooloalbumi "Uusi seedee" nousi suoraan Suomen viralliselle albumilistalle sijalle 9. Pikku-Orava on samalla levymyyntilistan korkein eläin, jonka johdosta manageri Kurre Lindströminpihvi on ylpeä ja luvannut juhlan kunniaksi palkita suojattinsa sekä koko yhtyeen omien sanojensa mukaan megalosuurella käpykakulla sekä jättisuurella ekstramageella pähkinäpussilla.

Puhelimesta tavoitettu Pikku-Orava on luonnollisesti palkinnoista innoissaan.

- Viriviri töötööt, enoo käpykakkua ennen maistanutkaan. Hienoa että fanit tykkää levystä ja ne varmasti tykkää myös mun ekasta videosta "Taivas lyö tulta", joka muuten valmistuu ensi viikolla. Lähdin muuten just Suomen rundille. Föönasin hännänkin pörhölle ihan rundin kunniaksi. HEIBEIBI, mussa on nyt sähköö!

Lähde: http://www.lime24.fi/index.asp?cat=Musiikki&id=4881
Rok rok.
Marlowe
13.10.2006 22:21:13
Vai että ovat nämäkin tehneet comebackin. Saukin kanssa levytetyt biisithän olivat silkkaa rautaa, joten toivottavasti niitä soitetaan edes keikoilla ; )

Kyllä ovat idean isät iskeneet todelliseen kultasuoneen: pienellä vaivalla jumalattomasti rahaa. Ainakin Rumban mukaan tuottajana on häärinyt Hiili Hiilsemaa, mutta ketähän mahtaa kätkeytyä muusikkopuolelle? Smurffi-levyistähän väitetään, että niillä olisi mukana aidosti kovia suomalaisia muusikkoja, joilla ei kuitenkaan ole kauheaa hinkua laittaa ansioluetteloonsa näitä listaykkösiä...
"Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Umpihullu
14.10.2006 10:53:59
Vai että ovat nämäkin tehneet comebackin. Saukin kanssa levytetyt biisithän olivat silkkaa rautaa, joten toivottavasti niitä soitetaan edes keikoilla ; )

Kyllä ovat idean isät iskeneet todelliseen kultasuoneen: pienellä vaivalla jumalattomasti rahaa. Ainakin Rumban mukaan tuottajana on häärinyt Hiili Hiilsemaa, mutta ketähän mahtaa kätkeytyä muusikkopuolelle? Smurffi-levyistähän väitetään, että niillä olisi mukana aidosti kovia suomalaisia muusikkoja, joilla ei kuitenkaan ole kauheaa hinkua laittaa ansioluetteloonsa näitä listaykkösiä...

Lenni-Kalle Taipale on kans mukana, tiiä sitten missä osassa, mutta samassa veneessä kuitenkin Siili Siilesmaan kanssa.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Piepe
14.10.2006 14:07:07
Joo. Näin mainoksen televisiossa. Suru tukahdutti raivoni.

:(

Muutan kohta Afrikkaan ja meen johonkin heimoon soittamaan rumpuja 24/7.
Ukko
14.10.2006 19:59:41

Erehdyin näyttämään kakruille ( 7 ja 6 v ) sivun ja arvaatte mitä meillä nyt kuunnellaan :(
-Cale
14.10.2006 22:18:16
Erehdyin näyttämään kakruille ( 7 ja 6 v ) sivun ja arvaatte mitä meillä nyt kuunnellaan :(

Oi voi, ei käy kateeksi... :)
Flow
15.10.2006 03:45:05
Vaikka tässä pitäisi vedota tohon kultaiseen lapsuuteen niin ei se onnistu. Luokatonta pasillia sieltä on tulossa. Ratsastetaan vaan ja vedetään tikut ja takut tyhjiin. Kuten miltei nykyään aina.
Oikein odotan sitä kun rölliin kosketaan...(levy-yhtiöille, vink...)
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Flow
15.10.2006 03:45:55
Vaikka tässä pitäisi vedota tohon kultaiseen lapsuuteen niin ei se onnistu. Luokatonta pasillia sieltä on tulossa. Ratsastetaan vaan ja vedetään tikut ja takut tyhjiin. Kuten miltei nykyään aina.
Oikein odotan sitä kun rölliin kosketaan...(levy-yhtiöille, vink...)

