Aihe: DW-PDP fx, cx, lc
1
Krunttu
29.09.2006 14:56:23
jep, eli kun noita dw-pdp:n merkkejä on ainakin FX, CX, LX. Tietääkö kukaan mitä eroo niillä on ja mikä niistä on se paras?
www.chillpe.com
Tumpe
29.09.2006 15:10:07 (muokattu 29.09.2006 15:19:09)

jep, eli kun noita dw-pdp:n merkkejä on ainakin FX, CX, LX. Tietääkö kukaan mitä eroo niillä on ja mikä niistä on se paras?

nopeasti ja lyhyesti: FX on koivua, CX ja LX vaahteraa. eroja sarjojen välillä lähinnä viimeistelyillä ja lisäpönttöjen saatavuudella sekä hardwarella. LX ja LXE lienevät noita kalliimpia.

lisään vielä, MX on mattapintaviimeistelyllä ja vaahteraa, CX on päällystettyä, LX ja LXE lakkapintaisia ja lisäksi LX ja LXE:n hardispaketti on jämäkämpi kuin MX, CX, FX, MXR, EX.
Tumpe
29.09.2006 15:23:25

nopeasti ja lyhyesti: FX on koivua, CX ja LX vaahteraa. eroja sarjojen välillä lähinnä viimeistelyillä ja lisäpönttöjen saatavuudella sekä hardwarella. LX ja LXE lienevät noita kalliimpia.

lisään vielä, MX on mattapintaviimeistelyllä ja vaahteraa, CX on päällystettyä, LX ja LXE lakkapintaisia ja lisäksi LX ja LXE:n hardispaketti on jämäkämpi kuin MX, CX, FX, MXR, EX.

Vastaan vielä mikä näistä on paras: se mihin kukkaron nyörit venyvät, LXE-setti maksaa 2430e musamaailmassa, FX 899e. Kaikki ovat joka tapauksessa laadukkaita, ja vaikka itsellä on tuo EX-setti, niin siihenkin olen ollut aivan tyytyväinen, vaikka nyt harmittaa kun pienellä satsauksella oisi saanut tuon FX:n...
Krunttu
29.09.2006 15:53:43
www.chillpe.com
gulfstream650
29.09.2006 15:58:56

Kiitoksia!

Ite olen vähän kattellut noita dw-pdp:tä
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/250/251/lxsp225.phtml

ja tässä sama setti hardwarella.
http://www.musamaailma.fi/bandikama … /tuotteet/250/251/lxkt81225xx.phtml

Tuollaiset rumpuset mulla on Helsinki Recordsin studiolla. Loistavat studiorummut, mutta jos joutuu itse roudaamaan, ovat melkoisen painavat hardwaren kera. Siksi keikkailenkin kevyemmällä (kirjaimellisesti) kalustolla...
Svengaa kuin saksanhirvi.
WyW
29.09.2006 16:19:46

Mulla o MX:t ja oon hommannu DW:n oikeeta HeavyDuty hardista niihin (9xxx -sarja). Seuraavaks vois vaikka vaihtaa haikan ständin... Puomiständit ja suorat ständit on kyllä ajaneet ihan asiansa muuten, paitsi se keskiöllä varustettu muoviprikkasysteemi ei ole parhaasta päästä. Itse ratkaisin sen sillä, että veistelin rispaantuneen osan pois ja laitoin tilalle kunnolliset uudet ja taas mennään!

Niin mun tomiständit, joita on kaks kappaletta ovat näitä:
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/250/254/9934.phtml

... ja noi on ainakin riittävän stydejä mulle. Joku tietenkin voi noistakin vielä jotain valitettavaa löytää :)

Onko muka MX:n ja LX:n hardwaressa jotain eroa? ... meinaan jos näin on niin en kyllä itse liikkeessä noita tiiratessani huomannut. Mulla on muuten vielä yks LX -setistä ostettu puomiständi ja se oli ainakin samaa tavaraa.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
savopie
30.09.2006 01:37:44
... ja noi on ainakin riittävän stydejä mulle. Joku tietenkin voi noistakin vielä jotain valitettavaa löytää :)

Mulla on myös ysitonnisia pari. Ainoa mikä löysin miinukseksi, on exra-Heavy-duty. eli ovat saakelin painavia.
Pietu.
Muovinen
30.09.2006 17:21:59

Onko muka MX:n ja LX:n hardwaressa jotain eroa? ... meinaan jos näin on niin en kyllä itse liikkeessä noita tiiratessani huomannut. Mulla on muuten vielä yks LX -setistä ostettu puomiständi ja se oli ainakin samaa tavaraa.

Ja kun t-kaupasta tilasin FX:t niin väittäisin että HW-paketti oli sitä tanakampaa. Ei ainakaan ole mitään valittamista ollut. Ainoastaan virveliständin pallonivelestä lähtevä varsi on hieman löystynyt mutta ei haittaa soittoa.

PDP:n basarit on rautaa!
musiikkia ->Muovinen ->LEVYLISTA
markkuliini
02.10.2006 13:25:58

Mulla on vaahteraa. Ja vissii joissain o koivua O_o

Mutta on kyllä hyvä peli tuo. Äänitettynäkin todettiin pyörittelevän Pearlin vastaavan kokoista BRX pasuunaa 10-0!

Joo mutta pasuunat onkin messinkiä...
I'll get my coat...
www.vasamayhtye.com
WyW
02.10.2006 16:20:28

Joo mutta pasuunat onkin messinkiä...
I'll get my coat...

Kuomaseni, saavutimme OT -mestaruuden! Urgh... en saboteeraa tätä enempää :D
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
markkuliini
02.10.2006 22:10:17

Kuomaseni, saavutimme OT -mestaruuden! Urgh... en saboteeraa tätä enempää :D

Jes! Mestaruus kun mestaruus... -tuulettaa-
www.vasamayhtye.com
rumpali-isti
03.10.2006 12:53:29
Itel on ollu toi Pdp:n CX-setti tän vuoden alusta. Tosi tyytyväinen oon ollu. Basari on kyllä loistava, kuten tässä ketjussa joku jo mainitsi. Virveli on sitten pdp:n heikoin lenkki, mutta se menee mulla ainakin kohta vaihtoon...
Jyrkkä EI tuplille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)