Annoin keskisormen se vei koko käden...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
kaukopoika
15.10.2006 10:56:36
Minä,Kaukopoika, olen kotonani julkituonut lausuman,jonka mukaan kiellän ehdottomasti smurffien,crazy frogin,pikku oravan,doktor bombayn ja kaikkien muiden vastaavien levyjen hankkimisen ja kuuntelun tässä kiinteistössä.

Jos minulla kuitenkin olisi edes syytä epäillä,että talossa jossa minäkin asun,joku kuuntelee edellämainitun kaltaisia tuotoksia,niin syntyy välikohtaus,jonka tuloksena kaikki kielletyt levyt tongitaan esiin keinoja kaihtamatta ,tuhotaan ja jämät toimitetaan keskuslämmityskattilan nieluun.

Myös sitä raukkaa joka erehtyy ottamaan kyseisen genren tuotoksia puhelimensa soitto ääneksi tahi edes nokkahuilulla nuottiakaan tapailemaan tahi muutoin millään tavalla muistuttamaan visuaalisesti tai musikaalisesti edellämainittujen "taiteilijoiden" olemassa olosta, tullaan rankaisemaan kovemmin kuin ketään koskaan.

Myöskään ei ole mahdollisen välikohtauksen jälkeen soveliasta ainakaan kahteen vuorokauteen puhua minulle yhtään mistään yhtään mitään,kysellä että,"mikähän sitä ny vaivaa" tahi muutoinkaan millään tavoin lisää ärsyttää tai tuoda itseään liian tykö,vain siksi ettei enempää pahaa enää pääsisi tapahtumaan.

Tähän asiaan minulla ei ole muuta sanottavaa.Olen puhunut.
Epämuusikko
15.10.2006 12:50:11
Minä,Kaukopoika, olen kotonani julkituonut lausuman,jonka mukaan kiellän ehdottomasti smurffien,crazy frogin,pikku oravan,doktor bombayn ja kaikkien muiden vastaavien levyjen hankkimisen ja kuuntelun tässä kiinteistössä.

Voisiko tästä tulostaa jonkun sortin manifestin? Tai olisiko klubin paikka?

Allekirjoittaisin/liittyisin.
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Drumjamo
21.10.2006 13:24:41
Tässäkin on paljon enemmän ideaa kuin tuossa pikku-oravassa:

http://www.twistedfilms.fi/ratzz/
Se nyt vaan on semmosta
Räbbänä
21.10.2006 13:53:09 (muokattu 21.10.2006 13:56:37)
Ei... perkele. Melkein itku pääsee.

Tämä ei ole hauskaa.

Edit: Varsin numer of the beast jotain käsittämätöntä.
"Hattu pois päästä!"
carnation
21.10.2006 14:01:16
Musta on hauska lukea kun jengi hajoilee täällä "ei vittu mitä paskaa, kuunnelkaapa tuokin biisi, ei saatanan perkele kun raiskataan hyviä biisejä." Onko oikein olla välinpitämätön tällaisia ilmiöitä kohtaan vai pitäisikö minunkin hypätä barrikadeille?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Anonymous-jazz
21.10.2006 15:31:49 (muokattu 21.10.2006 15:32:01)

Hilloa valuu EMI:lle kuin rekkojen lavoilta ja animoitu orava saa tuon aikaan. Buumi mikä buumi.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
aikavaikea
21.10.2006 15:38:08
Tänään loistavassa Kids Top 20 -musiikkiohjelmassa oli ilmeisesti kilpailevan metsän artistit liikkeellä. Animoidut rotat esittivät tulkintansa Hard Rock Hallelujah -biisistä suomenkielisillä sanoilla. Etenkin basistirotta kiinnitti huomioni upealla sormitekniikallaan.
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."

Osta täältä levyjä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)